Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiosta just päässeet, mitä ajattelette 30-vuotiaasta opiskelukaverista?

Vierailija
08.06.2014 |

Siis jos kuvitellaan että aloitatte korkeakouluopinnot nyt heti lukion jälkeen, niin mitä ajattelette jos siellä aloittaa myös joku 30-vuotias?  Kerro myös oletko mies vai nainen ja vaikuttaako mielipiteeseesi tuon 30-vuotiaan sukupuoli. Entä vaikuttaako opiskeluala? Rehellisiä mielipiteitä, kun kerran anonyymina saa kertoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa kovin harva on saman kevään YO. Suurin osa varmaan alle 25v. mutta paljon löytyy 30 ja 40 vuotiaitakin. Itse aloitin 39-vuotiaana ja kohta valmistun.

Vierailija
2/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Aika monia 25-30+ -vuotiaita näkyy aloittavissa opiskelijoissa. Alalla ei väliä. Olen viime vuoden fuksi. Tämä on yleinen näkemys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika yleistä että nykyään esimerkiksi hankitaan toinen tutkinto myöhemmin.

Vierailija
4/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko 30-vuotias välittää enää siitä, mitä muut hänestä ajattelevat?

Vierailija
5/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ihmeellistä. Luokallani on pari 30+ naista ja ainakin toinen, jonka kanssa olen ollut enemmän tekemisissä, on mukava eikä ikäero näy. Luulen enemmänkin hänen pitävän minua lapsellisena tjms kuin minä häntä vanhana. Olen nyt siis 20, aloitin opinnot suoraan lukion jälkeen.

Vierailija
6/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella hyvä luokka ja porukka koulussa. Opiskelemme siis ammattikorkeakoulussa. Minä olen 24v. ja nuorimmat ovat tulleet suoraa lukiosta. Sitten on kaikenikäistä porukkaa ihan sinne +50 ikävuoteen asti. Ruokailussa ja kahvitauoilla istutaan ihan tasapuolisesti kaikkien viereen. Juttua riittää aina lemmikkieläimistä lapsiin ja tentteihin. En oikeasti ajattele heistä ikänsä puolesta yhtään mitään sen kummempaa kuin muistakaan. Ihan persoonan mukaan "arvioin" ihmisiä. Osasta tykkään enemmän, osasta vähemmän mutta kaikkien kanssa tullaan toimeen :)

Vierailija
7/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:30"]

Meillä on todella hyvä luokka ja porukka koulussa. Opiskelemme siis ammattikorkeakoulussa. Minä olen 24v. ja nuorimmat ovat tulleet suoraa lukiosta. Sitten on kaikenikäistä porukkaa ihan sinne +50 ikävuoteen asti. Ruokailussa ja kahvitauoilla istutaan ihan tasapuolisesti kaikkien viereen. Juttua riittää aina lemmikkieläimistä lapsiin ja tentteihin. En oikeasti ajattele heistä ikänsä puolesta yhtään mitään sen kummempaa kuin muistakaan. Ihan persoonan mukaan "arvioin" ihmisiä. Osasta tykkään enemmän, osasta vähemmän mutta kaikkien kanssa tullaan toimeen :)

[/quote]

Ja tähän vielä lisään että nää lukiosta tulleet ajattelee ihan samoin!

Vierailija
8/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Ollaankohan me samalla "luokalla", kuulostaa niin tutulta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi