Tapailemani mies ehdotti saunomista
Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa mutta ei olla harrastettu seksiä. Nyt mies ehdottaa että saunottaisiin yhdessä. Eikös saunassa olla yleensä alasti?? Tuntuisi oudolta nähdä toisemme alasti ensimmäistä kertaa saunassa... Miten hoitaisitte asian? Pitäisikö suostua?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
"Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa mutta ei olla harrastettu seksiä." Siis mitä ihmettä se tämmöinen on? Jokainen tietysti tavallaan, mutta kyllähän se fyysinen yhteensopivuuskin on merkittävä osa parinmuodostusta.
En minä ainakaan jaksaisi hirveän pitkään odotella kiinnostavan ihmisen kanssa, enkä ole odotellut. Eikä ole myöskään tarvinnut, sillä yhdessä tuumin on molemminpuolisesti haluttu tutustua "siinäkin mielessä", ja mukavaa on ollut. Kokemus on osoittanut, että mikäli uuden tuttavuuden kanssa kestää kauan, että päästään fyysiselle tasolle, niin se kynnys on olemassa koko suhteen ajan.
No en minä ainakaan tapailun alkuvaiheessa halua hypätä sänkyyn. Nyt ollaan jo siinä pisteessä että seksiä voisikin harrastaa, mutta se tuntuisi luontevammalta tavalta nähdä toinen ensimmöistä kertaa alasti kuin saunominen... -AP
Jos olis tarkoitus saunoa alasti nin kyllähän ihmiset syntyisivätkin alasti.
Huvittaa nämä naiset jotka ovat tohkeissaan kun mies ehdottaa saunomista. Itse olen nähnyt niin paljon tissii ja pimppaa ettei se kiihota. Saunominen on rentouttavaa.
Hyi hitto. Seksiä se haluaa. Toki varmaan jossain vaiheessa joudut sitäkin sille antamaan, mutta ei nyt ehdoin tahdoin kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Seksiä se haluaa. Toki varmaan jossain vaiheessa joudut sitäkin sille antamaan, mutta ei nyt ehdoin tahdoin kuitenkaan.
🤣🤣🤣💎
En menisi, kun en sauno. Ja vaikka saunoisin, tahtoisin saunoa yksin. Peseytyä nyt jonkun puolitutun katsellessa...
Olen mies,ja läskisika.Käyn saunomassa naisystäväni kanssa yhdessä,mutta meillä on molemmilla sukelluspuvut päällämme,myös kun nukumme yömme vierekkäin.-Naisystäväni on myös läskisika.
Anteeksi sioilta kun vertasin itseeni heitä.Eläimet ovat rakkaita silmäteriäni.
Monesti olen kutsunut naisen saunaan Tinder-treffeiltä. Osa on lähtenytkin ja yleensä homma on päättynyt seksiin.
Sauna ei ole suomalaisessa yhteiskunnassa seksuaalinen tila.
Se on tietyllä tapaa pyhä henkisen ja ruumiillisen puhdistautumisen tyyssija.
Maailmalla olevat "saunat" ovat sitten eri juttu.
Vaan itsehän tiedät, voihan mies olla vaikka minkälainen pervo.
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen kutsunut naisen saunaan Tinder-treffeiltä. Osa on lähtenytkin ja yleensä homma on päättynyt seksiin.
Tinder-sauna on autuas aina.
Myös suomi24 treffeillä tuli sauna kutsu naiselta. Minusta oli mukava yllätys
Haluaa nähdä sinut alasti. Voithan sanoa, että ei kiitos, mutta että voit saunottaa hänet. Sitten laitat itsellesi sadetakin päälle ja kumpparit jalkaan ja peset pojan oikein kunnolla. Käärit lopuksi pyyhkeeseen.
Typerykset ,menkää ensin naimisiin.
No jos olisin tapaillut miestä jo jonkun aikaa ja haluaisin seksiä, niin minusta saunominen kuulostaa hyvältä idealta. Sen sijaan jos olisin tapaillut ja todennut, ettei kiinnostaa koko tyyppi, niin en meni saumaan,mutta en myöskään jatkaisi tapailua.
Eikös tuo nyt ole aivan tavallisin tapa ”rikkoa jäätä” seksuaalisuuden saralla? Mies kohteliaana tarjoutuu pesemään selkääsi, mikäs sen mukavampaa! Ja jos ne kädet sieltä hieman rinnoillekin eksyvät...varmaan ne sitten ovat sen tarpeessakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo nyt ole aivan tavallisin tapa ”rikkoa jäätä” seksuaalisuuden saralla? Mies kohteliaana tarjoutuu pesemään selkääsi, mikäs sen mukavampaa! Ja jos ne kädet sieltä hieman rinnoillekin eksyvät...varmaan ne sitten ovat sen tarpeessakin.
Öö no ei ole? Epäseksikästähän se on, jos ensimmäisen kerran näkee kumppanin alasti niin että penis heiluu löysänä kun mies kiipeää lauteille, ja nainen on possunpunainen ja hikinorot valuvat rinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö no ei ole? Epäseksikästähän se on, jos ensimmäisen kerran näkee kumppanin alasti niin että penis heiluu löysänä kun mies kiipeää lauteille, ja nainen on possunpunainen ja hikinorot valuvat rinnoilla.
Miten niin löysänä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis saattaa olla jo puoliheijari siinä vaiheessa, kun noustaan lauteille.
Yliopistoaikojen sekasaunoista syntyi monta pariskuntaa. Muistelen lämmöllä.
En ole ap, mutta ei minua ainakaan kiinnosta harrastaa intiimeintä mahdollista asiaa puolituntemattoman ihmisen kanssa. Se ei kerro haluistani tai halukkuudestani suhteessa, vaikka teikäläiset aina tykkäävätkin heittää jotain frigidikorttia pöytään.