Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
21/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen HUSin on turha tiedottaa yhtään mitään Koronan vaarallisuudesta. En usko enää. Jos korona olisi vaarallinen, niin ei tuo prlikka olisi lähtenyt Lappiin.

Nyt vaan ihmettelen, miksi esim leffateatterit, teatterit on kiinni olleet lähes koko joulukuun, miksei ollut joululsulutilaisuuksia, ei joulumarkkinoita? Koska ilmiselvästi syy ei ole korona. Mikä se syy on?

Tekivätkö "suosituksen" sen takia että hussilaiset saisivat yksin HUSeerata lapissa ilman jonoja?

Vierailija
22/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronassa on jotain hyvää, niin se on avannut ihmisten silmiä näiden minä-minä-muita-parempi-tyyppien suhteen. Kaikki ei toki julkisuudessa paljastunut, mutta lähipiiri kyllä muistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä sanoi lensimme Ivaloon, mutta sen jälkeen liikuimme taksilla. Tuo, missä on lomailemassa taitaa olla Sodankylässä.

Toki rauhallinen paikka hiihtokeskuksiin verrattuna.

Vierailija
24/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo edes tärkeä pomo? Irtisanomalla säästettäisiin hänenkin palkassaan.

Vierailija
25/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koronassa on jotain hyvää, niin se on avannut ihmisten silmiä näiden minä-minä-muita-parempi-tyyppien suhteen. Kaikki ei toki julkisuudessa paljastunut, mutta lähipiiri kyllä muistaa!

Niin, onko mitään itsekkäämpää, kuin koulujen sulkeminen taudin takia, joka ei ole influenssaa vaarallisempi? Tai no, ei se ole edes itsekästä, se on vain äärimmäisen tekopyhää.

Vierailija
26/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo edes tärkeä pomo? Irtisanomalla säästettäisiin hänenkin palkassaan.

Juuri tähän aivopesu tähtää. Korona-agenda. Että rupeaisit ajattelemaan entistä sosialistisemmin.

Vierailija
27/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö HUS juuri irtisanonut niitä tekstinkäsittelijöitä? Nyt voisi jatkaa pr-likoista.

Vierailija
28/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman jälkeen 14 päivän karanteeni, ettei sairastuta koko hussia koronaan.

Vierailija
29/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heittää ensimmäisen kiven?

Vierailija
30/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äimä kirjoitti:

Todella törkeää ja ärsyttävää. Sitäpaitsi mitään asiaa ei pysty 100% kontrolloimaan. Typerää toimintaa.

Ei ole ärsyttävää. Kyllä suomalaistenkin kuuluu näyttää, että ovat mukana sosialistisessa pelissä. Suomi nyt on muutenkin sen verran sosialistinen, ettei niin kovaa painetta näytellä... mutta ei nyt ainakaan tarvitse peitellä, ettei itse ole aivopesty!

Vierailija
31/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut esimerkkinä muille!

Vierailija
32/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän maanantai ole viimeinen työpäivä. 👞

Vierailija
33/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä varmaan postasi Facebookiin.

Vierailija
34/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään potkuja, se juuri on viesti. Viesti lampaille siitä, että säännöt pätevät vain lampaisiin.

Vierailija
35/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Maaret heitti sen ihan itse.

Oliko ihan pakko revitellä tota reissuaan somessa? Jos on #prlikka, pitää tajuta, että ei tällaisena aikana retostella oman työpaikan antamien suositusten vastaisella luksusreissulla.

Ei tossa ole paha tuo reissu. Paha on se, että pr-työstä verorahoilla maksettua palkkaa nostava henkilö ei ole työtehtäviensä tasalla. Ei hallitse edes omaa somekuvaansa.

Vierailija
36/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Maaret heitti sen ihan itse.

Oliko ihan pakko revitellä tota reissuaan somessa? Jos on #prlikka, pitää tajuta, että ei tällaisena aikana retostella oman työpaikan antamien suositusten vastaisella luksusreissulla.

Ei tossa ole paha tuo reissu. Paha on se, että pr-työstä verorahoilla maksettua palkkaa nostava henkilö ei ole työtehtäviensä tasalla. Ei hallitse edes omaa somekuvaansa.

No kai siitä BONUKSEN saa, että vaivautuu jopa lomallaan tekemään työtä.

Vierailija
37/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään potkuja, se juuri on viesti. Viesti lampaille siitä, että säännöt pätevät vain lampaisiin.

Muualla maailmassa, mm. Amerikassa, tätä harjoitetaan räikeämmin.

Vierailija
38/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuon facebook päivitys siis Hussin virallinen kanta? Eli lentäen lappiin.

Eikö se ollut HUSin FB-sivulla?

Vierailija
39/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko mitään itsekkäämpää, kuin koulujen sulkeminen taudin takia, joka ei ole influenssaa vaarallisempi? Tai no, ei se ole edes itsekästä, se on vain äärimmäisen tekopyhää.

Da, da, Pjotr. Pelkkä flunssahan se vain on.

https://www.contagionlive.com/view/blood-vessel-damage-biomarker-found-…

Oireettomiltakin lapsilta löydetty verisuonivaurioihin viittaavia biomarkkereita! Nyt viimeistään kaikki etäopetukseen - tai älkää ainakaan päästäkö lapsianne sinne!

Vierailija
40/639 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositukset on lähinnä tavalliselle kanssalle, niiden, jotka nytkin sankoin joukoin bilettävät tyyliin Levillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän