Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
201/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa työpaikoissa ovat taputtaneet käsiään hänen etenemiselleen työurallaan. Sitä helpotusten huokausten määrää ei voi mitata kun itsekeskeisestä ja muita kuuntelenattomasta rouvasta on päästy eroon.

Mahtava selitys sille, miksi Suomessa lähes kaikki ylemmät johtajat ovat ääliöitä.

Vierailija
202/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa työpaikoissa ovat taputtaneet käsiään hänen etenemiselleen työurallaan. Sitä helpotusten huokausten määrää ei voi mitata kun itsekeskeisestä ja muita kuuntelenattomasta rouvasta on päästy eroon.

Ei kai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan asiakkaana helpotus, että hänet on siirretty vastuullisista lääkärin hommista pr-pelleksi.

Vierailija
204/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä että ns ikäihmiset saavat somettaa.Hiukan nyt suvaitsevaisuutta jos ei ole käyttänyt tietokonetta.

Vierailija
205/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oliko viestintäsuunnitelman mukainen postaus?

Vierailija
206/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
207/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmetyttää, onko tämä muka ainoa HUSissa töissä oleva, joka on lomaillut Lapissa. Kaikkihan siellä tuntuvat olevan. Lappi toivottaa matkailijat tervetulleeksi, vaikka terveydenhoito ei suosittele. Ei mitenkään yksiselitteisesti kohun paikka.

Vierailija
208/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan legendaarista!

Vierailija
209/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi ottaa lomaa ja päästä irti arjesta. Tyhmät hoitsut siellä kärisevät ja en itsekään jaksaisi sitä. Pakko puhaltaa savuja ilmaan paremmassa seurassa. Niin se vaan on.

Vierailija
210/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää hesalaiset tää valtuustoon, niin tää möläyttää aina vahingossa totuudet koko kansan tiedoksi. Pr-homma on selkeästi ylemmän johdon sisäpiiri-vitsi.

Vierailija
211/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä hierarkian yläpäässä olevia. En hitto kestä enää. Ihan sama mikä aihe, niin ikinä ei tunnu säännöt koskevan heitä ja voimakkain luonteenpiirre tuntuu olevan ahneus. RIITTÄÄ JO!

Mulle taas riittää sinunlaiset tyhjäaivot jotka avaa suun ilman että sieltä tulee mitään järkevää ulos ja jotka luulee että isoille paikoille pääsee arpajaisten seurauksena. Mene itse sinne jos on mielestäsi niin helppoa kävellä noille paikoille. Ei tosin ole.

Vierailija
212/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä tietää! Voin lähteä minäkin hiihtolomalla Lappiin. Se on täysin turvallista kun sen tekee kontrolloidusti kuten HUS-lääkäri. Lennän lentokoneella, ajelen taksilla, käyn kahviloissa.

Tämä ei koske rahvasta, pölvästi. Vain parempien ihmisten oikeus on olla välittämättä säännöistä.

Vierailija
213/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tehdä jotain ihmisten hyväksi: saat.

Saanko edetä ja tehdä jotain ihmisten hyväksi tekevien hyväksi: saat.

Saanko ottaa lomaa: no et jumalauta itsekäs runnkari saa lomailla yhtään ja haista pska siitä että olet olemassa.

Ok. Palstan perusmeininki. Kateellisten kahvikerho.

Vierailija
214/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä hierarkian yläpäässä olevia. En hitto kestä enää. Ihan sama mikä aihe, niin ikinä ei tunnu säännöt koskevan heitä ja voimakkain luonteenpiirre tuntuu olevan ahneus. RIITTÄÄ JO!

Mulle taas riittää sinunlaiset tyhjäaivot jotka avaa suun ilman että sieltä tulee mitään järkevää ulos ja jotka luulee että isoille paikoille pääsee arpajaisten seurauksena. Mene itse sinne jos on mielestäsi niin helppoa kävellä noille paikoille. Ei tosin ole.

Sen suuremmalla syyllä pitäisi olla ajantasalla tilanteesta ja osata toimia asemansa mukaisesti.

Vierailija
215/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ei taida olla nuori ? Niin haukuttiin nuoria kun ne levittää koronaa kun hyppivät ravintoloissa.Entäs sitten tuo daami ? Ei malttannut olla kotona vaikka ohjeistus /suositus oli jotain.

Vierailija
216/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqu kuva. Mikä siellä huussissa onkaan eläkeikä? 70v?

Vierailija
217/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tehdä jotain ihmisten hyväksi: saat.

Saanko edetä ja tehdä jotain ihmisten hyväksi tekevien hyväksi: saat.

Saanko ottaa lomaa: no et jumalauta itsekäs runnkari saa lomailla yhtään ja haista pska siitä että olet olemassa.

Ok. Palstan perusmeininki. Kateellisten kahvikerho.

Terveisin

Munkkikerho

Vierailija
218/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua oksennus suussa!

Vierailija
219/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten riskiryhmäläinen kyseessä? Se on huono viesti. Kohta on tunkua päivätansseille.

Vierailija
220/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita pissiksiä oikein sikiää?