HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Tää oli niin uskomaton juttu mutta toisaalta ei sattuneesta syystä yllätä
Ydinasia tässä on fiksuus.Onko henkilö fiksu, sitäpä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Pr-maininta päivityksessä tarkoittanee tulossa olevia kunnallisvaaleja ja kyseisen tulevan eläkeläisen ehdokkuutta niissä: jokaisen HUSin työntekijän kuuluu äänestää kuvan henkilöä!
Melkoinen mainehaitta kokoomukselle tämä ehdokas. Taitaa lähteä vaaleissa kokoomukselta pormestarinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Monet fiksutkin ihmiset ovat usein käsittämättömän ajattelemattomia. Eivät niinkuin intuitiivisesti ymmärrä lainkaan miltä asiat kokonaisuutena näyttäytyvät ulkopuolisen silmin katsottuna. Tämä on varmaan taito jota ei voi harjoitella eikä oppia. Se olisi pitänyt oppia jo lapsuudessa tai muutoin aikuisena siihen joutuisi käyttämään paljon energiaa mikä monilta muilta tulee luonnostaan tietynlaisena varovaisuutena ja pidättyväisyytenä.
No ri tuosta mikään fiksuus paista. Ei tulisi ikinä mieleen postata itsestä kuvaa yhtään minnekään joku munkkirinkilä suussa. Tai ehkä tästä voisi tehdä meemin? Otetaan somekuvia mainospipo päässä, munkki suussa ja #jesuisMaaretCastrén?
Kokoomuksen kannattaisi poistaa tämä helmi riveistään vähin äänin.
Siis ei kai tämä minään Kokoomuksen ehdokkaana ole???Nyt meni viimeinen usko puolueeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet fiksutkin ihmiset ovat usein käsittämättömän ajattelemattomia. Eivät niinkuin intuitiivisesti ymmärrä lainkaan miltä asiat kokonaisuutena näyttäytyvät ulkopuolisen silmin katsottuna. Tämä on varmaan taito jota ei voi harjoitella eikä oppia. Se olisi pitänyt oppia jo lapsuudessa tai muutoin aikuisena siihen joutuisi käyttämään paljon energiaa mikä monilta muilta tulee luonnostaan tietynlaisena varovaisuutena ja pidättyväisyytenä.
No ri tuosta mikään fiksuus paista. Ei tulisi ikinä mieleen postata itsestä kuvaa yhtään minnekään joku munkkirinkilä suussa. Tai ehkä tästä voisi tehdä meemin? Otetaan somekuvia mainospipo päässä, munkki suussa ja #jesuisMaaretCastrén?
Fiksuutta on siis ollut siihen asti, että on päässyt asemaan jossa ajattelemattomalla typeryydellä on merkitystä. Tarkoitin.
Siis tämä on ihan vajaaälyistä menoa ja liian hölmöä ollakseen totta.Onko tämä oikeasti tapahtunut?
Veikö HUSSIN koronat Sodankylään, jossa jo kuoli usea vanhus koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on ihan vajaaälyistä menoa ja liian hölmöä ollakseen totta.Onko tämä oikeasti tapahtunut?
Ps. Voin sanoa, että olen aivan typertynyt tästä. Olen myös luottanut Kokoomuksen harkintakykyyn, ja nyt ei olisi mitään varaa menettää lisää äänestäjiä.
Kokoomus hoi! Onko Kokoomuksen virallinen kanta, että korona-suositukset on turhia?
Ei ole totta. HUS-pomo. Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokas. Ja istuu Lapissa vääntämässä munkkia korona-aikana. Ja vielä vääntää tästä pr-juttua työnantajan someen.
Huutonaurua.
Siinä meillä oikein malliesimerkki yhteiskunnallisesta vastuunkantajasta. Miten voisi hoitaa toisten asioita, kun tyrii noin oman julkisuuskuvansa eikä selvästi piittaa muista ihmisistä pätkän vertaa?
Mistä näitä helmiä löytyy?
Vielä HUS-pipo päässä painanut menemään🤦♀️😂👋
Kyllä minä nauran, kun munkki-maaret menettää piponsa!
Maarit ottaa vain munkkia poskeen! Kokoomus
No ei kai se hussia haittaa, jos lapin mummot kuolee koronaan!
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se hussia haittaa, jos lapin mummot kuolee koronaan![/
Ei näemmä. Ei myöskään poliittista vastuunkantajaa. Tai sellaiseksi pyrkivää.
Äänestäkää nyt joku tota, niin saadaan lisää hupia someen.
Tuosta kuvasta jo näkee, ettei penaalin terävin kynä.
Meidän jokaisen velvollisuus on elää normaalia elämää ja tehdä se muillekin tiettäväksi.