Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi sietää ystävääni

Vierailija
02.01.2021 |

Mun mies ei pidä siitä, että vietän aikaan erään ystäväni kanssa, jonka olen tuntenut kauan ja josta on viime vuosina tullut paras ystäväni. En juuri muita kavereita edes tapaa ja tätäkin ystävää vain kerran, pari kuukaudessa. Aina tulee riita, kun olen tätä ystävää tavannut. Mies sanoo, ettei hänellä periaatteessa ole mitään tätä ystävääni vastaan, mukava ihminen ja kiva, kun mulla on kaveri. Silti mies alkaa käyttäytyä todella v-mäisesti, lähettelee inhottavia viestejä, kun olen ystävän kanssa, ja raivoaa, kun tulen kotiin. Myöntää, että on jotenkin mustasukkainen, että viihtyisin paremmin ystäväni kanssa. Meillä pitkään ollut vaikeaa parisuhteessa. Tämä asia on muodostunut todelliseksi ongelmaksi - en halua lopettaa ystävyyssuhdetta, mutta en kestä myöskään tätä miehen kiukuttelua aiheesta.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuollainen henkinen väkivalta muuttuu fyysiseksi väkivallaksi, kun ihminen ajautuu täysin nurkkaan ja on täysin keinoton.

Joko hän on alkanut heitellä tavaroita?

Noin sairaalla ajattelumaailmalla kaikki on mahdollista.

Ota ne laput pois silmiltä ja katso elämääsi ja mihin se on menossa.

Vierailija
62/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus parikymppisenä seurustelin hetken miehen kanssa, joka halusi tuhota kaikki muut ihmissuhteet ympäriltäni (mies oli minua liki 10v. vanhempi). Kaikki ystäväni olivat kuulemma niitä h-kirjaimella alkavia naisia, jotka olivat minulle huonoa seuraa ja mustamaalasi minkä ehti, miespuolisia kavereita ei saanut olla ja hän sai mielipuolisia raivokohtauksia, jos ystäväni mies sattui olemaan kotona samaan aikaan, kun olin siellä "siellä kuitenkin sen "Maken" kavereita ja p*nette siellä ristiin", vanhempani olivat hänestä kamalia eikä halunnut olla missään tekemisissä "sellaisten ihmisten" kanssa, kuten hän suureleisesti asian ilmoitti, kun piti mennä vaikka siskoni yo-juhliin. Kaikkea mahdollista. Hän oli paras ja täydellinen, kuten hänen sukunsa. Ystäviä hänellä ei ollut.

Nykyisin hänellä vaimo ja lapsia eikä ihminen välttämättä niin kovin muutu, kun kuitenkin ihan aikuinen mies oli tuon meidänkin seurustelun aikaan.

Vierailija
64/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi nimi Rita?

Vierailija
65/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuollainen henkinen väkivalta muuttuu fyysiseksi väkivallaksi, kun ihminen ajautuu täysin nurkkaan ja on täysin keinoton.

Joko hän on alkanut heitellä tavaroita?

Noin sairaalla ajattelumaailmalla kaikki on mahdollista.

Ota ne laput pois silmiltä ja katso elämääsi ja mihin se on menossa.

Näinhän se yleensä etenee. Ensin saattaa jopa vuosia olla sitä eristämistä ja henkistä väkivaltaa ja sitten alkaa yhtäkkiä käymään käsiksi, kun se toinen alkaa näyttämään turhautumistaan suhteessa ja puolustautuu. Sairasta. Tuollainen kumppanin ystävien haukkuminen aikuiselta ihmiseltä on jo aika huolestuttavaa.

Vierailija
66/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehelläsi on tukahdutettuja fantasioita kahden naisen välisestä suhteesta. Voi mennä ohi ajan mittaan.

Outoa, jos lähettää inhottavia viestejä silloin, kun olet ystävää tapaamassa. Ole sinä suuttunut, kun palaat kotiin.

