Ymmärrätkö ihmistä jolla ei ole yhtään Matti Eskon levyä?
Itselläni on ne kaikki. Mielestäni aika lapsellista käytöstä jättää ne ostamatta siksi koska on kateellinen hänen viiksilleen. Kasvaisitte aikuisiksi.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:33"]
Itselläni on ne kaikki. Mielestäni aika lapsellista käytöstä jättää ne ostamatta siksi koska on kateellinen hänen viiksilleen. Kasvaisitte aikuisiksi.
[/quote]
Paremmin ymmärtää niitä kellä ei ole matti eskon levyjä. Kuka toi tyyppi edes on? Neva hööd. Luultavasti jotain junttipaska joikausta.
Eikös tuo ollut enemmän 6
0-80-lukujen juttuja. Silloin oli erikseen puolueitakin Matti Eskolle, kuten Eskoopee ja Eskoodeeäl.
Nykyään aika pieni porukka enää marssii Eskoopeen lippujen alla.
Meillä kunta lahjoitta Matti Eskon levyn kun vauva syntyy.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:12"]Meillä kunta lahjoitta Matti Eskon levyn kun vauva syntyy.
[/quoti
upeaa! Mikä kunta on näin valveutunut ja kulturelli? Meifän ala-asteella jaettiin joskus 80-luvulla lippu mattieskon konserttiin musiikillisesti lahjakkaille lapsille :)
Porvoo, mä olen ruotsinkieli, siks toi huonå suomi.
Onk toi mattiesko se hytönen, se ihme nahkaäijä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:31"]Onk toi mattiesko se hytönen, se ihme nahkaäijä?
[/quote]
no ei tosiaan. Nyt olet pahasti hakoteillä. Kyseessä matti the rekkamies esko..
Olen nyt istunut pimeässä vaatehuoneessa vuorokauden miettien mattieskottomuuttani ja päättänyt jäädä tänne.Ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:35"]Olen nyt istunut pimeässä vaatehuoneessa vuorokauden miettien mattieskottomuuttani ja päättänyt jäädä tänne.Ahdistaa.
[/quote]
Hae hyvä ihminen vaikka kirjastosta mattieskon tuplalevy ensi hätään. Heti huomenna.
Apua - olenko/olemmeko outoja - meillä ei ole yhtään Matti Eskon levyä. Eikä kyll kenelläkään ystävillämmekään! Eikä Kari Tapiotakaan!
auts....
suomalaiset ovat kateellinen kansa
No ei siinä nyt kyllä mistään kateudesta ole kyse. Musiikki ei vaan kiinnosta.
en todellakaan ymmärrä, pidän sitä lähes maanpetoksena
No ensinnäkään levyn omistamattomuus ei ole minun moraalikäsitysteni mukaan oikein, enkä siitä syystä oikein hyväksy sellaista. Kuitenkaan en tuomitse ja pyrin kohtelemaan niitä, jotka eivät omista levyä, aivan samalla tavalla kuin muitakin. Sisäisesti siis paheksun, mutta en tuo sitä ilmi. Sapettaa kylläkin se, että nykymaailma on sellainen kaikki pitäisi muka hyväksyä ja kaikki on muka ok. Ihmisillä ei ole mitään moraalia, toisin kuin vanhaan hyvään aikaan. Kohta varmaan sekin on ok, jos ei tiedä, kuka on Tapani Kansa.
Joskus miehen kanssa ja pienen samankaltaisen ajatusmaailman omaavan tuttavapiirin kesken on toki hupaisaa heittää asiattomia vitsejä siitä porukasta, joilla ei levyjä ole. Siinä ei mitään pahaa ole, koska ne jutut pysyvät vain meidän porukan keskeisinä. Toki sisäisesti nauran ja tuhahtelen, jos joku ei omista Matti-Eskon levyä.
Rekkamieslevy on jokaisella rekkamiehellä
"Matti Esko (s.1947) on Oulun Heinäpään poikia, suurten ikäluokkien edustaja, joka on elänyt ikätoveriensa mukana Suomen sodanjälkeisen kehityksen. Hän on elänyt ajat, jolloin äiti lähetti kauppaan ruokakupongin kanssa, pihoilla juoksivat suuret lapsilaumat ja moporahat olivat tiukassa. Matti Eskonniemen elämän suunnan ratkaisi 13-vuotiaana joululahjaksi saatu nokkahuilu.
Nyt Matista on kasvanut miehisten tunteiden välittäjä. Ahkerat,
työtä pelkäämättömät köriläät voivat uskottavasti paljastaa herkemmän puolensa
puristaessaan tanssilattialla rakastaan Matin laulujen soidessa.
Nyt uudella levyllä 40 vuotta laulajana soivat tulkinnan syvyytenä,
äänen laajuutena, rohkeana karheutena.
Tässä sun miehesi on!" (Lähde: M.E.:n kotisivut)