kyllä oli pahaa S-marketin coleslaw-salaatti
Kuin joku olis pyörittäny sitä nivusissaan. Ällön etovan makeaa.
Kommentit (13)
Jospa teet reklamaation kauppaan, josta sen salaatin ostitkin.
Ja syöt useinkin nivusissa pyörinyttä ruokaa..
Onko samaa mitä Alepasta saa, se on ainakin minusta hyvää.
Miksi kukaan ostaa valmista coleslaw:ta? Tai sienisalaattia? Niihin laitettava majoneesi on huonointa kuraa ja tosiaan molemmissa on sokeria enemmän kuin kenenkään mielestä on hyvä. Eikä kumpikaan salaatti ole vaikeaa tehdä itse ja selvästi halvemmalla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:31"]
Miksi kukaan ostaa valmista coleslaw:ta? Tai sienisalaattia? Niihin laitettava majoneesi on huonointa kuraa ja tosiaan molemmissa on sokeria enemmän kuin kenenkään mielestä on hyvä. Eikä kumpikaan salaatti ole vaikeaa tehdä itse ja selvästi halvemmalla.
[/quote]
Olen arka tekemään majoneesia itse, raaan muna käyttö vaan arveluttaa. Se on kyllä totta, että valmiit majoneesit on PAHOJA.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:28"]Ostitko siis tiskiltä vai jokin s-ryhmän valmissalaattia? Rainbow, Kotimainen ja X-tra?
[/quote]
Ostin tiskiltä. Ehkä se johtui siitä kun olin just aikaisemmin ostanu Cittarista itse koottavaa salaattirasiaa ja siellä oli raikasta coleslawta.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Olen arka tekemään majoneesia itse, raaan muna käyttö vaan arveluttaa. Se on kyllä totta, että valmiit majoneesit on PAHOJA.
[/quote] Tee coleslaw oljy/etikkakastikkeella. Tulee raikasta ja parempaa jos annat olla yon yli jaakaapissa, maut ennattavat imeytya kunnolla. Mina en laita sokeria koskaan kumpaakaan kastikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko nivusissa pyörinyt ruoka usein makeaa?? hmmm..??? mmmmm... pistäää miettimääään!
Katselin tee-se-itse ohjeita suurvalloista ja näyttää olevan yksi sun toinen reseptin tekijä huuruissaan.
Ne missä lukee "no sugar" sisältävät majoneesia (useimmiten Kraftin) ja majoneeseissa yleensä on lisättyä sokeria enemmän ja vähemmän. Eli se siitä sokerittomuudesta.
Oikeasti kannattaa tehdä itse majoneesi ja käyttää siihen suolaa, etikkaa ja tarvittavaa makeutta saa ananaksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain se on niiltä seuduilta nuoleskellut kun noin hyvin tietää.
Ostitko siis tiskiltä vai jokin s-ryhmän valmissalaattia? Rainbow, Kotimainen ja X-tra?