sanokaa jotain ilmaista tekemistä teinille, joka ei tee mitään
Ei mene uimarannalle tai puistoon olemaan
Ei mene metsään tai pöheikköön kävelemään
Ei mene serkuille, mummolle tai ukille
Ei ole kavereita
Ei ole rahaa shoppailla, eikä se hirveästi kiinnosta
Ei käy kirpputorilla
Kommentit (7)
alkaa tekemään sitten kun teiniaika on ohi. Kai nyt joku kaveri hänellä on..
Luin kirjoja. Siis itte kun teini olin, eikä ulos ollu menemistä. Luin kaiken mitä kotoa löyty, porukoilla oli readers digestin lyhennettyjä romaaneja hyllyt täynnä - oli ne kamalia, mutta silti parempi että luin ne. Mutta jos lukeminen ei innosta... Ilmota se johonkin cooliin harrastukseen, missä ei tarvi hävetä jos ei osaa. Ja semmonen voisi olla?
Sano sille, että ei tee mitään. Lapset tuppaa aina tekemään kaiken vastoin vanhempien pyyntöä. :D
Toinen vaihtoehto on antaa sille vapaus tehdä mitä vaan, myös olla tekemättä mitään jos niin haluaa. Kyllä se sitten jotain keksii, kun tajuaa ettei kukaan potki sitä persiille vaan sen pitää itse keksiä ratkaisu.
Luin kirjoja. Siis itte kun teini olin, eikä ulos ollu menemistä. Luin kaiken mitä kotoa löyty, porukoilla oli readers digestin lyhennettyjä romaaneja hyllyt täynnä - oli ne kamalia, mutta silti parempi että luin ne. Mutta jos lukeminen ei innosta... Ilmota se johonkin cooliin harrastukseen, missä ei tarvi hävetä jos ei osaa. Ja semmonen voisi olla?
Koita elää omaa elämääsi jos pystyt ja keksiä itsellesi tekemistä.