Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Vihreä maili
Virgin suicide
Tähtiin kirjoitettu virhe
Call me by your name
Kaunis mieli
Moulin rouge
Love, actually ja P.S I love you.
Tämä on myös minun lempileffa ja lisäksi myös Notting Hill.
Häjyt. Aina alkaa juopotuttamaan kun katson. Ja katsonkin usein! :)
Ei ole filmejä.
Sarjoja The Office, Curb your entusiasm, The it-crowd.
Ei mikään. Valitettavasti. Jonkun voi katsoa useamman kerran, mutta en muista yhtäkään, jota jaksaisin katsoa aina vaan uudestaan.
Nottinghill, sleepless in Seattle, pretty woman
Lost in Translation
- sopivan lyhyt, en jaksaisi montaa kertaa jotain 2h 40min lekaa
- Tokio on aina kaunis ja stimuloiva näky
- Billin ja Scarlettin kemia tuo aina hyvän mielen
- Elokuvan tunnelma vetoaa minuun, se saa muistelemaan kaikkia omia hukattuja mahdollisuuksia
"Kauas pilvet karkaavat", "Tulitikkutehtaan tyttö" ja "Laitakaupungin valot". Kaurismäen tuotanto jakaa mielipiteitä, mutta minusta hän osaa jotenkin niin tragikoomisella tavalla kuvailla suomalaista melankoliaa ja tavallisten ihmisten tarinoita, että se kolahtaa ainakin minuun ja kovaa.
Wifey kirjoitti:
Lars von Trierin Nymphomaniac: Vol. I ja Vol. II
Loistavat elokuvat, mutta täytyy sanoa, että tää haku oli ns. boksin ulkopuolelta. :D On kyllä melkoista kamaa Larsilta nämä. Tykkäsin Gainsbourgin ja Skarsgårdin kemiasta, ja siitä kuinka päähenkilön elämää käytiin läpi. Suurin osa niistä seksikohtauksista oli mahtavan ällöttäviä, enkä kiihottunut juuri lainkaan niistä, vaikka olen mies.
Moneen kertaan olen katsonut
As above so below elokuvan.
Keŕran vuodessa on hyvä rytmi katsoa uudelleen elokuvia.
Tarinat ei ole kovin kummoisia, mutta Jurassic World elokuvat ovat niin hienoja muuten.
Jurassic Parkkiakin tulee katsottua aina silloin tällöin. Jurassic Park 3 on sen verran huono elokuva, etten mä sitä jaksa katsoa, mutta 1 ja 2 ovat täysin makuuni.
Minun Afrikkani (Out of Afrika)
Muistattehan...vuodelta 1985. Ihanat Robert Redford ja Meryl Streep.
Ihanat maisemat...olen katsonut lukemattomia kertoja,aina yhtä hyvä.
Saksikäsi Edward
Pan's Labyrinth
Mä oon moneen kertaan maininnut nämä leffat moneen ketjuun, joten trolli en ole. Nämä ovat vain itselleni niin hyviä elokuvia.
Moulin rouhe, Tuulen viemää, Gladiaattori
Iron man leffat
Amelie
Forrest Gump
Big fish
Joulutarina
Dressmaker
La la Land
Django
Viimeinen mohikaani