Upea Pauliina Littorin
https://www.is.fi/viihde/art-2000007715437.html
Kaunis nainen! Raikas olemus ja vaikka ikääkin on...
Kommentit (28)
Kaunis nainenhan tuo on ja se tekee myös nuorekkaan näköiseksi. Mulla tuli hänestä Pamela Anderson mieleen. Itse olen 2 vuotta nuorempi enkä mikään kaunotar, mutta pakko sanoa, että ei mulla noin pahoja ryppyjä kyllä ole (ja ryppyisyys on siis mielestäni ihan ok).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä näitä tulee, jotka haikailee viiskymppisten naisten perään? Tajuatteko, mikä työ siinä on, että ne saadaan yhteen kuvaan näyttämään edes siedettäviltä?
Oi! Jo mahtaa sulla olla ankea tulevaisuus ikääntyneenä näyttää sietämättömältä, ilman valtavaa työtä saada sinutkin näyttämään siedettävältä. :/
Ei minun tarvitse, koska olen mies. Enkä tunge lehtien kuviin saati someen.
Vierailija kirjoitti:
Nätti joo, muttei mitenkään erityisen hyvin säilynyt. Olen vain vuotta nuorempi, eikä ole kaulassa/silmien ympärillä noin paljon uurteita/ryppyjä. Enkä ole tehnyt minkäänlaisia ”parannuksia”. Noita kuviakin on kuitenkin vähän filtteröity.
No laita kuva
Kattokaa Pauliinan instaa. On ihan järkyttävän kaunis nainen
Ihanan näköinen ja kivanoloinen.
Nainen.
"Kun nainen saa olla nainen, elämässä on harmoniaa".
Pauliina Laitinen ( ent. Littorin)
Juuri näin!
Ihana Pauliina, vähän mun idolini. :) Olen samaa ikäluokkaa, mutta voi vain huokailla katsellessa. Jos on jotain parannuksia tehtykin niin hyvällä maulla.
Ihmettelen, et miehet ei kommentoi noita naamakiristyksiä ja pullistuksia! Eivätkö huomaa niitä vai onko ne tosiaankin ihan jees kaikkien mielestä? Ihminen menettää omat luonnolliset kasvonsa ihan täysin ja on ilmeetön vahanukke. Onko se muka hyvä juttu?