Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat valituset naapureilta?

Vierailija
08.06.2014 |

Meistä valitti aikoinaan samassa rapussa asunut mamma, kolistellaan kuulemma rapussa. Oli soittanut isännöitsijälle.Isännöitsijä sitten soitti meille ja oli kertonut mammalle että oli sama päivä kun muutettiin rappuun....:)

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:06"]

Yösähkö ei myöskään ole käytössä kovinkaan monessa kerrostalossa... T: Sähköyhtiön työntekijä

[/quote]

Ja yösähköhän teillä tuotetaan varmaan siihen tarkoitukseen omilla laitteillaan, kuten se hinnoitellaan? Tutustupa vielä teidän sähköntuoton ja verkon toimintaan. Se on sähköverkon kuormalle silti edullisempaa ja kokonaisuutena ekologisempaa, vaikka asukas ei säästäisi yösähkötariffilla.

Jos jokainen suomalainen kotitalous siirtäisi joka yö vaikka 1 kWh sähkönkulutusta päivältä yölle, vähenisi vuodessa aika monen terawattitunnin polttoaineen kulutus, kun voimalaitosten, etenkään ydinvoimalaitosten peruskuormaa ei voi ajaa kokonaan alas joka yö.

t. Olin myös voimayhtiöllä töissä ja nykyään tj:nä energia-alan yhtiössä.

Vierailija
2/263 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vittu!!!! Voisko noi kaikki ketjujen jankkaamisella ja riitelyllä ja muulla paskalla raiskaavat tyypi saada ikuiset banni palstalle?? Varmasti samat vitun vatipäät pilaavat aina kaikki ketjut samalaisella paskalla!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:20"]

Asutaan rivarissa, samassa yhtiössä useampi talo peräkkäin. Talojen välistä pääsee takametsään, jossa on hyvät koiran lenkityspolut. Viereisen talon naapuri oli saanut kauhean huutoraivarin meidän tytölle joka oli mennyt meidän ja heidän talojen välistä metsään, oli kuulemma "liian lähellä" heidän pihaansa. Ei siis koira tai tyttö kumpikaan astunut heidän pihalleen, siinä on aita, mutta liian lähellä. Ei mulle lopulta ihan selvinnyt että mikä tämä "liian lähellä" sitten oli, tytön mukaan ehkä n. metrin päästä naapurin aidasta kulki. Myöhemmin tähän väliin ilmestyi "ei läpikulkua" kyltti. Isännöitsijän mukaan saamme tietysti mennä talomme taakse ihan kummalta puolelta tahansa, mutta tyttö pelästyi huutavaa naapurinsetää niin paljon että kulkee nykyään toiselta puolelta koiran kanssa.

Samaiset naapurit olivat ajaneet lapsemme pois yhteisen leikkikentän toiselta puolelta, joka oli kuulemma heidän talonsa puolisko.. Isännöitsijältä vielä ihan varmuuden vuoksi tarkistin että onhan se koko alue yhteinen kun samaa yhtiötä kuitenkin ollaan. On kyllä ja lapset saa leikkiä ihan kummalla puolella vaan. Ilmeisesti se että leikkialueella on kaksi keinua ja kaksi hiekkalaatikkoa hämäsi naapurin luulemaan että toinen olisi toisen talon ja toinen toisen.

Aiemmin asuttiin omakotitalossa, siinä asui ainoana rajanaapurina vanhempi pariskunta jonka mies oli ihan hullu. Sai useampaan kertaan hirveät huutoraivarit ennen kuin lapset oppi varomaan heitä. Kerran oli meidän pihalta vahingossa lentänyt frisbee heidän nurmikolle, tämän hakemisesta tuli huuto (siis tosiaan sellainen kiroilukarjunta). Samoin joskus huusi ja karjui koirallemme joka oli kyllä ihan meidän omalla pihalla mutta oli ilmeisesti haukahtanut tälle miehelle (ei ihme). Valitti että lasten trampoliinilla hyppimisestä kuuluu liian kova ääni ja että edellisistä asukkaista ei ollut kuulemma mitään vaivaa niin kuin meistä. Edellinen asukas myi siis talonsa kun muutti vaimonsa kuoleman jälkeen vanhainkotiin.

Ai niin ja valitti hän kerran kuinka pilaamme koko kadun näkymän kun mies oli leikannut nurmikkoon sellaisen "radan" lapsille juosta eikä siis siististi koko nurmea.

