Paras elokuva, jonka olette koskaan nähneet?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Starship troopers
No onhan se sinänsä näppärä parodia militaristi-höperöitten yhteiskunnasta.
Pekka ja Pätkä sellaisina joista ei saa täällä puhua.
Pink Floyd The Wall elokuva ja The Whon Quadrophenia liittyi teemaan ollen muutakin kuin vain äänilevyjen kuvitus.
Ajankuvia jotka oli enemmän kuin osiensa summa.
Joku sota elokuva mis Sutherland meni hulluna pankkia ryöstään panssarivaunulla. Joku kultaryöstö . Täällähän nää ryöstelee joka puolella kultaliikkeitä . Hellarit varastaa koruja . Joku muu lahko astioita kenkiä . Yx taide elokuva oli Bagdad cafe USA elokuva hienosti tehty . Taidetta oli se vanha leffa huumehörhöistä USA mis näytteli se lauantai illan huumaa mies . Tarantella tai joku.
Notting Hill j Uneton Seattlessa.
Notting Hill ja Uneton Seattlessa.
Forrest ykkönen. Mikä leffa oli kun mies oli woodoonoiduttu vuohi uhrilla jossain loma matkalla. Bernie, komedia niin se kuoli mut sen työkaverit kuljetti sitä kuolleena . Hyvä ja hauska leffa . Sit oli se myrskyn ratsastajat lainelautailijoista jotka oli rosvoja . Ohukainen paksukainen se ku ajoivat autoa ja nauroi vaan koko ajan . Paras kohtaus. Ja psyko se alkuperäinen hullu ukko. Kummisetä ja täti muuten on eri kuin tavallinen setä ja täti . Eikä niitä ole kuin kristityillä. Messias on Jeesus. Saksikäsi on hieno leffa mut Jeesus on silti messias .
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten moni alapeukuttaa toisten suosikkeja.
Ovatko tosiaan niin yksinkertaisia, että kuvittelevat jonkun muuttavan mielipidettään sen perusteella ? toisaalta, tämä palsta :D
Eli kukaan ei saa ilmaista erimielisyyttään alapeukuttamalla? Ok.
Kurosawan Rashomon, Hot Shots! 1-2, mainioita genreissänsä.
Minun Afrikkani.
Piiat.
Burleski 😅 Burleski tosin ihan vaan Cristina Aguileran takia kun hän on niin kaunis!
Myös sound of music on tullut katsottua monta kertaa.
Manaaja 1 oli yksi parhaista näkemistäni.Kun se tuli leffateatteriin olin silloin 17 v ja tyttöystäväni piti saattaa minut kotiin koska olin niin peloissani siitä leffasta.Nyt se pelkoni lähinnä huvittaa,mutta olin silloin niin lapsellinen.