mitä mammablogia kaipaat?
Niitä on lähiaikoina loppunut paljon. Mitä mamnablogia sinä kaipaat? Minä kaipaan peace love and poopdiapersia ja footstepsiä.
Kommentit (28)
Miksi kultakerttuli- bloggaaja ei enää bloggaa? :O oli yks lempiblogeistani, sit muutamaan kuukauteen en sitä seurannut niin oli loppunut? :O
En muista blogin nimeä, mutta bloggaajalla oli tytär ja bloggaaja sairasti jotain sairautta. Sitten ilmoitti lopettavansa terveydellisistä syistä. Jäin miettimään, mitä tapahtui tai että menehtyikö hän :( Blogi oli hauska ja elämäniloinen, mutta sairastumisen jälkeen kirjoitti avoimesti väsymyksestään ja jakoi tietoa sairaudestaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:12"]
En muista blogin nimeä, mutta bloggaajalla oli tytär ja bloggaaja sairasti jotain sairautta. Sitten ilmoitti lopettavansa terveydellisistä syistä. Jäin miettimään, mitä tapahtui tai että menehtyikö hän :( Blogi oli hauska ja elämäniloinen, mutta sairastumisen jälkeen kirjoitti avoimesti väsymyksestään ja jakoi tietoa sairaudestaan.
[/quote]
tietääkö joku mikä blogi kyseessä? :o
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:47"]kuka essi
[/quote]
Nykyään kirjoittaa 'pussaa mun blogii" - vai mikä se oli... :)
[/quote]
Nykyään on todella tylsä blogi.
tämä ei kai ole mammablogi, mutta life @ casa rathsach, ei ole poistettu, mutta päivitetty viimeksi joskus aikoja sitten.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:56"]Karriboo
[/quote]
Tätä mäkin kaipaan! Seuraan nykyään blogin kirjoittajaa instagramissa mutta kaipaan niitä tekstejä :(
Joo, sen Essin uuden blogin nimi on Pussaa mun blogii.