Keksin keinon, miten kranttu chihuni söi ruokaansa
Meillä on joka päivä sama juttu: kolmivuotias chihumme ei suostu syömään omaa koiranruokaansa.
Nirsoilee vaan ja haluaisi aina vaan popsia meidän ihmisten ruokaa.
Kommentit (60)
Menisköhän valmis raakaruoka paremmin? Meillä chihu syö aina niin innolla ruokansa. Raakaruoka tosin allergian takia, mutta ihana seurata, kun toinen niin tykkää ruuastaan :) ei maksa montaa kymppiä kuussa, kun ruokamäärä niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Afrikassa lapset näkevät nälkää.[/quote
Missäpäin Afrikkaa tällaista tapahtuu?
Vaikeaa tuo kommentin lainaaminen.
Niin et kertonut missäpäin Afrikkaa on nälänhätää - tartuit vaan lillukanvarteen tottakai saatana.
Minä o mistään Afrikasta puhunut! 👺
Vierailija kirjoitti:
Syöttäisin krantun chihun ei niin krantulle sudelle.
Ei se susi niin pientä söisi - sinussa olisi sille enemmän syötävää, lihavassa siassa.
Jos koiraa ei erota rotasta niin se ei ole mikään koira.
Vierailija kirjoitti:
Menisköhän valmis raakaruoka paremmin? Meillä chihu syö aina niin innolla ruokansa. Raakaruoka tosin allergian takia, mutta ihana seurata, kun toinen niin tykkää ruuastaan :) ei maksa montaa kymppiä kuussa, kun ruokamäärä niin pieni.
KIITOS. Ensimmäinen asiallinen vastaus tässä linkissä.
Ihmettelen kuitenkin, eikö raa'assa lihassa ole loisia?
Vierailija kirjoitti:
Jos koiraa ei erota rotasta niin se ei ole mikään koira.
Oletko koskaan nähnyt 5 kiloista rottaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se susi niin pientä söisi - sinussa olisi sille enemmän syötävää, lihavassa siassa.
Miksi sanot minua lihavaksi siaksi?
Oletteko kokeilleet raakaruokintaa? Meillä raakaruoka allergian vuoksi, mutta on mahtava seurata, kun toinen niin tykkää ruuastaan. Esim. Mush-merkkisiä valmispullia ja välillä lihaisia luita ja kasviksia. Ei maksa montaa kymppiä kuussa, kun määrä chihulle niin pieni.
Jos koira kuolee nälkään täysinäisen ruokakupit viereen, saa kuollakin. Itse olet opettanut koirasta tuollaisen. Nyt sillä on vielä reikiä aiheuttava bakteerikin suussa kun omasta suustasi sitä ruokit. Kaikkea se leipä elättää.
Koirallasi on liikaa ruokaa kun ei syö. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Afrikassa lapset näkevät nälkää.[/quote
Missäpäin Afrikkaa tällaista tapahtuu?
Vaikeaa tuo kommentin lainaaminen.
Niin et kertonut missäpäin Afrikkaa on nälänhätää - tartuit vaan lillukanvarteen tottakai saatana.
Minä o mistään Afrikasta puhunut! 👺
Outo tapaus olet, naamavärkkiä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että oikea nälkä saisi krantunkin chihun syömään. En alkaisi pelleilemään.
Ehkä joudut sitä kokemaan vielä sinäkin.
Tuskin. Mulla on nyt 5. koira, tällä hetkellä 6kk pentu. Kaikki koirani ovat syöneet normaalisti, paitsi ollessaan kipeitä.
Tottakai jopa chihu ymmärtää alkaa vedätämään kun sille annetaan siihen mahdollisuus. Vaikka enimmäkseen tyhmiä koiria ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet raakaruokintaa? Meillä raakaruoka allergian vuoksi, mutta on mahtava seurata, kun toinen niin tykkää ruuastaan. Esim. Mush-merkkisiä valmispullia ja välillä lihaisia luita ja kasviksia. Ei maksa montaa kymppiä kuussa, kun määrä chihulle niin pieni.
Oho, luulin ettei aikaisempi kommenttini tullut. Niin laitoin uudelleen saman asian 😁 Kannattaa googlettaa lisää tuosta raakaruoasta (barf) ja ottaa ainakin testiin. Osa syöttää myös puolet ja puolet raaka-ruokaa ja kuivaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä uhkaat syöttää koirani susille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siaksi toisia haukkuvat ihmiset kasvattaa juuri niitä sellaisia lapsia, mitä siellä Koskelassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että oikea nälkä saisi krantunkin chihun syömään. En alkaisi pelleilemään.
Tämä. Ruoka-aikaan kippo vartiksi lattialle ja sitten pois. Ei mitään makupaloja sinne sekaan eikä tietenkään mitään irrallisia herkkuja. Koira (jopa chihuahua) oppii tän rytmin nopeasti, eiköhän viimeistään parin päivän päästä ala ruoka maistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä sen syöttäisin susille, kun en tiedä missä rottaasi hoitelet enkä haluaisikaan tietää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mulla on nyt 5. koira, tällä hetkellä 6kk pentu. Kaikki koirani ovat syöneet normaalisti, paitsi ollessaan kipeitä.
Tottakai jopa chihu ymmärtää alkaa vedätämään kun sille annetaan siihen mahdollisuus. Vaikka enimmäkseen tyhmiä koiria ovatkin.
Tyhmä olet sinä - minulla on ollut monta koiraa: susikoiria, villakoiria yms, mutta tämä on kyllä kaikkein viisain ja ovelin, osaa kyllä olla myös suloinen mussukka tahtoessaan.
En kaipaakkaan mitään tyhmää lelukoiraa, joka tekee mitä käsketään, vaan pidän tempperamenttisista koirista ja chihut ovat sellaisia, se menisi vaikka kuolemaan puolestani, niin kova vahti ja täysin peloton se on.
No en ihmettele jos koirasi on kranttu. Ja koira ei itteensä nälkään tapa. Se syö kyllä kun ei muuta ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä sen syöttäisin susille, kun en tiedä missä rottaasi hoitelet enkä haluaisikaan tietää?!
Olet vaan tyhmä trolli, jota ei pitäisi ruokkia ollenkaan, mutta edelleenkin - oletko nähnyt viisikiloista rottaa?