En ymmärrä lainkaan miksi niin monien mielestä Breaking Bad on hyvä TV-sarja!
Kommentit (15)
Aivan hanurista, mutta idioottien mielestä jännä kun siinä on huumehia. Samaa luokkaa kuin se Weed, mikä oli vielä paskempi.
En jaksanut katsoa ekaa jaksoa pidemmälle. Ei kiinnosta rikossarjat.
No onhan se nyt jännä ja hyvä juoni. Ei yhden jakson perusteella voi vielä sanoa onko huono vai hyvä sarja
Ja me tehdään tällä tiedolla mitä...?
Se on hyvä. Toisaalta en minäkään ymmärrä miten joku tykkää katsoa esimerkiksi BB, Temptation Island, Maajussille morsian ja mitä kaikkia niitä onkaan. Kaipa niitä silti joku katsoo, kun jatkuvasti pyörii?
Hyvä tarina ja draaman kaari, joka vain kasvaa kausi kaudelta. Mielenkiintoisia hahmoja. Hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Ja vieläpä helvetin epärealistinen sellainen.
Miksi sen pitäisi olla realistinen kun se on fiktiivinen sarja?
Vierailija kirjoitti:
Aivan hanurista, mutta idioottien mielestä jännä kun siinä on huumehia. Samaa luokkaa kuin se Weed, mikä oli vielä paskempi.
Itseasiassa ne huume€t ei ole siinä ollenkaan se ydinasia minun mielestä vaan ihmisyyden eri piirteet ja mihin tietyt valinnat voi johtaa. Sarjan sanoma on paljon syvempi.
Hienoa, että joku tuolla tavalla rohkeasti tuo esille ymmärryksensä vajavaisuuden.
Me yritettiin aloittaa sitä mieheni kanssa pari kertaa. Kolmannella kerralla päätettiin, että nyt katsotaan vain sitkeästi tietty määrä jaksoja, ja jos se ei sitten ala kiinnostaa, niin ei ala koskaan. Mun mielestä se alku ei ole kauhean hyvä, tai jotenkin se tahti on siinä niin kova, että ei sovi ainakaan mulle. Mutta kun sitä on muutaman jakson katsonut, siitä alkaa tulla esiin enemmän sävyjä. Jos nyt puhutaan aloittajan mainitsemista huumeista, niin kyllä se aika monipuolisesti tuo esille niitä huumeiden eri puolia, eikä kukaan niistä tunnu erityistä onnea saavan. Mutta kuten tässä ketjussa joku kommentoi, eivät huumeet ole sarjan ainoa aihe.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tv-sarjan pitäisi olla realistinen? Jopa realitysarjat ovat pääosin käsikirjoitettua shaibaa ja kaukana todellisuudesta.