[/quote]

Hassua, että teille juuri sattuu aina hulluja naapureita, jotka huutaa teidän viattomille kultamussuille. Kohta varmaan tulee hulluja poliiseja, jotka tuo teidän viattomia teinejä kotiin.

Minäkin olisin tyytyväinen, jos pari kovaäänistä ja huonotapaista riiviötä säikähtäisi niin, että kiertäisi toista kautta, eikä roikkuen meidän takapihan aidalla kuola valuen, kun syömme/juomme/juttelemme/teemme pihatöitä

Vierailija
4/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli bileet. Alakertalainen soitti äidilleni, joka oli nukkumassa (ja heräsi siis soittoon) että "lopettakaa möykkääminen". Toisilla vaan on paremmat unenlahjat, heh.

Vierailija
5/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asuessa naapurit, jotka eivät edes asuneet seinän takana valittivat etteivät saa yöllä nukuttua koiriemme ulvomisen takia. No me saatiin nukuttua hyvin ja seinänaapuritkin saivat nukuttua

Vierailija
6/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin on herätetty keskellä yötä ja käsketty lopettaa se bilettäminen. Ei uskonut edes etten se minä ole kun aukaisin oveni ja sisällä hiiren hiljaista, yläkerrassa kamala bassojytke. :D Hetki siinä väiteltiin ja kun koitti tunkea sisälle niin tönäisin vaan pois ja sanoin soittavani poliisit, en bileistä vaan sisälle tunkevasta ahdistelevasta naapurista.

Vierailija
7/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri valitti ,että kissamme naukuu.Sinänsä outoa sillä kissamme oli ollut kuolleena jo vuoden verran.

Vierailija
8/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerrostalossa ja ekassa kerroksessa asui kunnon vanhan ajan kyylämummo. Kerran pysäytti mut aamulla, kun olin töihin lähdössä. Kipitin kuulemma liian lujaa portaat alas.:D Eikä siis valittanut äänestä, vaan vauhdista. Jep.

Ja sama mummo nillitti muuttoani seuraavana päivänä naputuksesta ja kolinasta. Olin laittanut ilmoitustaululle lapun, että käytän päivällä muutaman tunnin huonekalujen kokoamiseen ja asunnon kuntoon laittoon, kun itse muutto oli tapahtunut niin myöhään illalla, ettei tuolloin voinut enää alkaa koota hyllyjä yms.

Ja paljon oli muutakin vastaavaa. Lähes aina löytyi jotain valitettavaa, kun satuttiin kohdakkain. Myöhemmin kuulin yhdeltä naapurilta, että mummo teki samaa kaikille nuoremmille asukkaille. Olin tuolloin 19-vuotias, ei siis mikään ihme.:P

Vierailija
9/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks naapureistamme valitti että me muut annamme sähköshokkeja hänelle.

Vierailija
10/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikanaan raivarin ja tempaisin telkkarin olohuoneen ikkunan läpi pihalle, siitä olivat naapurit valitaneet ja sain varoituksen.

Vierailija
11/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä kerrostalossa, huom viereisessä asuva mummeli vahtasi minua hyvin paljon. Tuolloin kävin viikonloppuisin ystävien kanssa ulkona ja saavuin kotia 01-04 välillä. No hän laitteli postilaatikkooni kirjeitä kuinka tahraan taloyhtiön maineen, huoraanko minä ja saanko siitä rahaa jne. Kerran hän oli nenä kiinni ikkunassa kun tulin taas kotiin eräänä yönä ystävä mukanani joka oli vailla yösijaa, ja hän oli vielä parhaimpia tyttökavereitani, mummeli hyökkäsi ulos huutamaan minulle että minut häädetään vielä joku päivä ja että pyöritän ilotaloa. Postilaatikossani oli usein syksyiset mutalehdet heitetty postini päälle, karkkipapereita ynnä muuta. Luonteeltani olin ja olen edelleen aika nössö enkä koskaan lähtenyt hänen kanssaan sotimaan sen enempää, tosin tämän jälkeen kun hän yöllä kyttäämällä kyttäsi kotiin tuloani, kävin seuraavana aamulla kysymässä tarkemmin tämän naikkosen meininkejä ja että aikooko hän jatkaa näin kauankin. Vuoden jaksoin, valitin vuokranantajalleni tästä, isännöitsijälle ja muille asukkaille mutta näköjään minä olin nuorena tyyppinä tämän mummon inhokki. Sitten muutin pois. Parhaana on kyllä jäänyt mieleen kun iskä tuli isolla valkoisella pakulla hakemaan yhtä sohvaa asunnoltani, oli seuraavana päivänä jälleen mummokäsialalla kirje laatikossani että sinä senkin huora nyt jo pakettiautollinen miehiä saapui pihaan. Ja siis - kyseessä oli meidän iskä joka oli saapunut yksin. Ei helvetti puistatti oikeen muistella sitä hullua.

