Keksin keinon, miten kranttu chihuni söi ruokaansa
Meillä on joka päivä sama juttu: kolmivuotias chihumme ei suostu syömään omaa koiranruokaansa.
Nirsoilee vaan ja haluaisi aina vaan popsia meidän ihmisten ruokaa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että oikea nälkä saisi krantunkin chihun syömään. En alkaisi pelleilemään.
Tämä. Ruoka-aikaan kippo vartiksi lattialle ja sitten pois. Ei mitään makupaloja sinne sekaan eikä tietenkään mitään irrallisia herkkuja. Koira (jopa chihuahua) oppii tän rytmin nopeasti, eiköhän viimeistään parin päivän päästä ala ruoka maistua.
Usko tai älä, tätä on kokeiltu. Ei vaikutusta, koira pystyy olemaan pitkiäkin aikoja syömättä, kunnes meillä menee hermo ensin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että oikea nälkä saisi krantunkin chihun syömään. En alkaisi pelleilemään.
Ehkä joudut sitä kokemaan vielä sinäkin.
Tuskin. Mulla on nyt 5. koira, tällä hetkellä 6kk pentu. Kaikki koirani ovat syöneet normaalisti, paitsi ollessaan kipeitä.
Tottakai jopa chihu ymmärtää alkaa vedätämään kun sille annetaan siihen mahdollisuus. Vaikka enimmäkseen tyhmiä koiria ovatkin.
Tyhmä olet sinä - minulla on ollut monta koiraa: susikoiria, villakoiria yms, mutta tämä on kyllä kaikkein viisain ja ovelin, osaa kyllä olla myös suloinen mussukka tahtoessaan.
En kaipaakkaan mitään tyhmää lelukoiraa, joka tekee mitä käsketään, vaan pidän tempperamenttisista koirista ja chihut ovat sellaisia, se menisi vaikka kuolemaan puolestani, niin kova vahti ja täysin peloton se on.
Just...termi susikoira kertookin jo kaiken tarpeellisen.
En näe mitään syytä jatkaa tätä keskustelua =)
Hyvä vaan jos pääsemme sinusta trolli.
Voi herran jestas. Meidän saksanpaimenkoiralla ei ole mitään asiaa ihmisten ruokapöydän tai syömisten äärelle. Jos joskus jotain ihmisruokaa sille annetaan, niin se tarjotaan koiran omasta kupista, ei kädestä eikä kerjäämisen tuloksena!
Vierailija kirjoitti:
Jos koira kuolee nälkään täysinäisen ruokakupit viereen, saa kuollakin. Itse olet opettanut koirasta tuollaisen. Nyt sillä on vielä reikiä aiheuttava bakteerikin suussa kun omasta suustasi sitä ruokit. Kaikkea se leipä elättää.
Koirallasi on liikaa ruokaa kun ei syö. Hyvin yksinkertaista.
En ole opettanut, se tuli meille aikuisena.
Sinä olet sinä ja teit ihan oikein. Kynttilät jatkossa pois ja ostajaa niitä ledejä.
Vahinkojen tuo oli. Noita sattuu. Onneksi ei perhe palanut.
Pyysit kerran anteeksi. Se riittää.
Jotenkin nyt liikaa syyllistät itse itseäsi. Suosittelisin sinulle terapiaa tai keskusteluapua.
Sinulla oli oikein hyvät perusteet käytöksellesi.
Mies on stressissä. Suosittelisin hänellekin keskusteluapua.
Keskity arkeen ja itsesi ja lasten hoitamiseen.
Tsemppiä.
Keskity konkreettisiin asioihin nyt. Tuo teidän solmu selviää ajallaan. Et oikeastaan pysty sitä jouduttamaan. Anna ajan kulua.
Älä asetu liian alas. Pysy siinä missä olet.
Puhutte, kun puhutte tai ette puhu.
Olet just hyvä ja arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöttäisin krantun chihun ei niin krantulle sudelle.
Ei se susi niin pientä söisi - sinussa olisi sille enemmän syötävää, lihavassa siassa.
Miksi sanot minua lihavaksi siaksi?
Miksi sinä uhkaat syöttää koirani susille?
Miten minä sen syöttäisin susille, kun en tiedä missä rottaasi hoitelet enkä haluaisikaan tietää?!
Olet vaan tyhmä trolli, jota ei pitäisi ruokkia ollenkaan, mutta edelleenkin - oletko nähnyt viisikiloista rottaa?
En ole nähnyt minkään kokoista rottaa muuta kuin kuvissa. Tarkoitin "koiran" ulkonäköä. Se on yhtä ruma kuin rotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se susi niin pientä söisi - sinussa olisi sille enemmän syötävää, lihavassa siassa.
