LV on suosittu suomalainen huippumerkki ja sopii hyvin suomalaisille herkkäihoisille
Olen vuosia tuskaillut atooppisen ihoni kanssa ja nyt oon tosi ilahtunut, kun medioissa kerrotaan miten nuoriso on löytänyt sen. Jotkut vähävaraiset jopa säästävät pystyäkseen ostamaan LV:n tuotteita.
Tämä on hieno suuntaus.
Kommentit (16)
Tykkään myös hajusteettomasta shampoosta ja suihkusaippuasta, koska ne eivät ärsytä ihoa.
Nämä uskaltaa myös ottaa uimahalliin ja pukkariin mukaan, yleensä muut kunnioittavat LV:n omistajaa eivätkä varasta niitä. Toki lainata voin tarvittaessa hieman.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu mainoksena
Ilmiannettu asiattomana kommenttina.
Ei se nyt niiiiin hyvä merkki ole. Shampookin kuivattaa ihan älyttömästi.
Käytän joskus satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huippumerkki?
Kyllä, etkö ole lukenut uutisia? Nuorisolla on ihan omia klubeja ja seuroja, joihin pääsee vain jos omistaa tätä merkkiä. Se on "Suomen kuumin ja hienoin merkki" erään nuoren miehen mukaan!
Vierailija kirjoitti:
LV-kassit olisivat hauska lisä tuotesarjaan. :)
Ostaisin heti!
Nuoret tavoittelevat nyt hyperluksusta ja jopa tuhansia euroja maksavia vaatteita
– ”Jos sä et tiedä, mikä on LV, sä et tiedä mitään”
Yhä nuoremmat tietävät, mikä muotibisneksessä on kuumaa. Ja se, mikä on kuumaa, on usein myös erittäin kallista.
Suurin osa nuorista haluaa olla ekologisia ja laatutietoisia, mikä tarkoittaa kotimaisia tuotteita, yksilöllisiä tavaroita (itse ommeltu, teetetty, mummon villasukat) jne.
Tällaiset merkkipellet ovat vähemmistöä ja veikkaan, että he ovat syy sille et niitä ryöstöjä tapahtuu pääkaupunkiseudulla. Jos ei olekaan varaa, ja "pitäisi" näyttää samalta niin sitten tehdään mitä tehdään. Ei toki kaikki.
Ihmettelen miksi tällaisia juttuja edes julkaistaan ja tehdään. Tuntuu, että joka lehti haluaa kaivaa kaikista oudoimmat lahkot ja porukat juttuihinsa, ja se tavallinen harmaa normikansa ei kiinnosta ketään. Ja harmaalla EN tarkoita nyt ihonväriä. Tätä maata pyörittää keskiluokka, se on järkevää ja siinä on monenväristä porukkaa. Kukaan ei ole kiinnostunut heistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako teidänkin nuoret LV-merkin tuotteita?
Me käytämme itse. Joitakin.
Ilmiannettu mainoksena