Löytyykö ketään muuta, joka kaipaisi Saarioisten vanhaa kasvisroiskeläppää?
Sitä, missä oli sieniä, porkkanaa ja aurajuustoa. Se uudempi versio ei ole mistään kotoisin, ennen kasvisroiskari oli ihan oma juttunsa.
Kommentit (46)
No kaipaa! Se aurajuusto..! Olisin ehdottomasti valmis laittamaan nimeni adressiin. Atrian kreikkalainen pitsa on toiminut korvikkeena, mutta kaikkihan sen tietää, että Saarioisten läppäpitsat on parhaita. Kovin on kittanakin se atrialainen.
Ihan oikeasti haikailette einesten perään? Taitaa olla provo...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:04"]
Siis. Kuka syö eineksiä???
;)
[/quote]
Ihmiset?
Ap
Mä voin keskustella.. Tuostahan on jo ikuisuus aikaa, tulee suorastaan nuoruus mieleen :) Aika usein niitä kasvisroiskeläppiä tuli vedettyä, vaikka en niin hirveesti tykännyt siitä juustosta :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:08"]
Mä voin keskustella.. Tuostahan on jo ikuisuus aikaa, tulee suorastaan nuoruus mieleen :) Aika usein niitä kasvisroiskeläppiä tuli vedettyä, vaikka en niin hirveesti tykännyt siitä juustosta :D
[/quote] Maistuuko sulle tämä nykyinen tomaatti-mozzarella? Musta se on äklöttävää, tosin siitä on varmaan viisi vuotta, kun sitä viimeksi kokeilin.
Ap
Voih minä kaipaan. :) jää nyt saarioiset kauppaan kun vaihtoehto on vain se tonnikala ja jotain metukkaa.. Atrian kreikkalaista joutuu nykyään suosimaan.
Mitäs siinä Atrian kreikkalaisessa on?
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:10"]
[/quote] Maistuuko sulle tämä nykyinen tomaatti-mozzarella? Musta se on äklöttävää, tosin siitä on varmaan viisi vuotta, kun sitä viimeksi kokeilin.
Ap
[/quote]
Erehdyin jossain vaiheessa maistamaan sitä, mutta se ei ollut todellakaan hyvää. Ja tästäkin on aikaa mullakin jo aika kauan. Mutta siitä alkuperäisestä tulee mieleen nuoruus, bailaus ja vapaus.. Aahh..
Voi tosin olla, ettei hyvät muistot ole pelkästään roiskeläpän ansioita. Se taisi muuten jossain vaiheessa olla päivittäismuonaani lähes :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:10"]
Ap
[/quote]
Erehdyin jossain vaiheessa maistamaan sitä, mutta se ei ollut todellakaan hyvää. Ja tästäkin on aikaa mullakin jo aika kauan. Mutta siitä alkuperäisestä tulee mieleen nuoruus, bailaus ja vapaus.. Aahh..
Voi tosin olla, ettei hyvät muistot ole pelkästään roiskeläpän ansioita. Se taisi muuten jossain vaiheessa olla päivittäismuonaani lähes :D
[/quote] Ehkä mullakin tämä makuelämyksen kaipuu johtuu nimenomaan kultaisista nuoruusvuosista, mutta kyllä mä silti olisin valmis panemaan nimeni adressiin, jossa vaaditaan vanhaa kasvisroiskaria takaisin!
Ap
Mä lopetin Saarioisten pizzojen syönnin silloin kun vanha kasvismikropizza poistui valikoimasta. Se oli tosi hyvää, ainut eines mitä söin karjalanpiirakoiden lisäksi. Jos palaisi kauppoihin ostaisin kyllä taas.
Kaipaan todella! Miksi ihmeessä se muutettiin. Se oli hyvää kylmänäkin retkellä. Pikaeväs töissä, kun ei aikaa ruokataukoon. Atrian kreikkalainen ei niin hyvää, ja on pienempikin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:23"]
Mä lopetin Saarioisten pizzojen syönnin silloin kun vanha kasvismikropizza poistui valikoimasta. Se oli tosi hyvää, ainut eines mitä söin karjalanpiirakoiden lisäksi. Jos palaisi kauppoihin ostaisin kyllä taas.
[/quote] Jollakulla toisellakin on makuhermot kohdallaan :D Mulla oli aina tapana kärventää se kumilätkä tosi kuumaksi, silloin sen maku ikään kuin aukeni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:28"]
Kaipaan todella! Miksi ihmeessä se muutettiin. Se oli hyvää kylmänäkin retkellä. Pikaeväs töissä, kun ei aikaa ruokataukoon. Atrian kreikkalainen ei niin hyvää, ja on pienempikin.
[/quote] Jos en ihan väärin muista, NYT-liitteessä oli aikoinaan juttu, jossa kerrottiin tästä suuresta muutoksesta, olisikohan sitten syykin mainittu. Ehkä sinne tuli joku uusi tuotekehittelijä, joka piti makuyhdistelmää liian outona (outohan se vähän olikin, mutta KLASSIKKO).
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:30"]
[/quote] Jos en ihan väärin muista, NYT-liitteessä oli aikoinaan juttu, jossa kerrottiin tästä suuresta muutoksesta, olisikohan sitten syykin mainittu. Ehkä sinne tuli joku uusi tuotekehittelijä, joka piti makuyhdistelmää liian outona (outohan se vähän olikin, mutta KLASSIKKO).
Ap
[/quote]
Juuri siitä en tykkää tässä "markkinataloudessa". Aina pitää muuttaa ihan vain muuttamisen ilosta. Piti keksiä taas suunnittelijalle töitä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:33"]
Ap
[/quote]
Juuri siitä en tykkää tässä "markkinataloudessa". Aina pitää muuttaa ihan vain muuttamisen ilosta. Piti keksiä taas suunnittelijalle töitä.
[/quote]
AAMEN!
Ap
Ap
[/quote]
Se siinä olikin parasta kun se makuyhdistelmä oli "niin outo".
T: se nuoruutta kaipaileva, joka tarkemmin ajateltuna olisi valmis ostamaan pizzaa vielä tänäkin päivänä :)
Minäminäminä!!!!!! Söin usein lounaaksi semmosen kylmänä metrossa, kotimatkalla lukiosta. Se oli ihanaa!!!!!!! Mä en tajua miksi lopettivat sen. Mä en tykkää mistään muusta einespitsasta!!!! Haluan sen takas!!!!!!!
Oi, nyt alkoi tekemään mieli tuota! Eikö sitä enää ollenkaan valmisteta? No ilmankos ei ole kaupoissa näkynyt. Ostan niin harvoin roiskeläppiä, mutta tuota tuli joskus ostettua. Se aurajuusto oli se juttu, joka teki siitä niin ihanan! :p
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:58"]
Tehdään adressi ja lähetetään saarioiselle!!!!! Saisivat huomiota mediassa, kun kertoisivat adressista ja siten ilmaista mainosta jos lanseeraisivat vanhan kasvispitsan uudestaan!!!! Win win!!
[/quote]En oo ite Facebookissa, mutta sinne nyt Av-mammoilta joku räyhäkäs kampanja tämän vanhan roiskeläpän puolesta :) Olen hengessä mukana ja voin lähetellä sekavia kirjeitä Saarioisten palautepuolelle. Hoitakaa te cybersota.