HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
No, nyt täti tyri pahemman kerran.
Ei oo pikku juttu. On niin isosta kokonaisuudesta ja asiayhteydestä kyse.
Hyvää pr-työtä tosiaan! Hurraa HUS! Vaikka lomailee yksityishenkilönä, on kuitenkin toimialansa edustaja, etenkin jos tekee lomansa firman pipo päässä ja postaa sen someen.
Tämä on niin loistava esimerkki pieleen menneestä some-käytöksestä, että aion ottaa esimerkiksi äikäntunneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuon facebook päivitys siis Hussin virallinen kanta? Eli lentäen lappiin.
Eikö se ollut HUSin FB-sivulla?
Ok. HUS tukee lapin turismia ja lentomatkailua. Sodankylässä kuoli 5 vanhusta koronaan ja tuo Hussin koronapomo on nyt Sodankylässä lomailemassa!
Ärsyttävää, kun paikalliset ruikuttaa kuolleista mummoista.
Tuo ämmi taisi saada potkut. Mikä moka!
Humalassa postailee ussin pipon päässä pr:ää
Niin että valmiuslaki päälle ja perutaan hoitajien lomat, vai miten se meni HUS? Nythän piti olla taas, ties monennen kerran katastrofi päällä. Vieläkö luotatte näihin kauhukuvia maalaileviin ennustuksiin?
Milloin irtisanoutuu? Viikon sisään?
Rajoitukset ei koske minua! Koska olen pomo! Seuratkaa HUS-pipoani täällä Lapissa kun hieron somessa naamaanne, että korona ei koske eliittiä!
"Laitoin omalle porukalle tämän postauksen. Halusin näyttää, että pidän heidän mulle antamaa pipoa päässä. Halusin ilmoittaa, että on kiva kuulua porukkaan ja nyt mulla on tämä kiva pipo päässä, kun hiihdän täällä, hän kertoo.
– Olen täällä pienellä lomamatkalla, kun en ole ollut koko syksynä yhtään hetkeä lomalla. Hiihdän murtomaahiihtoa ja kerään voimia kevättä varten."
No ei moni muukaan oo ollut koko syksynä yhtään hetkeä lomalla, ja joillakin se seuraava loma on vasta kesällä.
Mites rokote pr? Vai auttaako viina ja terva?
Otetaanko häneltä siis toi pipo pois?
Antaa itsekkään ja ruman kuvan itsestään. Ja valitettavasti myös aika vajaan.
Kiva. Ite olen just ollut ihan yksin pienessä kerrostalokämpässäni joulun ja uudenvuoden. Sain kyllä kutsuja sinne sun tänne. Mutta koska näissä porukoissa on riskiryhmään kuuluvia, olen ajatellut suojella heitä.
Ei ole minullakaan ollut koko syksynä yhtään lomaa. Elämä on tosi hankalaa koronan vuoksi meille kaikille ollut. Luulin, että tässä ollaan koko maa ja koko maailma samassa veneessä.
Ellei tämä nainen saa potkuja niin koko HUS menettää silmissäni kaiken uskottavuutensa. Minne tästä voisi HUS:in organisaatiossa valittaa? Joukkovoimalla?
Hussi kirjoitti:
Maaret Castren on ollut HUSn palveluksessa yli 40-vuotta, on aivan varmasti juuri jäämässä eläkkeelle, todennäköisesti tänä vuonna 2021 ja tekee tällaista.
Hyvähän sen on ottaa 6kkn loma ja jäädä kesällä hissukseen eläkkeelle. Tämäkin hyssytellään ja valmennetaan ihan totaalisesti.
Maaret Castren on lisäksi Kokoomuksen kuntavaaliehdokas kevään kuntavaaleissa. Huhhuh!
Kuka äänestää ihmistä, jonka käytös on noin järjetöntä?
Vierailija kirjoitti:
Milloin irtisanoutuu? Viikon sisään?
Heti kun saa pörriäisestä parempi palkkaisen duunin.
Vierailija kirjoitti:
HUS -pomot kyllä hyvin tietävät, että keksityn feikkipandemian takia ei kannata tuhlata arvokasta elämää. Ei täällä niin montaa vuotta olla, että niitä olisi hukattavaksi.
Mitään pandemiaa ei ole.
Mutta kannattaako sitten laittaa tollasia munkkikuvia someen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka heittää ensimmäisen kiven?
kyseinen lomailija on jo heitellyt koko korona-ajan kiviä, joten se enismmäinen on lentänyt hänen suunnaltaan jo aikaa sitten. Nyt saa keräillä sitten itse niitä kiviä.
Monet fiksutkin ihmiset ovat usein käsittämättömän ajattelemattomia. Eivät niinkuin intuitiivisesti ymmärrä lainkaan miltä asiat kokonaisuutena näyttäytyvät ulkopuolisen silmin katsottuna. Tämä on varmaan taito jota ei voi harjoitella eikä oppia. Se olisi pitänyt oppia jo lapsuudessa tai muutoin aikuisena siihen joutuisi käyttämään paljon energiaa mikä monilta muilta tulee luonnostaan tietynlaisena varovaisuutena ja pidättyväisyytenä.
Pr-maininta päivityksessä tarkoittanee tulossa olevia kunnallisvaaleja ja kyseisen tulevan eläkeläisen ehdokkuutta niissä: jokaisen HUSin työntekijän kuuluu äänestää kuvan henkilöä!
Törkeä on.
Ja tyhmä on.