Kannattaako muuttaa pois ? Kyllästynyt maan politiikkaan ja henkeen.
Osaamattomuus, naiviuus ja sekoileva meininki.
Ei auteta meitä työttömiä, samat virheet tehdä uudestaan ja uudestaan. Rakennusbisnes on oksettava. Ihmisiä passivoidaan kotona ettei vaa kukaan menestyisi, kukaan ei välitä pahoinvoinnista ja lapsista.
Olen alkanut inhoamaan tätä sinisilmäisyyttä Suomessa. Tunkkainen, ilkeä, empatiakyvytön, ylimielinen ja laiska ilmapiiri.
Kommentit (74)
Muutin keväällä. paras valinta koskaan.
Mikä maa olisi sitten kaipaamasi onnela?
Vierailija kirjoitti:
Muutin keväällä. paras valinta koskaan.
Mihin muutit?
Ojasta allikkoon?
Asu ensin jonkin aikaa toisessa maassa ennen kuin muutat pysyvästi. Arki on arkea kaikkialla, korona-aikaan Suomi on parhaita paikkoja maapallolla.
Olen asunut ulkomailla, sivistysmaassa, 9 vuotta. Elämäni paras päätös. Suomeen tulo masentaa aina ja saa mielen apeaksi. Synkkä sää, kommunismiin taipuvat ihmiset, yleinen vetämättömyys saavat puolittain itse.murha-ajatuksia mieleen. Palatessani ulkomaille palaan normaaliin ja olen onnellinen.
Mitä olet ap tehnyt ilmapiiriä muuttaaksesi omalta osaltasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut ulkomailla, sivistysmaassa, 9 vuotta. Elämäni paras päätös. Suomeen tulo masentaa aina ja saa mielen apeaksi. Synkkä sää, kommunismiin taipuvat ihmiset, yleinen vetämättömyys saavat puolittain itse.murha-ajatuksia mieleen. Palatessani ulkomaille palaan normaaliin ja olen onnellinen.
Älä vain kerro missä se Ulkomai on. Voi tulla ryntäys.
Ajattelitko olla työtön myös siellä toisessa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt, missä maassa asut.
:)
Asun Hollannissa. Ihan kiva maa kaikinpuolin, mutta ei tämäkään ole se kuuluisa myyttinen "onnela". Ei sellaista ole olemassakaan. Kaikissa maissa hyvät ja huonot puolet....
Ihmettelen aina tätä myyttisten "ulkomaiden" hehkutusta. Ei se arki ulkomailla sen kummempaa ole. Monet asiat ovat huomattavasti huonommin kuin Suomessa.
Vaikutat siltä että levität pahaa oloa ympärillesi olit sitten missä maailman kolkassa tahansa.
Ei annata muuttaa. Nyky politiikka toimii suomessa niin että manipuloidaan kansaa äänestämään ja kuin kansa on äänestänyt niin ei anneta mitään toivoa tulevaisuudesta kuin äänestäjät ollaan kuseťeťťu jokaisessa asiassa sen toivossa että äänestäjät muuttaisivat. Kannattaa jäädä suomeen ja äänestää keskustaa.
Suomi taitaa olla vähiten sekoilevimmasta päästä. Sosialismi-pandemia on kaikkialla, et voi paeta.
Vierailija kirjoitti:
Ei annata muuttaa. Nyky politiikka toimii suomessa niin että manipuloidaan kansaa äänestämään ja kuin kansa on äänestänyt niin ei anneta mitään toivoa tulevaisuudesta kuin äänestäjät ollaan kuseťeťťu jokaisessa asiassa sen toivossa että äänestäjät muuttaisivat. Kannattaa jäädä suomeen ja äänestää keskustaa.
Ei kannata äänestää koko kusetus-järjestelmää.
Ap on myönteinen, fiksu ja ahkera ihminen.
Minä en ymmärrä ihmisten valitusta. Suomessa on edelleen hyvä sosiaaliturva. Terveydenhuolto toimii. Jokainen saa katon pään päälle. Luonto on kaunis. Täällä on tilaa ja vapautta. Englantilainen ystäväni asui meillä pari pari viikkoa juuri ennen korona-aikaa ja sanoi, että tajuatteko te suomalaiset miten onnellisia olette. Ei meistä monet taida tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt, missä maassa asut.
En halua antaa liian hyviä vinkkejä tällä palstalla ;)
Totuus on että me olemme lampaita. Paha johtaa maailmaa. Mutta yksi asia mitä itse on? Auttaako itse muita ja onko erilainen kuin mistä muita syyttää?