Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö ketään muuta, joka kaipaisi Saarioisten vanhaa kasvisroiskeläppää?

Vierailija
08.06.2014 |

Sitä, missä oli sieniä, porkkanaa ja aurajuustoa. Se uudempi versio ei ole mistään kotoisin, ennen kasvisroiskari oli ihan oma juttunsa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas fiksu ja hyvin kirjoitettu muisteloketju näinkin arkisesta aiheesta :)Itse en ole syönyt, joskus ostan metwursti-pitsan.

Vierailija
42/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan tuon vanhan kasvisroiskeläpän, oli muuten yksi suosikeistani! Harmi, jos sitä ei enää ole, en ole pitkiin aikoihin edes ostanut suomalaisia einespizzoja, joten en tiennytkään, että se ei enää ole entisensä. Muistan vieläkin sen maun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittänyt tuosta vanhasta kasvisversiosta, mutta nykyinen tomaattihomma on todella pliisu ja mitäänsanomaton. Tomaatti ylipäätään ei kuulu tuossa muodossa (viipaleet) pitsaan/piirakkaan, koska tekee vetiseksi pohjan.

Vierailija
44/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kans yläasteella kasvisroiskeläpästä. Ennen sen syömistä en tykännyt homejuustosta, mutta siinä ihastuin siihen homejuuston ja kasvisten sekoitusmakuun, ja sen jälkeen aloin pitää homejuustostakin.

Vierailija
45/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupitsoja on tosi nopea tehdä itse kotona saattee just ne täytteet jotka haluatte.

Vierailija
46/46 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan halua keskustella tästä yhteiskunnallisesti merkittävästä aiheesta? Vai onko palstan keski-ikä koulun kesälomien alettua hetkellisesti niin alhainen, että suurin osa keskustelijoista ei edes muista tuo hämmentävää einesvalmistetta?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi