Miten viettelet kumppanisi? :)
Eli siis ois kiva saada kuulla millä tavoin viettelette kumppaninne.
Itellä toimii aina nämä: 1) alan suudella miestä ja siirryn imemään alahuulta ja suutelemaan kaulaa tai 2) alan imeskellä miehen sormea tai sormia niinku ottais suihin (siitä se menee ihan hulluksi) ;) plus sitten ne perus vähillävaatteillahyppimiset tai tuhmat jutustelut jne.
Kommentit (25)
Olen viime vuodet keskittynyt olemaan mahdollisimman epäviehättävä ja silti mies on koko ajan kimpussa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:01"]Olen viime vuodet keskittynyt olemaan mahdollisimman epäviehättävä ja silti mies on koko ajan kimpussa.
[/quote]
Oi, eikö se saa muultakaan?
Suutelen kaulaa ja hyväilen käsin. Toisinaan menen vain nukkumaan mennessä mahalleen enkä laita peittoa päälle. Mies innostuu aina ja luulee itse tehneensä alotteen ;D
Viinillä, silmätipoilla höystettynä.
4, ei tietenkään saa. Olemme tumia luusereita molemmat.
T. 3
Ei mun tarvitse kauvaa rintsikoilla ja hipstereissä kämpällä pyöriä, kun poikaystävä jo innostuu. Tai sit ku ollaan molemmat pelaamassa koneilla, mei tietokoneet on vierekkäin isolla tietokonepöydällä, nii alan ihan vähän vaan keimailee siin penkillä ja hiplaa toista nii tää jo kantaa minnuu sänkyyn :) Ikää mulla 17-v.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:18"]Siis oikeesti? Ei kai aikuisten parisuhteessa elävien tarvi vietellä kumppaniaan. Seksihän kuuluu arkielämään ihan kuin tiskikoneen tyhjennys tai imurointi, on vain paljon kivempaa.
[/quote]
Meillä viettely on semmosta jännittävää leikkiä. Ei siinä mun mielestä mitään väärää ole.
Läväytän lerssin suoraan huuleen, ehkä jo heti aamulla herätessä, vaimo tykkää miehistä jotka tietää mitä haluaa, häpeilemättä. Joskus vähän herkemmällä päällä, saatan jopa suudella ennenkuin tuikkaa törkkään storbani syvällle suoleen,
Kuka jaksaa alapeukuttaa -_-
Nämähän on ihmisten omia kokemuksia, miten voi häiritä?
Jos ollaan yhdessä ulkona niin annan vaikka taksia odotellessa vinkkejä tulevasta hipelöimällä niskaa. Se sekoaa ihan kokonaan. Kotona on kohtuu helppoa luoda sellainen oikea tunnelma kontaktilla ja äänenpainoilla, vaikka puhuisi vain säästä. Kun tunnelma on tiivistynyt, painelen makkariin ja annan miehen luulla että se tulee ja tekee aloitteen. Jos haluan itse olla passiivisena mutta saada miehen tekemään aloitteen kaadan sille illalliselle viiniä periaatteella "oho kun lorahti", sillä rupeaa aika nopeasti tekemään mieli jos se vähän saa alkoholia.
Kuljeskelen kotona alasti tiukassa s-koon peppusessani ja 70D rinnat terhakasti ojossa. Eipä siinä muuta tarvita.
Siis oikeesti? Ei kai aikuisten parisuhteessa elävien tarvi vietellä kumppaniaan. Seksihän kuuluu arkielämään ihan kuin tiskikoneen tyhjennys tai imurointi, on vain paljon kivempaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:18"]Siis oikeesti? Ei kai aikuisten parisuhteessa elävien tarvi vietellä kumppaniaan. Seksihän kuuluu arkielämään ihan kuin tiskikoneen tyhjennys tai imurointi, on vain paljon kivempaa.
[/quote]
joo ei kyllä kaikilla kuuluu enää sen jälkeen, kun mies on vaimoonsa kyllästynyt.
[/quote]
joo ei kyllä kaikilla kuuluu enää sen jälkeen, kun vaimo on kyllästynyt seksiin.
Ei tarvi kuin kohottaa hieman persettä tai vilauttaa vahingossa paljasta rintaa niin miehellä on jo tatti pystyssä.
Piereskelen, teen tisseillä helikopteria ja kaivan nenää. Lisäksi nauran hörönaurua ja kuolaan kuin vammainen.