Ne miehen "muut mitat"
Paljon on ollut täälläkin keskustelua peniksen koosta ja mikä on liian pieni tai iso. Samoin galluppeja ja tutkimuksia siitä julkaisevat toistuvasti myös iltapäivälehdet. Mutta mitkä on toiveet/vaatimukset miehen muille mitoille? Vaikkapa ympärysmitta hauis, rinta, vyötärö, reisi, pohje jne. Nämä kun ovat mittoja mihin mies voi vieläpä vaikuttaa itse. Asiallisia kommentteja kiitos!
Kommentit (38)
Itsellä on pituutta 182 cm ja painoa 82 kiloa. Käsivarret ovat lihsksiltaan normaalit. Farkkujen vyötärö on 32", kalu erottuu ja peppu on tiukka. Hartiat ovat sopivan leveät ja pää keskimääräistä isompi mutta sopusuhtainen. Ryhti on suora. Kasvot ovat säännölliset ja suupielet ylöspäin. Silti ei ole laumaa naisia piirittämässä.
Pituus 172 cm, Paino 84 kg, Ikä 55 v, Hauis 39 cm, Rintakehä 118 cm, Vyötärö 100 cm, Pohje 39 cm, Kyynärvarsi 31.5 cm.
30 vuotta sitten kaikkea oli enemmän (paitsi vyötärö ja ikä, pituuttakin vain 1-2 cm enemmän). Ikä vie kaiken mutta vähemmän nuo 30-v nuoremmat kundit salilla vetää puntteja kuin tämmöinen papparainen nyt. Ehkä käyn väärässä paikassa? Naisen perässä en juokse, on vaimo, lapsia ja heilläkin lapsia.
Lompakon paksuus tärkeintä. Raotetaan lompsaamme vuorotellen. Muista mitoista viis. N56
Aina ollut luokan tai intin pienimimpiä, pituus 170cm ja paino 55-70kg, eli vanhemmiten paino kasvanut. Aina tullut alaluokilta lähtien hyvin toimeen tyttöjän ja naisten kanssa. Naisia olisin saanut montakin, jos olisin huolinut, vaan vain yksi kelpasi ja sen olen pitänyt. Ei ole silti ollut tunkua, vaikka housuissa iso ja paksu kulli. Sitä vaan ei ole kukaan vieraista naisista tiennyt. Eniten merkannut varmasti se, että olen aina arvostanut naisia ja kohdellut vertaisenani. Sekä tietty kuunnellut mitä heillä ollut sydämmellään, enkä ole juoruillut tai väheksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut luokan tai intin pienimimpiä, pituus 170cm ja paino 55-70kg, eli vanhemmiten paino kasvanut. Aina tullut alaluokilta lähtien hyvin toimeen tyttöjän ja naisten kanssa. Naisia olisin saanut montakin, jos olisin huolinut, vaan vain yksi kelpasi ja sen olen pitänyt. Ei ole silti ollut tunkua, vaikka housuissa iso ja paksu kulli. Sitä vaan ei ole kukaan vieraista naisista tiennyt. Eniten merkannut varmasti se, että olen aina arvostanut naisia ja kohdellut vertaisenani. Sekä tietty kuunnellut mitä heillä ollut sydämmellään, enkä ole juoruillut tai väheksynyt.
Pate, et ole 170.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate, et ole 170.
Olen ollut. Kroppa mennyt vähän kasaan, vaan ei kulli.
Naama ja supliikki jos puuttuu niin mikään mitta ei kompensoi.
Mulla ei tosiaan kiinnostele peniksen mutta, kunhan paksuutta on enemmän kuin omalla sormella eikä ole mikropenis pituudeltaan. Enkä lopulta tiedä olisiko sekään aivan ehdoton dealbreakkeri jos mies kuitenkin nauttisi täysillä eikä omaisi itsetunto-ongelmia ja asiasta voisi puhua.
Mutta isot, näkyvät lihakset kiinnostaa ja se että penkistä nousee vähintään 120. En tajua miksi tätä elämää pitäisi tuhlata olemalla sellaisen ihmisen kanssa joka ei visuaalisesti viehätä, jos se on itselle tosi tärkeä asia. Vanhana ollaan sitten kaikki kuitenkin rupsahtaneita ja ruttuisia. Joillekin status, laittautuminen, sosiaalisissa paikoissa puolison esittely, tietty tyyli, raha jne on tärkeitä. Mulle tärkeetä on tosi isot lihakset ja että mies on mua pidempi (ei vaadi paljon) ja osaa miesten hommat. Vatsaa saa ja pitää olla myös.
En tosin ole koskaan ajatellut ympärysmittoja laskea, mutta ei mulla ole mennyt molempien käsien sormet miesten hauiksen ympäri 🤔
Ja joitain naisiahan liika lihas suorastaan ällöttää. Se kai se yleisempi suhtautuminen. Itseäni ällöttää vain jos on kireässä lavakunnossa, hrrh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on riittävä kunhan on yli 12cm pitkä
Ehkä jos kelpuutat kenen tahansa miehen sänkyysi. Keskimitta on noin 16 cm, miksi tyytyä minimulkkuun?
Itse suosin 18 - 22 cm petiin
Homoilla on eri kriteerit. Nehän ne pakkomielteisesti mulkkuja mittaavat.
Vierailija kirjoitti:
Puolet vastauksista koskee penistä vaikkei siitä nimenomaan kysytty.
Siitä puhe mistä puute.
Munien tilavuuden voi mitata upottamalla ne täpötäynnä vettä olevaa isoon astiaan. Sitten voi mitata desimitalla vesimäärän ,joka täyttää astian uudelleen.
Hmm. Luulen että miehen muista mitoista ei voi keskustella koska palstalla on yliedustus miehistä joilla ei ole lihaksissa volyymia, mutta joilla on senkin edestä munanmittauspakkomiellettä.
Ja lihaksiinhan voisi ihan vanhuksia lukuunottamatta itse vaikuttaa. Miehet vielä paljon paaaaljon naisia helpommin.
Munan koosta pakkomielteily on miehellä epäilyttävä harrastus että onko homo tai bi, joka ei hyväksy itseään tai suuntautumistaan ja muiden miesten kulleista huohotus ja fantasiointi siitä miten naisten pitäisi se peenis kokea on sitten ainoa outlet tälle kullikiinnostukselle.
Kaapista ulkona olevissa bi -ja homoseksuaaleissa en ole tähän hulluuteen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Munien tilavuuden voi mitata upottamalla ne täpötäynnä vettä olevaa isoon astiaan. Sitten voi mitata desimitalla vesimäärän ,joka täyttää astian uudelleen.
Tähänhän Arkhimedeenkin oivallus perustui. Myöhemmin sitten on häveliäisyyssyistä satuiltu muuta.
Niille, jotka näin pakkomielteisesti luulevat että ihmisten välinen vetovoima on määriteltävissä mittanauhalla, on seksi vain teoriaa. Ja teoriaa se tulee aina vain olemaankin.
Miehen pituus vähintään 185 ja vyötärönympärys enintään puolet pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Naama ja supliikki jos puuttuu niin mikään mitta ei kompensoi.
Näin. Jos et osaa puhua naisille sujuvasti niin metrin mulkku tai kylän komeimmat rintalihakset ei hommaa pelasta.
Mulla on peniksen ympärysmitta 13cm.