Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
161/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei voi kuin ihmetellä ihmisten sometyperyyttä. Työpaikallanikin (ennen koronaa siis) eräs henkilö ilmoittautui saikulle flunssan takia ja illalla postasi faceen kuvia railakkaasta illanvietosta ruotsinlaivalla.

Somejärki. Milloin sopii/kannattaa/on fiksua postata ja milloin ei ovat kai asioita, joita ei kai vain voi oppia.

Vierailija
162/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipossa lukee sairaankuljetus, hyvä ettei finnair

Hän vastaa HUSin alueen ensihoidosta, päivystyksestä, sairaankuljetuksesta, akuuttihoidosta. Opettaa niitä myös opiskelijoille.

Ja tällainen ihminen viis veisaa koronasta.

Laittaa miettimään, eikö?

Kyse ei liene tyhmyydestä. Vaan siitä, että hän tietää jotain muuta kuin meille uskotellaan?

Minua kiinnostaa oikeasti se että onko näillä rajoituksilla väliä.Minua kiinnostaa se että saanko lähteä lomailemaan.Eli tässä on jokin piiloviesti että on ihan ok matkustaa ja käydä baareissa.Minusta tämä viesti on helpottava kauhean syksyn jälkeen!

Kotimaassa ei ole MITÄÄN matkustusrajoituksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiurukin meni lomalle

Vierailija
164/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin uudenvuoden puhetta kuunnellessa oli mukava tuollainen Kokoomuksen pr-päivitys tehdä.

Vierailija
165/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olikin hienoa tsemppikannustusta HUSin hoitsuille. Jaksakaa, jaksakaa!

Vierailija
166/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin nyt ketjusta, että on ok matkustaa? Tilasin lipun Kuopion junaan. Otan Kuopiossa taksin kun siirryn pienelle paikkakunnalle. Se on varmaan hyvä tapa. Olen aivan puhki syksyn eristyneisyydestä ja olen todella kaivannut kavereitani ja tuttua ympäristöä.Lomaa vielä ensi viikko😊

Vierailija
167/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hussi kirjoitti:

Maaret Castren on ollut HUSn palveluksessa yli 40-vuotta, on aivan varmasti juuri jäämässä eläkkeelle, todennäköisesti tänä vuonna 2021 ja tekee tällaista.

Hyvähän sen on ottaa 6kkn loma ja jäädä kesällä hissukseen eläkkeelle. Tämäkin hyssytellään ja valmennetaan ihan totaalisesti.

Maaret Castren on lisäksi Kokoomuksen kuntavaaliehdokas kevään kuntavaaleissa. Huhhuh!

No jos näin on, niin sitten parempi, että hoitaa pr-työtään ja seisoo 24h-auki olevan Prisman aulassa 24/7 maski päässä esimerkkinä lopputyöajan.

Vierailija
168/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aina huonoa pr:ää nyt tämä. Selitykset sinänsä ihan ok, taksit ja maskit ja pieni ryhmä eikä olla hiihtokeskuksissa jne. Mutta näinhän kaikki pystyvät selittämään kotimaan reissunsa. Oltiin pari päivää karanteenissa. Oli maskit. Oli käyty testissä. Ei käyty kaupassa eikä ravintolassa.

Ja niin kai sitten sopii toimia, mutta sitten olisi pitänyt myös kansalle ilmoittaa, että on ihan ok matkustella, kunhan tekee x, y ja z. Nyt osa huitelee menemään miten sattuu, joukko siinä välissä ja vastuullisimmat eivät näe omia vanhempiaan ennen kevättä. Se tuntuu hieman epäreilulta.

Taksi on kyllä huono selitys. Istut pienessä tilassa taksikuskin kanssa, joku kyyditsee lukuisia turisteja. Varsinainen koronalinko.

Vierailija
169/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista Kiurukin meni lomalle

Mutta noudattaa antamiaan ohjeita. Kiuru on älykäs.

Vierailija
170/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentin uudenvuoden puhetta kuunnellessa oli mukava tuollainen Kokoomuksen pr-päivitys tehdä.

Alkaako kokoomus väsyä korona-näytökseen? Salekin paljasti jo uudesta maailmanjärjestyksestä puheessaan.

Vierailija
171/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaret oli postaillut HUS Akuutin faseen myös hyvin erikoisen uuden vuoden terveisen. Tuohan on rokotekriittinen kuva? Hyvin epäammattimaista ainakin...

Väärä kuva väärässä paikassa mutta mikä tekee kuvasta rokotekriittisen?

Vierailija
172/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kiinnosta enää pätkääkään noudattaa mitään suosituksia. Kotona ollut, maskia käyttänyt, ruuat tilannut, läheisiä en ole nähnyt pitkään aikaan. Tervemenoa suositukset! Tänään lähden kauppoihin, käyn kahvilassa ja ehkä illalla baariin. Mitä väliä, eihän täällä kukaan muukaan välitä mistään mitään. Levillä juhlitaan ja riekutaan. Nyt loppui mun yksin istuminen kotona!

Vierailija
173/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä että aikaansaamattomat suunjauhajat on taas viemässä pois aikaansaaneilta ihmisiltä edes hetken lomaa.

Vierailija
174/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on myös lomalla pesemässä vessaa

Vierailija
175/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, etteivät hoitajat saakaan koronakorvauksia? T. DI-mamma, joka on erittäin järkyttynyt äsken ketjuun tulleesta maininnasta.

Käsittääkseni kaikissa muissa saa, muttei hussissa! Vai onko muuttunut?

Vierailija
176/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olikin hienoa tsemppikannustusta HUSin hoitsuille. Jaksakaa, jaksakaa!

Toivotaan, että Hus Akuutissa ei tule ”yllättävä nuhaepidemia”.Kyllähän tällainen vaikuttaa ilman muuta motivaatioon ja muuttuu sosiaalisestikin sallittavaksi madaltaa kynnystä sairauspoissaoloin.Nyt on varmasti oltu äärirajoilla.Olen itse toimistohommissa enkä sairaalassa töissä,mutta nyt ajattelen näin.

Vierailija
177/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kiinnosta enää pätkääkään noudattaa mitään suosituksia. Kotona ollut, maskia käyttänyt, ruuat tilannut, läheisiä en ole nähnyt pitkään aikaan. Tervemenoa suositukset! Tänään lähden kauppoihin, käyn kahvilassa ja ehkä illalla baariin. Mitä väliä, eihän täällä kukaan muukaan välitä mistään mitään. Levillä juhlitaan ja riekutaan. Nyt loppui mun yksin istuminen kotona!

Kuulostaa hyvältä! Mekin ollaan eletty aivan normaalisti koko viime vuosi. Matkusteltu ympäri maailman ja syöty ravintoloissa, treenattu ja urheiltu. Eletty kuten ihmisen kuuluukin. Maskia en ole Suomessa käyttänyt koskaan.

Vierailija
178/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on myös lomalla pesemässä vessaa

Sanna ei ole nousukas.

Vierailija
179/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus vaatii valmiuslakia jouluksi – Henkilökunta voitaisiin käskeä lomalta töihin

Vierailija
180/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipossa lukee sairaankuljetus, hyvä ettei finnair

Hän vastaa HUSin alueen ensihoidosta, päivystyksestä, sairaankuljetuksesta, akuuttihoidosta. Opettaa niitä myös opiskelijoille.

Ja tällainen ihminen viis veisaa koronasta.

Laittaa miettimään, eikö?

Kyse ei liene tyhmyydestä. Vaan siitä, että hän tietää jotain muuta kuin meille uskotellaan?

Minua kiinnostaa oikeasti se että onko näillä rajoituksilla väliä.Minua kiinnostaa se että saanko lähteä lomailemaan.Eli tässä on jokin piiloviesti että on ihan ok matkustaa ja käydä baareissa.Minusta tämä viesti on helpottava kauhean syksyn jälkeen!

Kotimaassa ei ole MITÄÄN matkustusrajoituksia

On taviksille.