Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa pois ? Kyllästynyt maan politiikkaan ja henkeen.

Vierailija
02.01.2021 |

Osaamattomuus, naiviuus ja sekoileva meininki.

Ei auteta meitä työttömiä, samat virheet tehdä uudestaan ja uudestaan. Rakennusbisnes on oksettava. Ihmisiä passivoidaan kotona ettei vaa kukaan menestyisi, kukaan ei välitä pahoinvoinnista ja lapsista.

Olen alkanut inhoamaan tätä sinisilmäisyyttä Suomessa. Tunkkainen, ilkeä, empatiakyvytön, ylimielinen ja laiska ilmapiiri.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että me olemme lampaita. Paha johtaa maailmaa. Mutta yksi asia mitä itse on? Auttaako itse muita ja onko erilainen kuin mistä muita syyttää?

Vierailija
2/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin keväällä. paras valinta koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa olisi sitten kaipaamasi onnela?

Vierailija
4/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin keväällä. paras valinta koskaan.

Mihin muutit?

Vierailija
5/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta allikkoon?

Asu ensin jonkin aikaa toisessa maassa ennen kuin muutat pysyvästi. Arki on arkea kaikkialla, korona-aikaan Suomi on parhaita paikkoja maapallolla.

Vierailija
6/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla, sivistysmaassa, 9 vuotta. Elämäni paras päätös. Suomeen tulo masentaa aina ja saa mielen apeaksi. Synkkä sää, kommunismiin taipuvat ihmiset, yleinen vetämättömyys saavat puolittain itse.murha-ajatuksia mieleen. Palatessani ulkomaille palaan normaaliin ja olen onnellinen.

Vierailija
7/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet ap tehnyt ilmapiiriä muuttaaksesi omalta osaltasi?

Vierailija
8/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Vierailija
9/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut ulkomailla, sivistysmaassa, 9 vuotta. Elämäni paras päätös. Suomeen tulo masentaa aina ja saa mielen apeaksi. Synkkä sää, kommunismiin taipuvat ihmiset, yleinen vetämättömyys saavat puolittain itse.murha-ajatuksia mieleen. Palatessani ulkomaille palaan normaaliin ja olen onnellinen.

Älä vain kerro missä se Ulkomai on. Voi tulla ryntäys.

Vierailija
10/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko olla työtön myös siellä toisessa maassa?

Vierailija
11/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt, missä maassa asut.

:)

Vierailija
12/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hollannissa. Ihan kiva maa kaikinpuolin, mutta ei tämäkään ole se kuuluisa myyttinen "onnela". Ei sellaista ole olemassakaan. Kaikissa maissa hyvät ja huonot puolet....

Vierailija
13/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina tätä myyttisten "ulkomaiden" hehkutusta. Ei se arki ulkomailla sen kummempaa ole. Monet asiat ovat huomattavasti huonommin kuin Suomessa.

Vierailija
14/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat siltä että levität pahaa oloa ympärillesi olit sitten missä maailman kolkassa tahansa.

Vierailija
15/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei annata muuttaa. Nyky politiikka toimii suomessa niin että manipuloidaan kansaa äänestämään ja kuin kansa on äänestänyt niin ei anneta mitään toivoa tulevaisuudesta kuin äänestäjät ollaan kuseťeťťu jokaisessa asiassa sen toivossa että äänestäjät muuttaisivat. Kannattaa jäädä suomeen ja äänestää keskustaa.

Vierailija
16/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi taitaa olla vähiten sekoilevimmasta päästä. Sosialismi-pandemia on kaikkialla, et voi paeta. 

Vierailija
17/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei annata muuttaa. Nyky politiikka toimii suomessa niin että manipuloidaan kansaa äänestämään ja kuin kansa on äänestänyt niin ei anneta mitään toivoa tulevaisuudesta kuin äänestäjät ollaan kuseťeťťu jokaisessa asiassa sen toivossa että äänestäjät muuttaisivat. Kannattaa jäädä suomeen ja äänestää keskustaa.

Ei kannata äänestää koko kusetus-järjestelmää.

Vierailija
18/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on myönteinen, fiksu ja ahkera ihminen.

Vierailija
19/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.

Vierailija
20/74 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt, missä maassa asut.

En halua antaa liian hyviä vinkkejä tällä palstalla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme