Ymmärrätkö ihmistä jolla ei ole yhtään Matti Eskon levyä?
Itselläni on ne kaikki. Mielestäni aika lapsellista käytöstä jättää ne ostamatta siksi koska on kateellinen hänen viiksilleen. Kasvaisitte aikuisiksi.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:49"]Niinpä.En aina ymmärrä itseäni,juuri tämä mattieskottomuus vaivaa minua nyt suuresti.Tiedättekö sen hetken kun ymmärtää että on jäänyt elämässä jostain paitsi.
[/quote]
Minullakin on aviopuolison valinnassa yksi nyrkkisääntö: mielummin uskoton kuin eskoton.
Ei ole pakko olla Matti Eskon levyjä, kunhan pitää asian omana tietonaan eikä joka käänteessä tuo taipumustaan esiin
Meitä normaaleja on valtava enemmistö ja meitä ällöttää tämä nykyajan suvaitsevaisto!
Viime viikolla televisiossa joku vihervasemmistolainen eukko ilkesi väittää, että Katri-Helenasta ei tarvitse pitää. Itku pääsi minulta
Mitä vitun väliä sillä on onko jollain jotakin Matti AskoIskuEskon levyjä tai ei? Mitä se teille kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:59"]
Ei ole pakko olla Matti Eskon levyjä, kunhan pitää asian omana tietonaan eikä joka käänteessä tuo taipumustaan esiin
Meitä normaaleja on valtava enemmistö ja meitä ällöttää tämä nykyajan suvaitsevaisto!
Viime viikolla televisiossa joku vihervasemmistolainen eukko ilkesi väittää, että Katri-Helenasta ei tarvitse pitää. Itku pääsi minulta
[/quote]
Kuulehan, Ruotsissa hyväksytään Carola Häggkvisstistä pitämättömyys ja Abbastakin saa jo useimmissa paikoissa olla julkisesti pitämättä. Miksi Suomen pitää olla niin takapajula tässäkin asiassa? Mitä haittaa ne mattieskottomat muka aiheuttavat valtaväestölle? Entä miten se sinun elämääsi hetkauttaa, jos naapurin Pena ei tykkääkään Katri Helenasta?
Aivan uskomatonta, että pitää noin puuttua toisten elämään. Eihän se mattieskottomuus toki normaalia ole, mutta eikö voisi edes suvaita?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:00"]Mitä vitun väliä sillä on onko jollain jotakin Matti AskoIskuEskon levyjä tai ei? Mitä se teille kuuluu?
[/quote]
kyllä se kuuluu teille, kaduille ja kylänraiteille.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:49"]
Rekkamieslevy on jokaisella rekkamiehellä
[/quote]
No ei muuten ole.
Rekkamiäs.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:00"]
Mitä vitun väliä sillä on onko jollain jotakin Matti AskoIskuEskon levyjä tai ei? Mitä se teille kuuluu?
[/quote]
Kyllä se silloin kuuluu, kun yrität tuputtaa tuota mattieskottomuuttasi meille normaaleille, saati sitten lapsille!
Tapasin äskettäin kiinnostavan miehen. Olin hänen luona yökylässä ja aamulla salaa tutkin hänen levyhyllyään. Mitä ihmettä, ei ainoatakaan Matti Eskon levyä? En tiedä käyttäydyinkö liian äkkipikaisesti, sillä lähdin siltä istumalta kotiini herättämättä ja hyvästelemättä miestä. Kotimatkalla poistin vielä numeronkin ja blokkasin Facebookissa. Aloin jälkeenpäin miettiä, että mitä jos hänellä on kuin onkin Matti Eskoa Spotifyssä tai koneella/soittimessa mp3:na ja menetin jotain ihanaa... Ei, kyllä se on parempi näin. Riskit ovat kuitenkin liian suuret.
En edes tiedä, kuka Matti Esko on.
t. teini
Miten te kuvittelette ihmisten eläneen ennen kuin Matti Esko oli syntynyt? Oliko elämä ihan moraalitonta silloin?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:48"]
Miten te kuvittelette ihmisten eläneen ennen kuin Matti Esko oli syntynyt? Oliko elämä ihan moraalitonta silloin?
[/quote]
Hyvä kysymys. Toisaalta, kuka sellaista aikaa edes muistaa? Silloin ihmiset ovat todennäköisesti eläneet villi-ihmisten elämää luonnon keskellä palvoen epäjumalia ja naiden kaikkea, mikä liikkuu. Sitten syntyi Matti Esko ja toi moraalin siihen kurjaan maailmaan, jotta jälkipolvet saisivat elää nuhteetonta ja siveellistä elämää.
"Itselläni on ne kaikki. Mielestäni aika lapsellista käytöstä jättää ne ostamatta siksi koska on kateellinen hänen viiksilleen. Kasvaisitte aikuisiksi."
Aloituksesi oli sen verran mielenkiintoinen, että jäin oikein miettimään kuka on Matti Esko ja tulihan se sieltä, vaikka minulla on parintuhannen musiikkikokoelma, mutta jostakin syystä Matti Eskoa ei ole, eikä myöskään Tauskia tai Peiskua. Heidän musiikkitarjontaa kuulen radiosta riittävästi ja olen mielestäni aikuinen ja musiikin ystävä. Jostakin syystä, Matti Esko ei koskaan ole uransa aikana erottunut joukosta. Tasasta ja tappavaa ja siksi ymmärrän, jos Matti Esko ei sano mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:38"]
Tapasin äskettäin kiinnostavan miehen. Olin hänen luona yökylässä ja aamulla salaa tutkin hänen levyhyllyään. Mitä ihmettä, ei ainoatakaan Matti Eskon levyä? En tiedä käyttäydyinkö liian äkkipikaisesti, sillä lähdin siltä istumalta kotiini herättämättä ja hyvästelemättä miestä. Kotimatkalla poistin vielä numeronkin ja blokkasin Facebookissa. Aloin jälkeenpäin miettiä, että mitä jos hänellä on kuin onkin Matti Eskoa Spotifyssä tai koneella/soittimessa mp3:na ja menetin jotain ihanaa... Ei, kyllä se on parempi näin. Riskit ovat kuitenkin liian suuret.
[/quote]
Häntä pystyyn! Sinuna unohtaisin koko miehen, sillä kaikilla kunnollisilla ihmisillä on nimen omaan Matti Eskon LEVY, eikä mitä tahansa mp3-tiedostoja. Ainahan sekin on tietysti parempi, kuin täysi mattieskottomuus, mutta hieman epäilyttävää kuitenkin. Ole onnellinen, vaistosi varmasti kertoivat sinulle, kuinka toimia ja toimit aivan oikein. Kyllä sinullekin vielä joku eskollinen löytyy!
En tiedä kyseistä henkilöä. Luultavasti olen jäänyt paljosta paitsi. :( Saankohan koskaan anteeksi? Tai eipä sen väliä. Ei minua kiinnosta mitä muut ihmiset ajattelee :)
T. 20v
Mä tajusin tätä ketjua lukiessani että ei mun vanhemmat oo koskaan kertonu mulle Matti Eskosta. Mä en yksinkertaisesti oo tiennyt. Miten on, onko sellainenkin tuhoon tuomittu, joka ei oo saanut koskaan tilaisuutta kuulla Matti Eskosta? Olen kyllä alkanut tuntea outoa vetoa ja viehtymystä Mattiin ja Teppoon. Lieventääkö se asiainhaaroja?
Matti Esko on ihan supersymppis Neljän Tähden Illallisessa ja Neljän Tähden Talkoissa. <3 Vaikuttaa lämminsydämiseltä ihmiseltä. Noiden ohjelmien kautta nuoremmatkin ihmiset saattavat löytää Matti Eskon ja innostua kuuntelemaan hänen tuotantoaan. Eskoutuminen on jokaisen ihmisoikeus.
Outo aloitus, mutta kyllä mielestäni matti esko kuuluu tietää ihan siinä missä kari tapiokin!
Toivon aina YleXltä Matti Eskoa, EIVÄTKÄ SOITA! En ymmärrä, se kanava pyörii ihan verovaroin, miksi kukaan ei tee tälle asialle mitään.
Ps. Meidän kaksospojat on nimeltään Matti ja Esko. Huomaa kyllä hiekkalaatikolla että joitain kiristää kun keksittiin tää meidän lähiössä ekana
Niinpä.En aina ymmärrä itseäni,juuri tämä mattieskottomuus vaivaa minua nyt suuresti.Tiedättekö sen hetken kun ymmärtää että on jäänyt elämässä jostain paitsi.