Siaksi toisia haukkuvat ihmiset kasvattaa juuri niitä sellaisia lapsia, mitä siellä Koskelassa oli.
Koskelassa? Onko siellä jotain riiviökersoja vai?XD
Entäs missäs kasvaa sellaisia lihavia sikoja, jotka haukkuvat toisen koiraa sudenruuaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä sen syöttäisin susille, kun en tiedä missä rottaasi hoitelet enkä haluaisikaan tietää?!
Olet vaan tyhmä trolli, jota ei pitäisi ruokkia ollenkaan, mutta edelleenkin - oletko nähnyt viisikiloista rottaa?
En ole nähnyt minkään kokoista rottaa muuta kuin kuvissa. Tarkoitin "koiran" ulkonäköä. Se on yhtä ruma kuin rotta.
Katso peiliin, siellä se ruma rotta vasta onkin - ja lihaaava. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seko seko, ota jo ne lääkkeet, kun menee jo juttusi ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sinä ja teit ihan oikein. Kynttilät jatkossa pois ja ostajaa niitä ledejä.
Vahinkojen tuo oli. Noita sattuu. Onneksi ei perhe palanut.Pyysit kerran anteeksi. Se riittää.
Jotenkin nyt liikaa syyllistät itse itseäsi. Suosittelisin sinulle terapiaa tai keskusteluapua.
Sinulla oli oikein hyvät perusteet käytöksellesi.Mies on stressissä. Suosittelisin hänellekin keskusteluapua.
Keskity arkeen ja itsesi ja lasten hoitamiseen.
Tsemppiä.
Keskity konkreettisiin asioihin nyt. Tuo teidän solmu selviää ajallaan. Et oikeastaan pysty sitä jouduttamaan. Anna ajan kulua.Älä asetu liian alas. Pysy siinä missä olet.
Puhutte, kun puhutte tai ette puhu.
Olet just hyvä ja arvokas.
Heh, no tämä tuli ainakin väärälle linkille.
Pikkukoirien omistajat on näköjään aggressiivista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuo mikään koira ole. ärsyttävä, räksyttävä rotta se on
Rupesitte syömään koiran ruokaa....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siaksi toisia haukkuvat ihmiset kasvattaa juuri niitä sellaisia lapsia, mitä siellä Koskelassa oli.
Entäs missäs kasvaa sellaisia lihavia sikoja, jotka haukkuvat toisen koiraa sudenruuaksi?
ei se ole haukkumista. sudet ovat söpöjä ja kaikki cityhipit suojelevat niitä. samaa ei voi sanoa lahkeita nylpyttävistä räksyttäjistä
Vierailija kirjoitti:
Pikkukoirien omistajat on näköjään aggressiivista porukkaa.
Oliko aloitukseni muka aggressiivinen?
Ei ollut.
Mutta niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ruoka-aikaan kippo vartiksi lattialle ja sitten pois. Ei mitään makupaloja sinne sekaan eikä tietenkään mitään irrallisia herkkuja. Koira (jopa chihuahua) oppii tän rytmin nopeasti, eiköhän viimeistään parin päivän päästä ala ruoka maistua.
Usko tai älä, tätä on kokeiltu. Ei vaikutusta, koira pystyy olemaan pitkiäkin aikoja syömättä, kunnes meillä menee hermo ensin. Ap.
Oletko oikeasti antanut koiran olla syömättä 2-3pv? Epäilen. Sitten vasta näet mikä tilanne on. Tietty tarjoat sitä ruokaa mutta otat pois jos ei syö. Jos nyt annat periksi olette menettäneet pelin. Lisäksi pikkukoiran hampaille tekee hyvää säännöllinen ruokarytmi ja nappulat. Tuskin tuo luita syö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti antanut koiran olla syömättä 2-3pv? Epäilen. Sitten vasta näet mikä tilanne on. Tietty tarjoat sitä ruokaa mutta otat pois jos ei syö. Jos nyt annat periksi olette menettäneet pelin. Lisäksi pikkukoiran hampaille tekee hyvää säännöllinen ruokarytmi ja nappulat. Tuskin tuo luita syö?
Syö koira pieniä kaupan valmisluita ja purupalat ovat sen herkkua.
Hampaat pestään joka päivä pienellä harjalla.
Vierailija kirjoitti:
Rupesitte syömään koiran ruokaa....?
Häh? Onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se ole haukkumista. sudet ovat söpöjä ja kaikki cityhipit suojelevat niitä. samaa ei voi sanoa lahkeita nylpyttävistä räksyttäjistä
Et ole ikinä nähnyt koiraani, joten et tiedä millainen se on ja voin sanoa, ettei se ole tuollainen, kun luulet.
Just...termi susikoira kertookin jo kaiken tarpeellisen.
En näe mitään syytä jatkaa tätä keskustelua =)