Kannattaako miehelle kertoa, että tiedän hänen käyttävän erektiolääkettä?
Vai olisiko järkevämpää odottaa, että mies ottaa asian joskus itse esille?
Meillä on takana suht pitkä suhde ja aiemmin ollaan pystytty hyvin puhumaan kaikesta mahdollisesta, myös seksiin liittyen. Miehellä on ollut erektion kanssa ongelmia enemmän tai vähemmän n. vuoden ajan (no, pääsääntöisesti vähemmän, mutta vähintään jokusen kerran kuukaudessa silti) ja se on selvästi ollut hänelle tosi arka paikka, vaikka olenkin sanonut ettei haittaa, vaikkei aina onnistukaan.
Nyt muutaman kuukauden seksi on kuitenkin sujunut täysin ongelmitta ja miehen puolelta paremmin kuin koko suhteemme aikana, ja epäilin jo senkin perusteella lääkkeiden käyttöä. Sittemmin löysin pienen paketillisen erektiolääkkeitä miehen tavaroista hakiessani ihan muuta. Olivat ihan apteekista saatuja, onneksi, ettei mitään rotanmyrkkyjä ole mennyt tilaamaan netistä.
Minua ei haittaa, että mies käyttää lääkkeitä - päinvastoin olen iloinen siitä, että hän oli uskaltautunut lääkäriin. Olisin vaan toivonut, että hän olisi uskaltanut(?) kertoa lääkkeistään minulle. Täytyyhän sen olla hankalaa, jos joutuu aina ennakoimaan n. tunti ennen seksiä ja ottamaan tabletin etukäteen.
Olen miettinyt pitäisikö minun kertoa miehelle tietäväni vai vain olla kuin en tietäisi asiasta? Mitään ongelmaa ei siis sinänsä ole, koska seksi pelaa mainiosti. Tuntuu vain ikävältä ajatella, että mies saattaa esim. pelätä suhtautumistani eikä siksi halua kertoa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiolääkkeet tuovat vain kyvyn. Ei halua.
Jos ei yhtään hotsita, ei lääkkeen ottaminen tee mitään vaikutusta.
Eli nämä puheet "a kka on niin ruma, että pitää sen takia syödä sinisiä pillereitä!!" eivät pidä paikkansa.
Ja jos mies on tupakoinut ja ryypännyt hiussuonensa tukkoon, ei auta potenssilääkekään.
Ihan naurattaa nämä äijät, jotka eivät saa vehjettään pystyyn edes kolmekympoisinä, vaikka olisi missi vieressä.
Sinä naurat minua:)
Jos erektio olisi misseydestä kiinni, niin ihmiskunta olisi kuollut aika päiviä sitten sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi. Miehellä on jo ikää ja varmasti ottaa itsetunnon päälle ettei pysty. Saapahan ainakin ajatella, että sinä pidät häntä lääkkeen asiosta "luomusti" hyvänä rakastajana.
Miksi se kävisi miehen luonnolle, että on testosteroniarvot alakantissa, ja asian voi korjata pillerillä silloin kun on tarvetta. Korkea testosteronitaso taas taitaa olla terveydelle haitallisempi kuin matala (?).
Epäilen että ei käy juurikaan miehen luonnolle. Mies ei vaan halua laittaa itseään haavoittuvaan asemaan ja siksi ei kerro asiasta. Puolisot on usein suuttuessaan aika ilkeitä suustaan.
Vierailija kirjoitti:
No on outo juttu jos asiasta ei voi puhua. Tabuu, joka huutaa parisuhteessa. Kai mies nyt tajuaa et tiedät muutenkin!
Pitäisikö sitäkin käsitellä, että naisen alapää on muuttunut väljäksi ja voisiko sille tehdä jotain? Mennä vaikka johonkin perheterapiaan käsittelemään asiaa. Vaikka semmoiseen missä on nuori nainen vetäjänä?
Sen siitä saa, kun ottaa vanhemman miehen...
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa viisikymppisistä ottaa potenssilääkettä, osa jopa nelikymppisistä. Ei siinä mitään ihmeellistä ole mutta jos mies ei halua siitä nostaa meteliä niin älä sinäkään.
Mihin tuo väite perustuu?
Itse olen 47v eikä mitään ongelmaa.
Toisaalta pidän kyllä itsestäni huolta muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viisikymppiselläkään ole mitään ongelmia erektion kanssa jos vieressä nätti parikymppinen nainen
Hassua. Miehelläni oli kolmikymppisenä ongelmia erektion kanssa ja hän käytti jonkin aikaa erektiolääkettä. Nyt viisikymppisenä ei ole ongelmia ollenkaan. Sama nainen eli minä kuvioissa.
Miehesi on tainnut olla aina vähän rupsahtaneisiin päin... ks. esim. Tommi Liimatainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viisikymppiselläkään ole mitään ongelmia erektion kanssa jos vieressä nätti parikymppinen nainen
Hassua. Miehelläni oli kolmikymppisenä ongelmia erektion kanssa ja hän käytti jonkin aikaa erektiolääkettä. Nyt viisikymppisenä ei ole ongelmia ollenkaan. Sama nainen eli minä kuvioissa.
Miehesi on tainnut olla aina vähän rupsahtaneisiin päin... ks. esim. Tommi Liimatainen.
Meillä mies on rupsahtaneempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiolääkkeet tuovat vain kyvyn. Ei halua.
Jos ei yhtään hotsita, ei lääkkeen ottaminen tee mitään vaikutusta.
Eli nämä puheet "a kka on niin ruma, että pitää sen takia syödä sinisiä pillereitä!!" eivät pidä paikkansa.
Ja jos mies on tupakoinut ja ryypännyt hiussuonensa tukkoon, ei auta potenssilääkekään.
Ihan naurattaa nämä äijät, jotka eivät saa vehjettään pystyyn edes kolmekympoisinä, vaikka olisi missi vieressä.
ei minulla ainakaan nouse jonkun missin vierellä. nehän on nykyään monet jotain huumehörhöjä ja loputkin ovat kiinnostuneet vain omasta naamastaan ja miehen rahoista. paljon enemmän kiihottaa tavallinen nainen
Minä taas en ymmärrä miten suhteessa ei puhuta noinkin isosta asiasta, vaikuttaahan tuo paljon seksielämään.