Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talonmiesten mielestä asunnon pihalla ei saisi olla mitään tavaraa

Vierailija
09.06.2014 |

kun se haittaa ruohonleikkuuta. Minä en elä heidän ruohonleikkuuta varten vaan pidän puutarhakalusteeni siellä missä haluan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pihan on sun, niin hoidat sen itse, ei tarvii vaivata talkkareita.

Vierailija
2/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tarvitse tunkea reviirilleni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:00"]

Joo, ei tarvitse tunkea reviirilleni. ap

[/quote]

Onko sinun vai taloyhtiön reviiri?

Vierailija
4/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikös se ole aika itsestäänselvää, että jos talonmies huolehtii ruohonleikkuusta niin se leikattavan alueen tulee olla leikattavissa ilman, että tarvitsee siirrellä kalusteita pois alta?

Jos tuo ei sinulle käy niin osta oma leikkuri ja huolehdi pihastasi itse.

Vierailija
5/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jossain on talkkareita?

Vierailija
6/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talkkarilla on ohje ajaa tavaroiden yli. Asunnoilla ei ole täällä hallintaoikeutta piha-alueeseen, vaikka niin luulevat.

Vierailija
7/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:13"]

Meillä talkkarilla on ohje ajaa tavaroiden yli. Asunnoilla ei ole täällä hallintaoikeutta piha-alueeseen, vaikka niin luulevat.

[/quote]

Aika vittumaista tuollainen, ajankin tästä lähtien heidän tavaroiden päältä autolla aina kun on tilaisuus. ap

Vierailija
8/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:13"]

[/quote]

Aika vittumaista tuollainen, ajankin tästä lähtien heidän tavaroiden päältä autolla aina kun on tilaisuus. ap

[/quote]

No haluatko itse, että keittiöösi muuttaa evakkoperhe vedoten siihen, että tämä on kiva keittiö, vaikka ei ole heidän oma?

Vierailija
9/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota ap:ta ollenkaan? Kerro nyt tarkemmin...teilläkö on oma piha jonka joku talonmies tulee leikkaamaan?

Vierailija
10/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuokratalot joissa pihapläntti. Ja sitten siihen ei saisi laittaa puutarhakaluja, esim keinua koska nurmikon leikkuu. ap

Vierailija
11/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma talo niin voit laittaa pihalle mitä haluat ja antaa vaikka tuohonkin rehottaa. Sitä ei ainakaan kukaan tule ajamaan.

Vierailija
12/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:58"]

kun se haittaa ruohonleikkuuta. Minä en elä heidän ruohonleikkuuta varten vaan pidän puutarhakalusteeni siellä missä haluan.

[/quote]Toivottavasti talonmies heittää romusi roskalavalle, niin meidän talkkari teki, kun kyllästyi taistelemaan asioista kaltaistesi idioottien kanssa. Se on yhtiön piha, ei sun.

Vierailija
13/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos kerran ei ole hallintaoikeutta, niin se on yleistä taloyhtiön pihaa, ei siihen mitään kalustoja saa laittaa. Ei vuokralainen varsinkaan.

Vierailija
14/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavaroitani rikotaan, niin se on ilkivaltaa. Ennen tuli myös ilmoituksia, jos joku piti lämmitysjohtoa tolpassa 24/7 kytkettynä mutta kun kaikesta kantelijat isännöitsijän perseen nuolijat pitivät johtojaan niin, ei kukaan kieltänyt eikä vienyt johtoja. On se niin tuulellakäypää hommaa. ap

Vierailija
15/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se piha kuuluu asuntoon, niin ei sillä talkkarilla ole oikeutta sen käytöstä päättää, oli se vuokra-asunto tai omistus. Joudut kuitenkin luultavasti itse ajamaan ruohosi. Jos se piha taas ei ole asuntoon kuuluva, vaan talon yhteinen, niin pidä kamasi poissa talkkareiden tieltä :)

Vierailija
16/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettet ole koskaan joutunut keräilemään pihalta tavaroita ruohonleikkuun edestä... Terv. 3000 neliön tontti, ja neljän lapsen krääsät pihalla. Pääasiassa lapset keräävät itse, mutta joutuu niitä itsekin keräämään.  

Vierailija
17/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tarkasti vuokrasopimuksesi. Mitä siinä sanotaan? Mitä olet vuokrannut: pelkän asunnonko vai asunnon + tietyn neliömäärän pihaa? Jos olet vuokrannut myös pihaa, niin tietysti hoidat myös sen ruohonleikkauksen, sehän on selvä. Ennen kuin alat nillittää, ota asioista selvä.