Upea Pauliina Littorin
https://www.is.fi/viihde/art-2000007715437.html
Kaunis nainen! Raikas olemus ja vaikka ikääkin on...
Kommentit (28)
Todella kiihottava nainen.
Panisin vaikka heti.
On kaunis ja karismaattinen. Toki käyttänyt kauneuskirurgiaa ja muuta, mutta ei ole vetänyt överiksi. Kroppa on myös hyvin säilynyt.
Ei kannata enempää ainakaan huulia muokata. Outo muoti-ilmiö nuo liialliset huulitäytteet, ymmärrän kyllä kasvojen kohotukset jos tarvetta on. Hän on kyllä todella nuorekas ikäisekseen (varmaan ilman kauneusoperaatioitakin).
Kenen sotilaan kanssa seurustelee😂
Nätti joo, muttei mitenkään erityisen hyvin säilynyt. Olen vain vuotta nuorempi, eikä ole kaulassa/silmien ympärillä noin paljon uurteita/ryppyjä. Enkä ole tehnyt minkäänlaisia ”parannuksia”. Noita kuviakin on kuitenkin vähän filtteröity.
MIstä näitä tulee, jotka haikailee viiskymppisten naisten perään? Tajuatteko, mikä työ siinä on, että ne saadaan yhteen kuvaan näyttämään edes siedettäviltä?
Tekohampaat on paria numeroa liian isot.
No on kyllä melko hyvin säilynyt 5-kymppinen.
Viehättävä nainen, pitää huolta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Klaus Barbien.
Hän on nykyään Laitinen. Ainakin artikkelin mukaan on luopunut ex-miehensä nimestä toisin kuin eräät nimeltä mainitsemattomat julkut jotka rakentavat koko uransa kuuluisasta suvusta olleen exän nimen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Aleksanteri Suuren.
Vierailija kirjoitti:
MIstä näitä tulee, jotka haikailee viiskymppisten naisten perään? Tajuatteko, mikä työ siinä on, että ne saadaan yhteen kuvaan näyttämään edes siedettäviltä?
Oi! Jo mahtaa sulla olla ankea tulevaisuus ikääntyneenä näyttää sietämättömältä, ilman valtavaa työtä saada sinutkin näyttämään siedettävältä. :/
On todella kaunis Pauliina. Olen kateellinen hänen ulkonäöstään, olen itse samanikäinen ja aivan eri tasoa, mutta en ruma itsekään. En tiedä ketään toista noin hyvännäköistä viisikymppistä kun Pauliina. Jos joku samanikäinen näyttää yhtä nuorelta näkee kilometrien päähän että naamaa on muokkailtu raskaalla kädellä kaikenmaailman aineilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Noita kuvia on paranneltu. Jos olisi vähemmän kaunis luonnostaan, kukaan ei ajattelisi, että onpa hyvin säilynyt. Vertaan samanikäisiin ystäviin, työkavereihin ja sukulaisiin. Ei kukaan näytä mummolta, mutta ryppyjä on suurimmalla osalla vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Noita kuvia on paranneltu. Jos olisi vähemmän kaunis luonnostaan, kukaan ei ajattelisi, että onpa hyvin säilynyt. Vertaan samanikäisiin ystäviin, työkavereihin ja sukulaisiin. Ei kukaan näytä mummolta, mutta ryppyjä on suurimmalla osalla vähemmän.
Siellä teilläpäin on hyvät geenit omaavaa porukkaa, missä päin asut? Itse en taas keksi ketään työkaveria tai lähipiiriläistä tai tutun tuttua joka näyttäisi noin hyvälle kuin Pauliina. Plussaa vielä siitä että hän pukeutuu todella tyylikkäästi.
Taidokas silmämeikki ja silarit tekee paljon ulkonäölle.
On! Ja jotenkin aristokraattinen, hyvällä tavalla!