Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
181/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset viivästyy, koska niin paljon porukkaa lomalla!

Vierailija
182/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävintä jutussa on se kun Mäkijärvi oli kehunut kuinka vastuullisesti oli maykustanut tmv. Eli antaa siunauksensa kun kyseessä työkamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä jutussa on se kun Mäkijärvi oli kehunut kuinka vastuullisesti oli maykustanut tmv. Eli antaa siunauksensa kun kyseessä työkamu.

Totta kai kehuu. Itse palkannut tämän henkilön. Mitä muuta voi tehdä!

Vierailija
184/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava episodi ja fanitan näitä mummeleita joilla on punk-asennetta. Tulee mieleen esim. Vivienne Westwood, joka samaa ikäluokkaa.

Vierailija
185/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viitsi moittia niin olla edes hiljaa. Miten voi enää ottaa tosissaan Hus:n suosituksia?

Vierailija
186/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viitsi moittia niin olla edes hiljaa. Miten voi enää ottaa tosissaan Hus:n suosituksia?

Totta tosiaan. Mutta näin on tavattu toimia...

Vierailija
187/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton moka. Tällainen sinänsä pieni asia saattaa suistaa raiteltaan isoja asioita kun sen asettaa kokonaiskuvaan.

Miten hoitajat ovat hekin raataneet ja venyneet ilman lomia. Miten ihmiset ovat varoneet, eristäyneet ja noudattaneet suosituksia.

Ja sitten tulee tällainen yksi pieni kuva, joka hieroo tämän kaiken näiden ihmisten naamaan, että hahha typerykset, minun ei tarvitse välittää. Vaikka juuri hänen pitäisi välittää.

Vierailija
188/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ääliö kannattaisi siirtää laskemaan kellariin annettuja rokote ampulleja JOSKO OSAA SITÄKÄÄN. harvinaisen tyhmä henkilö. pitäiskö lapsista tehdä lasu

Vierailija
189/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussuomalaisten ehdokkaaksi nyt heti! Ei säännöt perussuomalaisia koske

Vierailija
190/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä tietää! Voin lähteä minäkin hiihtolomalla Lappiin. Se on täysin turvallista kun sen tekee kontrolloidusti kuten HUS-lääkäri. Lennän lentokoneella, ajelen taksilla, käyn kahviloissa.

Vierailija
191/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan ohis, mutta somesparraaja (mikä lie) Emmi Nuorgam teki keväällä ihan palkkatyötä THL:n koronatiedottajana ja korosti aktiivisesti ihmisten omaa vastuuta ja sääntöjen noudattamista esim instagramissa. Nyt hän juuri eilen mm laulamassa Helsingissä karaokea sikäläisten kavereidensa kanssa, mukana mm Nurmiston Eino, vihreiden tuleva kunnallisvaaliehdokas. Ihan päissään baarissa ja netti täyteen materiaalia tästä.

Se etu näistä on että tietää ketä vältellä kun jakavat avoimesti netissä mitä ovat tehneet ja missä.

Hä?

Vierailija
192/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan ohis, mutta somesparraaja (mikä lie) Emmi Nuorgam teki keväällä ihan palkkatyötä THL:n koronatiedottajana ja korosti aktiivisesti ihmisten omaa vastuuta ja sääntöjen noudattamista esim instagramissa. Nyt hän juuri eilen mm laulamassa Helsingissä karaokea sikäläisten kavereidensa kanssa, mukana mm Nurmiston Eino, vihreiden tuleva kunnallisvaaliehdokas. Ihan päissään baarissa ja netti täyteen materiaalia tästä.

Se etu näistä on että tietää ketä vältellä kun jakavat avoimesti netissä mitä ovat tehneet ja missä.

Hä?

Tarkennatko mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Vierailija
193/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona ruusua. Minulle tulee tässä yhteydessä mieleen tuo biisi ja Vera Telenius laulamassa. Samaa utuista tunnelmaa ilmassa, irrallaan todellisuudesta, hyräillään vaan pimputus taustalla. Katsokaa youtubesta.

Vierailija
194/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi munkki koko kansalle

Vierailija
195/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää trollata klassisella:

"Katsokaa nyt kun tuo iso paha pomo tekee noin, vähän epistä."

1/5

Vierailija
196/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä hierarkian yläpäässä olevia. En hitto kestä enää. Ihan sama mikä aihe, niin ikinä ei tunnu säännöt koskevan heitä ja voimakkain luonteenpiirre tuntuu olevan ahneus. RIITTÄÄ JO!

Vierailija
197/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi munkkimuikkeli perustanut Face-sivunsakin vain kuntavaaleja varten? 26.12.2020 on vasta ekat päivitykset. Ei sitten enää ihme, jos on töpännyt somessa, jos on vasta-alkaja.

Face on mummobook nykyään.

Vierailija
198/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoona ruusua. Minulle tulee tässä yhteydessä mieleen tuo biisi ja Vera Telenius laulamassa. Samaa utuista tunnelmaa ilmassa, irrallaan todellisuudesta, hyräillään vaan pimputus taustalla. Katsokaa youtubesta.

Toihan on vähän dementtihaahuilua mutta tässä onkin kyse kovan luokan asiantuntijuudesta ykkössairaalassa

Vierailija
199/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan tutkimus matkalla kuinka hänen kehoituksensa on mennyt perille. kääntää asian ja matka kulut hussin maksettavaksi. hän jopa uhrautui lähi piireineen lääke firman matkalle. pipon logoksi sika

Vierailija
200/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan Susanna Koskinen "kaikilla meillä on kuule rajoitteita" pitkäaikaistyöttämälle laatua :D