Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimustasukkaiset miehet, kokemuksia

Vierailija
27.05.2014 |

Muilla kokemuksia ylimustasukkaisista miehistä, sellaisista jotka vahtivat syyttä jokaista tekoasi, menoasi, puheluasi jne. jne.

Minun kohdalleni on osunut useampikin ylimustasukkainen exä. On kyselty vihaisella äänensävyllä aivan tavallisten menojeni perään että miksi menet sinne ja mitä siellä teet, yksikin exä esim. kuvitteli ilmeisesti että ruokakaupassa voisi jokin uusi mies jotenkin kummassa lyöttäytyä juuri minun seuraani ja tarttua vaikka minuun kiinni ja johdatella sänkyyn jotenkin kummassa juuri minut kun olen tälläinen joka ei muka osaa vastaan sanoa. Minuahan tämä vieläkin naurattaa mutta exäni oli aivan tosissaan ja kyseenalaisti myös ruokakaupassa käymisen! En pukeudu paljastavasti joten vaatteista tämä ei ole koskaan johtunut. Niin kummasti vain kaupassa käyntikin piti tarkkaan kuulostella läpi samoin ostokseni ja aivan kaikki oli niiiin epäilyttävää. Mutta tätäkin enemmän on ollut sellaisia puheluita vahtivia ylimustasukkaisia miehiä "Kuka se oli ja miksi soitti???!!!!!!" ja sitten "Miksi et HETI vastannut MINULLE!!!!!!!" saatu aikaan lähes suuri riita täysin aiheetta, en usko että kukaan pitää puhelinta 24/7 auki tai että olisi aina tavoitettavissa, itse en edes halua olla! Oikeastaan näitä sairaalloisen mustasukkaisia miehiä oli suorastaan lähes "nautinnollista" kiusata sulkemalla puhelin välillä. Lisäksi usein kävivät läpi kaikki profiilini miespuoliset ystävät ja tehneet minut "selitysvelvolliseksi" että ketä he kaikki ovat (miespuolisia ystäviä nettiprofiilissani oli perätä huikeat 3-6!)  Kaikkein typerintä tässä on se että exäni (joiden kanssa en onneksi asunut) viettivät useinkin viikonloppunsa teillä tietämättömillä kun sen sijaan minun (en ole kynnysmatto) olisi pitänyt kertoa kaikki tekoni/menoni/kenen seurassa olin viikonloppun, edelliseltä viikolta, edelliseltä kuukaudelta, perhetapahtumista,  sukujuhlista jne. jne. jne. Lista on loputon. On ikään kuin yritetty etsiä edes jotain pientä asiaa josta mustasukkaiset olisivat saanut raivota mustasukkaisuustuskissaan jotka eivät edes olleet todellisia vaan sellaisia mielenhäiriöitä tai jotakin muuta vastaavaa. Olen joskus näiden mustasukkisuuskohtausten takia jopa alkanut antaa tahalteen aihetta yhdelle exälle mustasukkaisuuteen en kerro miten mutta jotenkin vain exä sai täyden oikeuden olla mustasukkainen hetken (hän itse petti minua ensin ja koko tapailun ajan petti). Niin tämän seurauksena hän sitten kuristi minua, ei sen "pahempaan" edennyt mutta aina kai tämänkin muistan, vaikka hän itse koko ajan työnsi minua etäämmäs ja kaikki mistä puhui liittyi ainakin jollain tavalla mustasukkaisena olemiseen ja sellaiseen syyllistämiskyselyyn.

Olen myös ollut treffeillä vasta tavatun uuden miehen kanssa joka jo kahden päivän jälkeen ensitapaamisesta sai aivan mielettömän ikimuistoisen hirveän raivokohtauksen puhelimessa siitä kun en sattunut vastaaman puhelimeen juuri sinä päivän aikana ja kellon aikana kun hän minulle soitti! Olin kylässä joka ei nyt kovinkaan kummallista ollut mutta mies raivosi ainakin puoli tuntia putkeen puhelimessa ja huomioon ottaen että olimme vasta tavanneet niin huh huh. Suorastaan sain pelätä häntä sen puhelun aikana ja myöhemmin mies keksi tekoselityksiä jostain aivan muusta syystä että miksi oli ollut vihainen. Aivan sairasta, toivottavasti en enää ikinä törmää vastaavanlaisiin miehiin! Tiedän kyllä mitä on normaali mustasukkaisuus ja tästä en sitä voi sanoa.

Onko jokin konsti mistä näkee nopeasti jos vasta tavattu mies on ylimustasukkainen? minä en halua olla mikään selitysvelvollinen turhista asioista. Ja useat eivät näitä mustasukkaisuuspiirteitään heti "päästä valloilleen" vaan ajan kanssa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranvittu tuota tekstiä! Vähän kappalejakoa, virkkeitä ja lauseita voisit opetella erottelemaan. Ei ihme, että tapaat pelkkiä idiootteja.

Vierailija
2/2 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa ja hankkia työpaikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi