HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Nyt tämä aihe on näköjään mistä ei voi keskustella edes asiallisesti.Koronasta on hyvä puhua ja sitä saa pelätä.Tai ei pelätä.Eilen uutisissa mainittiin jos pitää sulkea päiväkodit ja koulut ? Eikö niin aiheesta voi keskustella ? Joo ,mutta kun mainitset HUS lomailijan niin viesti poistetaan.Eihän tässä itsekkään enään tiedä mihin oikeasti pitää uskoa.
Onpas taas poisto käynyt illan aikana! Tämä ketju typistyy koko ajan
En ymmärrä miksi hyviä viestejä poistetaan, jos ne koskevat Husia?Mikä siellä on ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä aihe on näköjään mistä ei voi keskustella edes asiallisesti.Koronasta on hyvä puhua ja sitä saa pelätä.Tai ei pelätä.Eilen uutisissa mainittiin jos pitää sulkea päiväkodit ja koulut ? Eikö niin aiheesta voi keskustella ? Joo ,mutta kun mainitset HUS lomailijan niin viesti poistetaan.Eihän tässä itsekkään enään tiedä mihin oikeasti pitää uskoa.
Miten niin? Tässä on 30 sivua poistamattomia viestejä aiheesta "HUS ja HUS pomo paha".
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi hyviä viestejä poistetaan, jos ne koskevat Husia?Mikä siellä on ongelmana?
Kokoomus ehdokkuus on semmoinen mitä ei myöskään ihan syystä haluta esiin...Husin toimintaa laajemmin arvostelevia hyviä viestejä poistettu mut toki Maarit on edelleen palstan aihe eli hus viestejä sinänsä on.
Mun mielestä sen Maaritin edellisen mediakohun saikin poistaa vaikka oli julkinen asia sekin kun itse jakoi yksityisasiansa lehtiin.olivat semi outoja kuvioita
Oli kyllä yllättävää, että tuossa asemassa oleva lähtee lomalle pandemian aktiivivaiheessa pääkaupunkiseudulta tällaiseen aikaan. Jutusta saa sen kuvan, että olisi matkustettu lentokoneella ja liikuttaisiin ihan huoletta latukahvilassa/taukotiloissa.
Olisiko voinut lähteä vaikka omalla autolla? Vaikka tammikuussa, kun Lapissa on hiljaista ja tai sitten kun tauti rauhoittuu? Pysytellä mökissä ja vältellä yleisiä paikkoja?
Tiedän tapauksia, jotka ajoittavata reissunsa ruuhkien ulkopuolelle, matkustavat omalla autolla pysähdyksiä vältellen kylmälaukut takakontissa. He pysyttelevät oman porukan kesken vältellen muita ihmisiä, vaikka kotipaikkakunnalla ei tartuntoja olisi edes ollut pitkään aikaan. Jos on pakko käydä kaupassa, niin on maskit ja latex-hanskat käytössä. Silti näistä reissuista ei mainosteta somessa, kun ei haluta antaa kuvaa vastuuttomuudesta ja välinpitämättömyydestä.
Mitä väliä. Hyvä että Lapissa edes suomalaiset käy. Jospa pari konkurssia estäisi tai edes lykkäisi. Pääasia etteivät tunge laskettelukeskusten täysiin ravintoloihin. Jos kahvilassa käyneet ja se on ollut lähes tyhjä, niin mitä väliä. Käy ne siellä HUS:lla töissäkin ruokalassa tungeksimassa.
Nythän pitäis tehdä vaan välttämättömät reissut ja menot. Työt, koulut jne ja tinkiä kaikesta muusta kuten harrastuksista ja lomamatkoista. Mä en ymmärrä et jos on kerta aivan välttämätöntä lentää lomalla Lappiin niin onko se munkki oikeasti niin välttämätön että on pakko käydä se kahvilassa syömässä?
Tulee mieleen Kantelettaren, Hus sika metsään.
Kummallinen veto,aivopieruksi voisi kutsua
Onko tämä tyyppi persuomalaisten ehdokas ? Itähelsinkiläinen tausta hällä ja tavat aika roisit viestien kuvausten perusteella. Saataisko samanlaista menoa kuin Teuvo Hakkaraisella ? voisin äänestää kun työttömänä mukava seurata !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Tässä on 30 sivua poistamattomia viestejä aiheesta "HUS ja HUS pomo paha".
Eilen illalla oli 20 viestä enemmän tässä ketjussa kuin nyt ja tänään tähän ketjuun on tullut n. 10 viestiä. Eli 30 viestiä poistettu yön aikana. Tätä ennenkin ketjusta oli poistettu useita kymmeniä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tyyppi persuomalaisten ehdokas ? Itähelsinkiläinen tausta hällä ja tavat aika roisit viestien kuvausten perusteella. Saataisko samanlaista menoa kuin Teuvo Hakkaraisella ? voisin äänestää kun työttömänä mukava seurata !
Ei ole persu, vaan.....samalta laidalta kyllä. Eikä nyt mikään perus-itä-helsinkiläinenkään ole. Asuisko peräti Marjaniemessä :D.
harkintakyvyn puute tässä oleellinen.miten mahtaa työt niinku muuten onnistua.onko jo eläkeiässäkin.vois näin päätellä.annetaan olla jos ei ole enää oikeissa töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole persu, vaan.....samalta laidalta kyllä. Eikä nyt mikään perus-itä-helsinkiläinenkään ole. Asuisko peräti Marjaniemessä :D.
Roihuvuoresta lähtöisin oman tiedotuksensa mukaan
Antakaa jo pr-likan olla. Hän on kuitenkin lapinlomansa ansainnut olemalla maapallon ainoa ihminen (omasta mielestään), jonka kesäloma- ja syyslomamatkat peruuntuivat pandemian vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Säännöt eivät koske minä minä parempia ihmisiä.
Eikö hän juuri vuodattanut julkisesti lehtien palstalla elämäänsä sen episodin takia parikyt vuotta sitten .onhan noi julkisesti löydettävissä eikä ole mitään nk väärää tietoa . Mun mielestä vaikutti enempi että elämä on koetellut kovasti ja on sitä halunnutkin tuoda esiin . tavat ovat ehkä vähän sellasta tyyliin rekkamiesmenoa just eli tulee niistä postauksista kuva että rankkaa settiä ( jotain viinajuttuja ). Enemmän käy sääli
On ollut oman kerronnan mukaan hoitajana ja siitä päässyt lääkikseen j.n.e.Olishan tässä elämänkerran aineksetkin kun on noin mielellään jakamassa tietojakin ! Kiinnostava vähän rebel tapaus !
Vierailija kirjoitti:
Valtioneuvoston koronasuosituksista: "Kotimaassa voi matkailla, kun noudattaa koronavirukseen liittyviä terveys- ja turvallisuusohjeita."
Nimenomaan. Il:n jutussakin ylilääkäri toteaa että matkustamisen välttäminen oli hänen henkilökohtainen lausuntonsa, ei virallinen suositus. Jos joku hus:sta käskee henkilökohtaisella mielipiteellään olemaan juomatta alkoholia kuukauteen, niin noudatatteko?
Power of some. Kuinka tyhmä ihminen voi olla - tuossa asemassa eikä älyä tuon enempää. Pelottavaa
Tänään odotamme HUSin julkista reaktiota tilanteeseen. Saa nähdä, oma veikkaukseni on että tämä koitetaan hyssytellä pois mediasta.
Markkukin antoi jo siunauksensa, kun oli niin hyvin mummojen matka kontrolloitu. HUSin organisaatiolele tyypillistä suojelua ja hymistelyä. Ohjeet oli kansalle selvät, mutta mitäå teki itse HUSin johtajat.