Kannattaako muuttaa pois ? Kyllästynyt maan politiikkaan ja henkeen.
Osaamattomuus, naiviuus ja sekoileva meininki.
Ei auteta meitä työttömiä, samat virheet tehdä uudestaan ja uudestaan. Rakennusbisnes on oksettava. Ihmisiä passivoidaan kotona ettei vaa kukaan menestyisi, kukaan ei välitä pahoinvoinnista ja lapsista.
Olen alkanut inhoamaan tätä sinisilmäisyyttä Suomessa. Tunkkainen, ilkeä, empatiakyvytön, ylimielinen ja laiska ilmapiiri.
Kommentit (74)
No eipä ainakaan kannata kuvitella, että työttömänä sinulla olisi jossakin paremmat oltavat. Ihan hirveän naivia. Et taida tuntea ulkomaita ja niiden politiikkaa kovinkaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.
Tämä on juuri se kommunistinen asenne jota vihaan Suomessa! Onneksi nykyisessä sivistysmaassani kukaan ei hehkuta hyvää sosiaaliturvaa vaan sitä, kuinka hienoa on pärjätä itse.
No tervemenoa sitten sinne siltojen alle kun pärjääminen loppuu. Kodittomien määrähän se onkin sivistysvaltion mittari...
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.
Sepä se. Hyvä sosiaaliturva.
Mutta kun se ei ole se pointti.
Tärkeintä että annettaisiin ihmisten tehdä työtä sillä palkalla jonka hän sopii
työnantajansa kanssa.
Mutta niin ei ole.
Ihmisä elätetään, sen sijaan että he eläisivät.
Olen Ap kanssa samaa mieltä. Tämä holhousyhteiskunta ahdistaa ihan he***sti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se kommunistinen asenne jota vihaan Suomessa! Onneksi nykyisessä sivistysmaassani kukaan ei hehkuta hyvää sosiaaliturvaa vaan sitä, kuinka hienoa on pärjätä itse.
No tervemenoa sitten sinne siltojen alle kun pärjääminen loppuu. Kodittomien määrähän se onkin sivistysvaltion mittari...
Olen menestynyt läpi elämäni, pidän erittäin epätodennäköisenä, että yhtäkkiä kaikki romahtaisi. Jos niin käy, niin sitten käy, elämä on riskejä täynnä. Vain Suomessa ryöstetään ahkerilta yli puolet veroina. Siksi se ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ainakaan kannata kuvitella, että työttömänä sinulla olisi jossakin paremmat oltavat. Ihan hirveän naivia. Et taida tuntea ulkomaita ja niiden politiikkaa kovinkaan hyvin.
Suomi onkin maailman paras maa työttömälle, siinä olet ihan oikeassa. Mitä korkeampi koulutus, sen surkeampi maa suhteessa mihin tahansa toiseen maahan.
Kaikkien kannattaisi asua useammassa maassa elämänsä aikana.
Itsekin olen valitettavasti pettynyt Suomeen jossaimn määrin. Ääriliberalismi, feminismi ja vasemmistolaisuus pilaavat hyvää maata nimeltä Suomi parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kannattaisi asua useammassa maassa elämänsä aikana.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ylimitoitettu sosiaaliturva juuri on se ongelma!
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen valitettavasti pettynyt Suomeen jossaimn määrin. Ääriliberalismi, feminismi ja vasemmistolaisuus pilaavat hyvää maata nimeltä Suomi parhaillaan.
Mainitsemasi kolme asiaa ovat muuten keinoja, joilla vieraat valtiot ovat kautta historian yrittäneet tuhota kilpailevia kansakuntia (tai feminismi vasta 30 vuotta). Ne ovat tehokkaita keinoja koska ne vievät kaiken innon yrittää siltä osalta kansaa, joka maan menestyksen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap kanssa samaa mieltä. Tämä holhousyhteiskunta ahdistaa ihan he***sti.
Kliseiseen valitukseen kliseinen, silti käyttökelpoinen vastaus: Muuta maasta. Ei Suomi sinua väkisin pidättele.
Suomi ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.
Ja heitä tulee koko ajan lisää.
Kuinka kauan ollaan EUn sylkykuppi.
Puola ja Unkari on kieltäytynyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ihmiset on niin aivopestyjä etteivät edes tajua mitään outoa siinä, että hehkuttavat ylimitoitettua sosiaaliturvaa ja maailman pienimpiä tuloeroja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menestynyt läpi elämäni, pidän erittäin epätodennäköisenä, että yhtäkkiä kaikki romahtaisi. Jos niin käy, niin sitten käy, elämä on riskejä täynnä. Vain Suomessa ryöstetään ahkerilta yli puolet veroina. Siksi se ei ole sivistysmaa vaan hyvä maa vähälahjaisille ja kunnianhimottomille.
Tptta. Kaikkialla on paremmin.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen sosiaaliturva ei olisi minkäänlainen ongelma, jos Suomessa asuisi vain suomalaisia. Sosiaaliturva on todellisuudessa heikentynyt merkittävästi viimeisten 25 vuoden aikana ja samaan aikaan Suomeen on virrannut valtaisa määrä sosiaaliturvalla elätettäviä.
Samalla aikajanalla myös paljon kehutut julkiset terveyspalvelut on ajettu monelta osin alas. 90-luvun laman aikana Suomessa pääsi lääkäriin samana päivänä, nykyisin pitää viettää päiviä puhelimessa aikaa varaamassa ja ajan saa tuurilla useamman kuukauden päähän. Moni kuolee nykyisin hoitojonoissa täysin hoidettavissa oleviin sairauksiin.
Kyllä kannattaa, mitä pikemmin niin sitä parempi!
Ehdottomasti kannattaa muuttaa. Kuulostaa siltä, että olisit muualla onnellisempi. Valinnan varaa riittää. Kaikki muut maat ovat ulkomaita.
Suomikin säästää, kun ei työttömälle tarvitse maksaa tukia.