Vierailija
12/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22 jälkeen ei saisi käydä vessassa. Tuli ihan kirjallisena isännöitsijältä. Mitenhän on kehdannut laittaa tuon valituksen edes eteenpäin meille asti :D

Vierailija
13/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisään vielä että hän juorusi minusta muille asukkaille, kuulee kuulemma makkariinsa asti sänkyni kitinän kun pyöritän rahabisnestä.

Vierailija
14/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:39"]

Klo 22 jälkeen ei saisi käydä vessassa. Tuli ihan kirjallisena isännöitsijältä. Mitenhän on kehdannut laittaa tuon valituksen edes eteenpäin meille asti :D

[/quote]

Pakko tarkoittaa suikussa lutraamista, ei kukaan voi ketään kieltään yöllä paskantamasta tai paskantamisen jälkeen olla vetämättä pönttöä.

Vierailija
15/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin joskus aikanaan päivisin kitara- ja lauluharjoituksia kun luulin ettei se ketään häiritse siihen aikaan. Ilmoitustaululle ilmestyi lappu vanhan ihmisen käsialalla: "Sinä joka soitat raadiota päivällä 11-14, joku häiriintyy sinun soitosta ja koputtelee pattereita, mikä kuuluu puolestaan meidän asuntoomme lujempaa kuin soittosi. Kaikilla ei ole sama musiikkimaku joten laittaisitko kuulokkeet?"

Tiesin että viesti koski minua sillä soitin noina mainittuina aikoina enkä ole koskaan kuullut seinien läpi mitään musiikkia. Otin osin kohteliaisuutena että soittoni oli "raadion" tasoista, mutta kyllä tunsin niin ison piston sydämessäni että aloin soittaa kitaraa ne kuulokkeet päässä ja lauloin ihan hiljaa vaan.

Vierailija
16/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen yläkerran naapuri valitti metelistä kun kuuntelin musiikkia koulun jälkeen. Ja kyseinen eukko itse siirteli joka yö huonekaluja.

Vierailija
17/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:42"]

[/quote]

Pakko tarkoittaa suikussa lutraamista, ei kukaan voi ketään kieltään yöllä paskantamasta tai paskantamisen jälkeen olla vetämättä pönttöä.

[/quote]

No kyllä suihkussakin saa lutrata yöllä.

Vierailija
18/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

No kyllä suihkussakin saa lutrata yöllä.

[/quote]

Kyllä monessa talossa se on kielletty. Itse asuin semmoisessa, mutta työni takia jouduin käymään yöllä suikussa. No meillä ei siitä ollut koskaan mitään ongelmaa, ilmoitin asiosta naapureille ja he totesivat, että senkun suhkuttelet yöllä niin paljon kun haluat.

Vierailija
19/263 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies innostui kasvattamaan chilejä: purkit ikkunalaudalle ja asianmukaiset lisälamput etelän kasveille. Muutamaa viikkoa myöhemmin soi ovikello: poliisit tulivat katsomaan "huumeviljelmäämme", kun joku naapuri oli heille asiasta ilmoittanut...

Samaisessa kerrostalossa saimme valituksen bileistä, kun ystäväpariskunnan kanssa pelasimme lautapelejä klo 22 saakka.

Vierailija
20/263 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerrostalossa ja miesystäväni kävi yövieraana luonani kerran viikossa (noin kuukauden ajan ennen kuin muutimme yhteen asumaan)  viikonloput vietimme hänen omakotitalossaan. Kuukauden kuluttua sain vesilaskun, ihmettelin tuplamaksua. Joku naapureistani oli ilmoittanut isännöitsijälle, että luonani asuu mies ja olivat lätkäisseet mulle kaksi vesimaksua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi