Ymmärrätkö ihmistä jolla ei ole yhtään Matti Eskon levyä?
Itselläni on ne kaikki. Mielestäni aika lapsellista käytöstä jättää ne ostamatta siksi koska on kateellinen hänen viiksilleen. Kasvaisitte aikuisiksi.
Kommentit (75)
Matti Eskolla on parempi perse kuin Anna Abreulla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:38"]Tapasin äskettäin kiinnostavan miehen. Olin hänen luona yökylässä ja aamulla salaa tutkin hänen levyhyllyään. Mitä ihmettä, ei ainoatakaan Matti Eskon levyä? En tiedä käyttäydyinkö liian äkkipikaisesti, sillä lähdin siltä istumalta kotiini herättämättä ja hyvästelemättä miestä. Kotimatkalla poistin vielä numeronkin ja blokkasin Facebookissa. Aloin jälkeenpäin miettiä, että mitä jos hänellä on kuin onkin Matti Eskoa Spotifyssä tai koneella/soittimessa mp3:na ja menetin jotain ihanaa... Ei, kyllä se on parempi näin. Riskit ovat kuitenkin liian suuret.
[/quote]
niin ja on kunnon miehellä oltava vinyyliset mattieskot hyllyssä eli oikein teit.
Jestas, ei kuulu mun musiiikkimakuun. :D
44n
Onpas täällä junttia porukkaa. Siis tarkoitan noita anti-Matti Esko -tyyppejä....
Eihän se normaalia ole. Kyllä Matti Eskon koko tuotanto kuuluu mielestäni jokaisen itseään kunnioittavan suomalaisen levyhyllyyn.
Mun puolesta ihminen saa olla mattieskoton, kunhan ei tuo taipumustaan julki joka käänteessä. Mielestäni on asiatonta julistaa sitä esim. työpaikan kahvihuoneessa. Olkaa siis ihan vapaasti mattieskottomia, mutta minä en siitä halua tietää mitään! Eikö teille ole olemassa ihan omia internetsivuja, baareja ja jotain yhdistyksiäkin? Pitäytyisitte vain niissä, ettekä tulisi pilaamaan meidän normaalien mattieskollisten elämää! Toivoisin, että tälläkään palstalla kukaan ei julistaisi eskottomuuttaan, vaan pidettäisiin tämä ihan meidän normaalien eskollisten palstana. Eskottomien palstat on sitten erikseen. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:39"]No ei siinä nyt kyllä mistään kateudesta ole kyse. Musiikki ei vaan kiinnosta.
[/quote]
:-D vissiin oot aikas hidas
Epäilen uusien naapureiden olevan eskottomia. Kävin toivottamassa heidät tervetulleeksi taloon ja kutsuin kuuntelemaan kanssamme Matti Eskon ensilevyä vinyylinä, lupasin myös näyttää kannessa olevaa Matti Eskon nimikirjoitusta, ja he kieltäytyivät. Eivät edes vedonneet muuttokiireisiin eivätkä luvanneet tulla myöhemmin, vaan ihan suoraan kieltäytyivät. Pitäisikö tässä itse muuttaa? Vai ovatko naapurit vielä pelastettavissa?
Matti Esko soitti nuorempana samassa bändissä kuin Jamppa Tuominen, mikä molempien kunniaksi on kerrottava.
Aina pitkiä matkoja yksin ajaessani laulan Rekkamiestä, ja lujaa. Yksin siksi, että puolisoni ei jostain syystä arvosta laulusuoritustani, joka on omasta mielestäni yhdistelmä Matti Eskon karheutta ja Jamppa Tuomisen kuulasta herkkyyttä.
Pitäisikö minun ottaa ero? Edes siksi, ettei vaimo ennätä ensin? Matti Eskosta en luovu.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:11"]
Epäilen uusien naapureiden olevan eskottomia. Kävin toivottamassa heidät tervetulleeksi taloon ja kutsuin kuuntelemaan kanssamme Matti Eskon ensilevyä vinyylinä, lupasin myös näyttää kannessa olevaa Matti Eskon nimikirjoitusta, ja he kieltäytyivät. Eivät edes vedonneet muuttokiireisiin eivätkä luvanneet tulla myöhemmin, vaan ihan suoraan kieltäytyivät. Pitäisikö tässä itse muuttaa? Vai ovatko naapurit vielä pelastettavissa?
[/quote]
Kai tiesit, että mattieskontodistajat saa nykyään tilattua ihan kotiovelle asti? Se onnistuu ihan netistä mattieskontodistajien nettisivuilta. Suosittelen! Mattieskontodistajat juttelevat naapureidesi kanssa eskosta ja eskottomuudesta ja antavat naapureille lukemiseksi Masatorni-lehden. Kyllä naapureillakin on vielä mahdollisuus tulla eskoon!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:24"]
[/quote]
Kai tiesit, että mattieskontodistajat saa nykyään tilattua ihan kotiovelle asti? Se onnistuu ihan netistä mattieskontodistajien nettisivuilta. Suosittelen! Mattieskontodistajat juttelevat naapureidesi kanssa eskosta ja eskottomuudesta ja antavat naapureille lukemiseksi Masatorni-lehden. Kyllä naapureillakin on vielä mahdollisuus tulla eskoon!
[/quote]
Tuo on kyllä vääräoppinen ilmaus. Kukaan ei tiettävästi ole tullut eskoon. Sen sijaan, jos hyvin käy, Matti Esko voi tulla sinuun.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:24"]
[/quote]
[/quote]
Tuo on kyllä vääräoppinen ilmaus. Kukaan ei tiettävästi ole tullut eskoon. Sen sijaan, jos hyvin käy, Matti Esko voi tulla sinuun.
[/quote]
Pahoittelen, pääsi unisena lipsahtamaan. Joka tapauksessa, toivon sydämestäni, että Mattiesko tulisi meistä jokaiseen, myös naapureistaan huolestuneen kyselijän naapureihin. Hyvää yötä! Mattiesko myötä!
:DDD mattieskontodistajat ja Masatorni-lehti sai mut tipahtamaan!