Paras elokuva, jonka olette koskaan nähneet?
Kommentit (72)
Tuulen viemää on ikisuosikkini.
Rakastan niitä pukuja, ajankuvaa ja niin Vivian Leighia kuin Clark Gablea Yleensä en jaksa katsoa elokuvia montaa kertaa, mutta tämän katsoin ensimmäisen kerran 11-vuotiaana ja siitä lähtien olen katsonut sen vissiin 9 kertaa. Nyt olen jo reilusti yli 40
Huikeimman elokuvakokemuksen teki Aquaman, mutta ei se paras elokuva ole juonellisesti.
Viisi vuodenaikaa, Death of Stalin, Grand Budapest Hotel tulee nyt äkkiseltään mieleen.
LOTR: Return of The King. Olen puolueellinen tässä asiassa, koska olen hc lotr-fani.
Vierailija kirjoitti:
LOTR: Return of The King. Olen puolueellinen tässä asiassa, koska olen hc lotr-fani.
Pentele, ehdit enne miuu! :D Objektiivisesti katsottuna Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu on paras elokuva. Siitä ei ny pääse mihinkää. :)
Suuri kilpa-ajo maailman ympäri. Tämä elokuva on koomikkopari Laurel & Hardylle (ohukainen ja paksukainen) omistettu ajaton mahtikomedia ja vaikka se on vuodelta 1965, niin aina se jaksaa naurattaa.
Ohjaus Blake Edwards Pääosissa Jack Lemmon, Tony Curtis, Natalie Wood ja Peter Falk.
Amadeus, Gandhi ja Kuolleiden runoilijoiden seura. Nämä herättivät paljon ajatuksia. Sellaisia elokuvia tehdään vähän. Nämäkin on tehty 80- ja 90-luvuilla...
A Simple Plan (Joka leikkiin ryhtyy)
Vierailija kirjoitti:
Amadeus, Gandhi ja Kuolleiden runoilijoiden seura. Nämä herättivät paljon ajatuksia. Sellaisia elokuvia tehdään vähän. Nämäkin on tehty 80- ja 90-luvuilla...
myös mun suosikit aivan huippuja
Alkuperäinen leikkaamaton robocop 😎
Amelie