Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa pois ? Kyllästynyt maan politiikkaan ja henkeen.

Vierailija
02.01.2021 |

Osaamattomuus, naiviuus ja sekoileva meininki.

Ei auteta meitä työttömiä, samat virheet tehdä uudestaan ja uudestaan. Rakennusbisnes on oksettava. Ihmisiä passivoidaan kotona ettei vaa kukaan menestyisi, kukaan ei välitä pahoinvoinnista ja lapsista.

Olen alkanut inhoamaan tätä sinisilmäisyyttä Suomessa. Tunkkainen, ilkeä, empatiakyvytön, ylimielinen ja laiska ilmapiiri.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.

Tämä on juuri se kommunistinen asenne jota vihaan Suomessa! Onneksi nykyisessä sivistysmaassani kukaan ei hehkuta hyvää sosiaaliturvaa vaan sitä, kuinka hienoa on pärjätä itse.

Vierailija
22/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ainakaan kannata kuvitella, että työttömänä sinulla olisi jossakin paremmat oltavat. Ihan hirveän naivia. Et taida tuntea ulkomaita ja niiden politiikkaa kovinkaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.

Tämä on juuri se kommunistinen asenne jota vihaan Suomessa! Onneksi nykyisessä sivistysmaassani kukaan ei hehkuta hyvää sosiaaliturvaa vaan sitä, kuinka hienoa on pärjätä itse.

No tervemenoa sitten sinne siltojen alle kun pärjääminen loppuu. Kodittomien määrähän se onkin sivistysvaltion mittari...

Vierailija
24/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Hyvä sosiaaliturva.

Mutta kun se ei ole se pointti.

Tärkeintä että annettaisiin ihmisten tehdä työtä sillä palkalla jonka hän sopii

työnantajansa kanssa.

Mutta niin ei ole.

Ihmisä elätetään, sen sijaan että he eläisivät.

Vierailija
25/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap kanssa samaa mieltä. Tämä holhousyhteiskunta ahdistaa ihan he***sti.

Vierailija
26/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa sinne Pietariin

Vierailija
27/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tervemenoa sitten sinne siltojen alle kun pärjääminen loppuu. Kodittomien määrähän se onkin sivistysvaltion mittari...

Olen menestynyt läpi elämäni, pidän erittäin epätodennäköisenä, että yhtäkkiä kaikki romahtaisi. Jos niin käy, niin sitten käy, elämä on riskejä täynnä. Vain Suomessa ryöstetään ahkerilta yli puolet veroina. Siksi se ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.

Vierailija
28/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ainakaan kannata kuvitella, että työttömänä sinulla olisi jossakin paremmat oltavat. Ihan hirveän naivia. Et taida tuntea ulkomaita ja niiden politiikkaa kovinkaan hyvin.

Suomi onkin maailman paras maa työttömälle, siinä olet ihan oikeassa. Mitä korkeampi koulutus, sen surkeampi maa suhteessa mihin tahansa toiseen maahan.

Vierailija
29/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kannattaisi asua useammassa maassa elämänsä aikana.

Vierailija
30/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen valitettavasti pettynyt Suomeen jossaimn määrin. Ääriliberalismi, feminismi ja vasemmistolaisuus pilaavat hyvää maata nimeltä Suomi parhaillaan.

Vierailija
31/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kannattaisi asua useammassa maassa elämänsä aikana.

Miksi?

Vierailija
32/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimitoitettu sosiaaliturva juuri on se ongelma!

Vierailija
33/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen valitettavasti pettynyt Suomeen jossaimn määrin. Ääriliberalismi, feminismi ja vasemmistolaisuus pilaavat hyvää maata nimeltä Suomi parhaillaan.

Mainitsemasi kolme asiaa ovat muuten keinoja, joilla vieraat valtiot ovat kautta historian yrittäneet tuhota kilpailevia kansakuntia (tai feminismi vasta 30 vuotta). Ne ovat tehokkaita keinoja koska ne vievät kaiken innon yrittää siltä osalta kansaa, joka maan menestyksen tekee.

Vierailija
34/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap kanssa samaa mieltä. Tämä holhousyhteiskunta ahdistaa ihan he***sti.

Kliseiseen valitukseen kliseinen, silti käyttökelpoinen vastaus: Muuta maasta. Ei Suomi sinua väkisin pidättele.

Vierailija
35/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.

Ja heitä tulee koko ajan lisää.

Kuinka kauan ollaan EUn sylkykuppi.

Puola ja Unkari on kieltäytynyt jo.

Vierailija
36/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihmiset on niin aivopestyjä etteivät edes tajua mitään outoa siinä, että hehkuttavat ylimitoitettua sosiaaliturvaa ja maailman pienimpiä tuloeroja :D

Vierailija
37/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menestynyt läpi elämäni, pidän erittäin epätodennäköisenä, että yhtäkkiä kaikki romahtaisi. Jos niin käy, niin sitten käy, elämä on riskejä täynnä. Vain Suomessa ryöstetään ahkerilta yli puolet veroina. Siksi se ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.

Tptta. Kaikkialla on paremmin.

LOL

Vierailija
38/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen sosiaaliturva ei olisi minkäänlainen ongelma, jos Suomessa asuisi vain suomalaisia. Sosiaaliturva on todellisuudessa heikentynyt merkittävästi viimeisten 25 vuoden aikana ja samaan aikaan Suomeen on virrannut valtaisa määrä sosiaaliturvalla elätettäviä. 

Samalla aikajanalla myös paljon kehutut julkiset terveyspalvelut on ajettu monelta osin alas. 90-luvun laman aikana Suomessa pääsi lääkäriin samana päivänä, nykyisin pitää viettää päiviä puhelimessa aikaa varaamassa ja ajan saa tuurilla useamman kuukauden päähän. Moni kuolee nykyisin hoitojonoissa täysin hoidettavissa oleviin sairauksiin. 

Vierailija
39/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, mitä pikemmin niin sitä parempi!

Vierailija
40/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa muuttaa. Kuulostaa siltä, että olisit muualla onnellisempi. Valinnan varaa riittää. Kaikki muut maat ovat ulkomaita.

Suomikin säästää, kun ei työttömälle tarvitse maksaa tukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän