Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkaita lakanoita edullisesti?

Vierailija
08.06.2014 |

Mistä voisi löytyä laadukkaita pussilakanasettejä n.50 eurolla per setti? Siis sellaisia, jotka kestäisivät käyttöä ja pesua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemtexin lakanoissa on mielestäni ollut melko hyvä hinta-laatusuhde. Ei ehkä niitä ihan halvimpia sieltä, mutta ihan jo alle tuon 50 euroa/setti olen saanut sieltä hyviä ja kestäviä.

Vierailija
2/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko myös muuten laadukkaita, eli suorat reunat eivätkä kerää kaikkia pölyjä ja karvoja koko talosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:35"]Ovatko myös muuten laadukkaita, eli suorat reunat eivätkä kerää kaikkia pölyjä ja karvoja koko talosta?

[/quote]

Tarkoitatko perkaalipuuvillaisia?

Vierailija
4/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ihan vakuuttunut Hemtexin lakanoista. Yhdet ovat olleet hyvät, toiset nyppyyntyivät parissa vuodessa.

Entä aluslakana, jossa kuminauhat tai kirjekuoritaskut kulmissa? Ne tuntuvat kulahtavan alle vuodessa... Olisiko ne syytä pestä valkaisuaineella?

Ap

Vierailija
5/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä huuhteluaine pois, kun peset lakanoita. Ei mulla ole ollut mitään ongelmia kestävyyden kanssa, vaikka on ihan halpiksia ja sitten kalliimpiakin. Ihan yhtähyvinä ovat pysyneet.

Vierailija
6/6 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:35"]Ovatko myös muuten laadukkaita, eli suorat reunat eivätkä kerää kaikkia pölyjä ja karvoja koko talosta?

[/quote]

Esimerkiksi nyt käytössä olevat ovat materiaaliltaan 100% puuvillaa (myyntinimi taisi olla puuvillasatiinia, mutta kannattaa siis tarkastaa materiaali), ovat pitäneet muotonsa vaikka niitä on pesty 90 asteessa, eivät kerää pölyä tai karvoja. Välttele kaikkia polyesterihirvityksiä, ovat sähköisiä ja hiostavia. Olen työskennellyt tekstiilien parissa ja kankaan laadun oppii tuntemaan melko helposti. Laadun ei tarvitse maksaa maltaita, mutta sitä ainakaan täältä Suomesta harvemmin saa ihan ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän