Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ehdotti saunomista

Vierailija
02.01.2021 |

Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa mutta ei olla harrastettu seksiä. Nyt mies ehdottaa että saunottaisiin yhdessä. Eikös saunassa olla yleensä alasti?? Tuntuisi oudolta nähdä toisemme alasti ensimmäistä kertaa saunassa... Miten hoitaisitte asian? Pitäisikö suostua?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin erästä miestä muutamia kertoja, kävin hänen luonaan kahvilla ja hän pari kertaa kahvilla minulla ja katsoimme vaan Tv,tä ja juttelimme. Sitten hänen luonaan hän ehdotti saunomista ja kävi laittamassa saunan päälle. Mulle tuli jotenkin hätäinen ja ahdistunut olo mutta ajattelin että kai se on jo mentävä pidemälle suhteessa ja mies sitä niin kovasti kannusti, itsellä ei ollut niinkään haluja,ja arvasinkin että sauna on vaan tekosyy. Sanoin että mene sä saunaan ja kun tulet saunasta lupaan sulle yllätyksen. Mies meni saunaan ja minä riisuiduin sillä välin ja kun hän tuli saunasta menimme sänkyyn ja se eka kerta tapahtui. Ei siinä ollut tunnetta ainakaan minulla ja sen jälkeen en halunnut enään tavata häntä. Syy oli mielestäni minussa ja mietin olenko menettänyt kiinnostukseni seksiin. Mutta kuitenkin kuukauden päästä tapasin miehen baarissa ja muutaman tunnin kuluttua kun olin juonut ja tanssinut niin lähdin hänen luokseen ja niinhän siinä kävi että sillai oltiin. Nyt ollaan seurusteltu reilu vuosi ja mä oon valitettavasti sellainen tapaus että tervitsen ns. rohkasu napsut ensin. Mietin sitäkin että jos tuolla sauna miehellä olis ollut vaikka sauna oluset olisko se ollut eri asia ja jotenkin tehnyt rennomman tunnelman en tiedä. Alkoholisti en kuitenkaan ole ja en myöskään käynyt Baareissa tai yökerhoissakaan kuin ehkä 3 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
62/70 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin erästä mi

estä muutamia kertoja, kävin hänen luonaan kahvilla ja hän pari kertaa kahvilla minulla ja katsoimme vaan Tv,tä ja juttelimme. Sitten hänen luonaan hän ehdotti saunomista ja kävi laittamassa saunan päälle. Mulle tuli jotenkin hätäinen ja ahdistunut olo mutta ajattelin että kai se on jo mentävä pidemälle suhteessa ja mies sitä niin kovasti kannusti, itsellä ei ollut niinkään haluja,ja arvasinkin että sauna on vaan tekosyy. Sanoin että mene sä saunaan ja kun tulet saunasta lupaan sulle yllätyksen. Mies meni saunaan ja minä riisuiduin sillä välin ja kun hän tuli saunasta menimme sänkyyn ja se eka kerta tapahtui. Ei siinä ollut tunnetta ainakaan minulla ja sen jälkeen en halunnut enään tavata häntä. Syy oli mielestäni minussa ja mietin olenko menettänyt kiinnostukseni seksiin. Mutta kuitenkin kuukauden päästä tapasin miehen baarissa ja muutaman tunnin kuluttua kun olin juonut ja tanssinut niin lähdin hänen luokseen ja niinhän siinä kävi että sillai oltiin. Nyt ollaan seurusteltu reilu vuosi ja mä oon valitettavasti sellainen tapaus että tervitsen ns. rohkasu napsut ensin. Mietin sitäkin että jos tuolla sauna miehellä olis ollut vaikka sauna oluset olisko se ollut eri asia ja jotenkin tehnyt rennomman tunnelman en tiedä. Alkoholisti en kuitenkaan ole ja en myöskään käynyt Baareissa tai yökerhoissakaan kuin ehkä 3 kertaa kuukaudessa.

Nyt on hienoa ajatuksenvirtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ehdotti mutta kieltäydyin. Mietin kyllä miten olisi pitänyt toimia; mennä yksin suihkuun ja äkkiä lauteille pyyhe päälle ja odotella sitten että mies tulee perässä pyyhe päällä? Mulla siis pikkuinen sauna omassa asunnossa eikä sek siä harrastettu. Mies oli myös hyvin estoisen oloinen. Eihän se juttu sitten jatkunutkaan kun toinen ei halunnut edes pusua antaa. Mutta saunaan olisi halunnut!

Vierailija
64/70 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puoliso ehdotti saunomista noin kahden viikon treffailun jälkeen. En halunnut silloin olla vielä alasti miehen nähden vaikkakin mulla on kroppa kunnossa, halusin tutustua kunnolla.

En myöskään hypännyt sänkyyn heti, ei ole tapanani toimia niin.

Nyt olemme olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta ja naimisissa kaksi vuotta.

Vierailija
65/70 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä ehdotus. Tietysti tarkoittaa seksiä. Saunominen on luonnollista. Toisiin alasti tutustuminen on mukavaa: jos ei kiinnostakkaan, niin sitten vain saunotaan.

Ei tarvii häpeillä tai ottaa vaatteita pois. Empiä. Toinen myös näkee kehon kaikki virheet.

Vierailija
66/70 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on per-vo

Vierailija
67/70 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap valehtelee. Ehdotin sukupuoliyhteyttä.

Vierailija
68/70 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pyysi yks mies uimaan.

Tiesin että halusi vain nähdä uikkareissa.

Vierailija
69/70 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauhia oikein saunomista. En näe ongelmaa, saunovathan ihmiset yhdessä muutenkin. Sitä paitsi jos joskus aikoo päästä kosketteluasteelle, niin joka tapauksessa toisen pitää antaa nähdä sinut alastomana. Sinne vaan niin vauhdittaa tilannetta.

Vierailija
70/70 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten haluat. Mä en suostuis, mut oonkin siveyden sipuli ;)

Vastenmielinen läski rumilus sinä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi