Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Mikään elokuva ei ole niin hyvä.
Jaksaisin ja haluaisin taas katsoa Hitchcockin Psychon. Harmittaa kun sitä ei ole vuosiin enää tullut tv:stä. Muistan kun näin teininä ekan kerran ja pelkäsin. Nyt en tietenkään enää suhtaudu samalla tavalla. Se vain on niin aikansa kuva - maailma mennä huitelee omia menojaan, Psycho se vain pysyy aina.
Nainen48 kirjoitti:
Papillon
Elokuva ei ole suosikkini, mutta kirjan olen lukenut varmaan 20 kertaa. Aivan huikea!
Minun Afrikkani
Olemisen sietämätön keveys
Uhrilampaat, Punainen lohikäärme ja Hannibal (kaikki ovat tavallaan hyviä)
Berliinin taivaan alla
Seitsemän
Millenium trilogia 3 osaa plus 1 englanninkielinen versio
Englantilainen potilas
Dr. Strangelove - Katson sen joka vuosi uudenvuodenpäivänä, nyt jo varmana 25 kerran.
Fight club
Hobitti-trilogiat
Romeo&Juliet
Titanic
Paluu tulevaisuuteen trilogiat
Leijonakuningas
Taru Sormusten Herrasta (pitkät versiot)
Apollo 13
Dirty Dancing
Mamma Miat
A Knight's Tale eli Ritarin tarina on itselle ollut sellainen hyvän mielen elokuva, että sen jaksaa aina katsoa kun se tulee telkkarista.
Lars von Trierin Nymphomaniac: Vol. I ja Vol. II
Pelastakaa Sotamies Ryan. Tän leffan oon nähnyt ehkä 50 kertaa elämässä, ekaa kertaa silloin kun se tuli, mut aina nykyäänkin saatan jumiutua ruudun ääreen kun se kerran vuodessa tv:stä tulee. Ikinä en mistään suoratoistopalvelusta tosin katsoisi. Sitä kautta pitää katsella jotain uudempaa.
Armageddon 🚀❤️