Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit syödä kyläpaikassa 6 tunnin matkustamisen jälkeen?

Vierailija
30.10.2025 |

Ystävätär tulee bussilla viikonloppuvisiitille. Laitan kotona ruuan tuloiltana. Mitä laittaisin? Mietin uuniperunoita/kanasalaattia/ kinkkujuustopiirakkaa... 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysyä siltä ystävättäreltä? Haluaako kevyttä ruokaa vai rasvasta ja raskasta? Vai vetääkö se mahan täyteen eväsleipiä bussissa.

Vierailija
2/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,40 hintaisen pizzan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki varmasti maistuu pitkän bussimatkan päälle.

Vierailija
4/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään salaattia, piirakkaa tai pikku iltapalaa, vaan kunnon tuhti illallinen. Itse syön lihaa, joten erityisen mieluinen olisi jokin pataruoka, vaikka burgundinpata, gulassi, stifado tms perunan tai riisin kera.

Vierailija
5/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kylmää kaljaa. Aah

Ja sitten jotain

Vierailija
6/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsiä,suklaata,kakkua.

Vierailija
7/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysyä siltä ystävättäreltä? Haluaako kevyttä ruokaa vai rasvasta ja raskasta? Vai vetääkö se mahan täyteen eväsleipiä bussissa.

Kysytkö sä aina vierailtasi mitä laitetaan? Vieraat yleensä kursailevat, että ei mulle tarvii mitään laittaa. 

Vierailija
8/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoipia riisipedillä

Vierailija
9/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kauan hautunutta ihanaa lihapataa. Sen kanssa perunoita tai riisiä ja raikas salaatti.

Vierailija
10/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö sä aina vierailtasi mitä laitetaan? Vieraat yleensä kursailevat, että ei mulle tarvii mitään laittaa. 

Olen kysynyt. Onneksi kysyin, koska en muistanut, että kaveri ei tykkää yhtään tulisemmasta ruoasta. Eri

Vierailija
11/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vegaanista, kiitos. Ja lisäksi pähkinäallergia ja keliakia, otathan huomioon. Mitenkä minun ruokarajoitteeni kertominen nyt sinun tilanteessa auttoi?

Vierailija
12/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulikermaperunat ja paahtopaisti, uunijuurekset, salaatti

Vierailija
13/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki käy, kunhan sitä on tarpeeksi :)

Kinkkupiirakka on ihanaa.

Vierailija
14/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kysyn, mutta ovat kyllä oppineet.  Olen sanonut että minä itse otan nyt kumminkin, alkaa kyllä sitten pöytää kohti hiipiä. 

Vierailija
15/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon ruokaa, ei mitään piirakoita. tee  jotain mitä osaat hyvin, salaatti ja pieni jälkkäri lopuksi.

Vierailija
16/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään haudutettua karjalanpaistia, siitä riittää varmaan vielä seuraavaksikin päiväksi. 

Vierailija
17/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pussimuushia 

Vierailija
18/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt. Onneksi kysyin, koska en muistanut, että kaveri ei tykkää yhtään tulisemmasta ruoasta. Eri

Sama täällä. Anoppi aina kysyy kun ollaan menossa,et mitä hän laittas ruuaksi kun päästään perille. Ja mä kysyn kans jos joku tulee illan aikana pitkän matkan päästä,et haluaako hän vielä ruokaa vai riittääkö iltapala.

Vierailija
19/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasta en tiedä mutta muuten ainakin hyvältä kuulostaa.

Vierailija
20/59 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvin haudutettu murea lihapata, tuoretta leipää, salaatti ja punaviiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä