Paras elokuva, jonka olette koskaan nähneet?
Kommentit (72)
Itselleni parhaimmat elokuvat ovat:
- Saksikäsi Edward
- Pan's Labyrinth
Kieslowskin Veronican kaksoiselämä, Lyhyt elokuva Rakkaudesta tai Sininen tai Miyazakin Henkien kätkemä.
Ei voi sanoa parasta.
Tänään tulee televisioista yksi vahva suosikki:
Subleffa: Suuri gangsterisota La 02.01.2021 klo 21.00, Sub
Vaikuttava gangsterieepos, jossa takaumien kautta kuvataan juutalaisen rikollisjoukkion nousua New Yorkin alamaailman huipulle ja sen väkivaltaista tuhoa. Musiikista vastaa Ennio Morricone. Ohjaaja: Sergio Leone, USA 1984. Pääosissa: Robert De Niro, James Woods, Darlanne Fleugel, Joe Pesci, Danny Aiello.
Schindlerin lista on ollut yksi parhaista.
Yksi kaikkien aikojen parhaimpia elokuvia on
Bong Joon-Ho:n elokuva Mother. Näin sen hetki sitten.
Samalta ohjaajalta myös Memories of Murder ja Parasite ovat myös huippu elokuvia.
Uhrilampaat, Pako New Yorkista, Keskiyön pikajuna.
Hassua miten moni alapeukuttaa toisten suosikkeja.
Ovatko tosiaan niin yksinkertaisia, että kuvittelevat jonkun muuttavan mielipidettään sen perusteella ? toisaalta, tämä palsta :D
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tosiaan niin yksinkertaisia, että kuvittelevat jonkun muuttavan mielipidettään sen perusteella ? toisaalta, tämä palsta :D
Mulle ainakin alapeukutus tarkoittaa tässä, että en ole samaa mieltä. Ja jokaisellahan saa olla tietysti oma mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin alapeukutus tarkoittaa tässä, että en ole samaa mieltä. Ja jokaisellahan saa olla tietysti oma mielipiteensä.
No näinhän se aina on. vaikka ei peukkailtaisikaan.
Gran Torino.
Niin hyvä, ettei sanotuksi saa. Masterpiece!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta tässähän kysyttiin OMAA suosikkia. Eihän siitä voi olla eri mieltä, mikä on oma henkilökohtainen suosikki... "Mun suosikki on Kieslowskin Kolme väriä - Sininen." "Ei oo, se on Yksin kotona 2!!!"
titanic.