Jos olen suuttunut, hän suuttuu siitä vielä enemmän ja haukkuu mut ja mun ystävän telaketjufeministeiksi, jotka vaan juonii miehiä vastaan. Miehellä on jotenkin tosi huono itsetunto, kun ei kestä sitä, että mulla voisi olla hauskaa jonkun muun kuin hänen kanssaan. Hänen kanssa ei ole ollut hauskaa enää vuosiin. ap

Herää. Jos suutut miehesi asiattomasta käytöksestä ja mies suuttuu siitä enemmän, miehesi ei voi väittää, ettei hänellä ole mitään ystävääsi vastaan. Tai sinua vastaan. Miten telaketjufeminismi liittyy siihen, että puoulustat oikeuksiasi? Käyttääkö mies muulloin vastaavaa asennetta?

Huuteleeko siellä joku asiasta kokematon, vai narsistin puolustelija?

Aloittajan paikalla olisin, niin varmaan menisi siihen malliin että vetelisin jo kassilla jonkun aikaa. Ei tuollaista henkistä mollaamista tervejärkinen jaksa kauaa kuunnella. Saatika, että lapset katselevat vierestä vanhempien yhteiseloa.

"vetelisin jo kassilla". Tarkoitatko, että puolustat väkivaltaa? Tiedoksi, että naisen tekemä väkivalta on yhtä tuomittavaa kuin miehenkin. Asiattomasti käyttäytyvästä miehestä on syytä erota. Mikään ei oikeuta käymään väkivaltaiseksi. Toivottavasti jäät kiinni, jos olet väkivaltainen "sen ansaitsevaa" miestä tai muita kohtaan.

Vierailija
67/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miehesi himoitsee ystävääsi salaa, ei halua, että olet tekemisissä, ettei itse joudu kiusaukseen tilaisuuden tullen...

Vierailija
68/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why Does He Do That? Inside the minds of angry and controlling men. Tuo lukuun ap, löytyy ilmaisena pdf-tiedostona netistä.

Miehesi täyttää useamman väkivaltaisen miestyypin kohdan tuosta kirjasta. Väkivaltainen mies ei parane rakastamalla ja ymmärtämällä vaan pitkäaikaisella terapialla, johon hänen täytyy itse haluta

Ja he eivät halua, koska väkivaltainen mies rakastaa kontrollia ja oikeuttaa itselleen kaiken. Hän on omasta mielestään uhri ja oikeutettu tekemään6ja sanomaan mitä tahansa. Kumppani on hänen omistamansa esine, samoin lapset. Ainoa ihminen on hän itse ja mahdollisesti jotkut toiset miehet.

Hän valitsee tietoisesti kohtele ansa sinua näin. Jos hän kohtelee muitakin yhtä huonosti esim. ystäviään tai ventovieraita, silloin miehellä on paha mielenterveyden häiriö ja sinä olet aidosti vaarassa joutua ennen pitkää nyrkin alle tai pahimmassa tapauksessa multiin.

Terveisin väkivaltaisen isän kanssa asunut, joka eristi ja haukkui äitiä muttei koskaan ollut väkivaltainen fyysisesti ketään meitä kohtaan. Ei ollut hyvä lapsille, kärsin edelleen Keski-iässä asiasta. Ei ole hyväksi sinunkaan lapsille. He tulevat oppimaan sairaan mallin, jossa pojat kohtelevat vaimojaan kuin mies sinua ja tytöt alustivat miestensä omaisuusesineiksi ilman ihmisarvoa.

Vierailija
69/69 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko aloittaja jotain ylpeyttä tai turvaa siitä, että mies ei voi sietää _ystävää_? Eihän mies vaikuta sietävän naistakaan, silloin kun tämä toimii itsenäisemmin.

Onko miehellä ystäviä, miten hän käyttäytyy heidän kanssaan? Miten miehen ystävät tai perhe suhtautuvat aloittajaan? Tuskin arvostuksella, jos miehen tahtoon tulisi alistua, vai antaako mies silloin tilanteesta toisenlaista kuvaa?

Lohduttaako aloittajaa tai hänen kaltaisiaan, että miehellä on huono itsetunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi