Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Parhaat Vuotemme
Ohjaaja: Sidney Pollack
Pääosissa Robert Redford ja Barbara Streisand.
Ei ole mitään komeampaa kuin R.R. nuorena ❤️
Jäämyrsky
Ohjaaja: Ang Lee
Ang Lee ohjannut useita mainioita leffoja, tämä niistä paras.
Koskettava tarina
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainuttakaan leffaa jonka olisin halunnut katsoa toiseen kertaan. Yleensä vielä pikakelaan ne läpi. Elämässä on paljon mielenkiintoisempiakin asioita kuin leffat.
no voi hyvänenaika sentään!
Taru sormusten herrasta trilogia
Harry Potterit
Muumio ja kaikki sen jatko-osat
Indiana jones elokuvat
Bridget jones elokuvat
Heti, kun näin tämän ketjun otsikon, mieleen tuli Forrest Gump. Ihana leffa, joka vaan paranee joka katsomiskerralla. Mun kaikkien aikojen suosikki.
Luin ketjun läpi ja hämmästyin, että kukaan ei ollut maininnut elokuvaa Piiat (the help). Mun mielestä tässä on jotenkin samaa henkeä Forrest Gumpin kanssa. Vaikka kumpikin käsittelee välillä vaikeita asioita, ne on silti sellasia hyvä mielen elokuvia. Oon nähnyt myös tän useamman kerran ja kirja löytyy hyllystä. Sitä luin aikoinaan jopa syttytyssalissa.
Onko pakko luetella kaksikymmentä omaa lenpielokuvaa? Eikö yhden mainitseminen riitä. Ärsyttää tyypit jotka aina kyselyissä heti lataa liudan vaihtoehtoja. Antakaa kympin tytöt muillekin tilaa.
Käenpesä, Forrest Gump, What's eating Gilbert Grape?
rocky horror picture show, grease, paluu tulevaisuuteen (kaikki), burleski, indiana jonesit, forrest gump, star warsit 1-6, alkuperäiset spidermanit, only lovers left alive...
Sound of Music,Kummisetä,Tuulen viemää
- No country for old man
- Pelastakaa sotamies Ryan
- Tarantinon elokuvat