Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme MK-laukku villitys on menossa?

Vierailija
08.06.2014 |

Eli siis mikä ihme saa kaikki 14-22 vuotiaat mimmit kuolaamaan kyseistä laukkua? Kaverinikin haki ulkomailta ison kasan näitä feikki laukkuina ja joka puolelle kun menemme kaikki ihastelevat näitä kasseja... Omat Louis Vuittonitkaan eivät herätä samanlaisia kehuja.

Itsestäni kassit ovat tylsiä. Kassit ovat tavallisia neliömäisiä eikä edes näytä arvokkailta. Etenkin ne raitakassit ovat mielestäni rumia.

Eikös hintatasokin ole sama kuin Guessissa? Mikä ihme tämä villitys on?

Mielestäni ovat rumia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo out. :)

Itse ostin muutaman kolme vuotta sitten ja en pidä niistä enää.

Vierailija
2/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Onneks ei juokse enää trendien perässä, niin ei tuu ostettua kolmessa vuodessa vanhenevia veskoja :) Mutta toisaalta olen vanha kääkkä ja kyllä mäkin joskus juoksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:49"]Huh huh. Onneks ei juokse enää trendien perässä, niin ei tuu ostettua kolmessa vuodessa vanhenevia veskoja :) Mutta toisaalta olen vanha kääkkä ja kyllä mäkin joskus juoksin.

[/quote]

Silloin kun ostin omani, ne olivat ainoita Suomessa. Vaikka valtavirralla nyt on niitä, niin ovat jo out.

Vierailija
4/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä nuo MK:n laukut näyttävät, mutta ainakin kaikki merkkilaukut, joissa näkyy logo ovat mielestäni tyylittömiä, rumia ja tätimäisiä.

Vierailija
5/5 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mk kassit ovat TODELLA rumia! En käyttäisi.. Ihmettelen miksi niin monet tutut ottavat kuvia jopa instagrammiin näistä vaikka ovat vielä FEIKKEJÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä