Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaja/Kiinteyttäjä: mitä syöt ja paljonko liikut?

Vierailija
27.05.2014 |

Mun on suurinpiirtein tällänen:

Klo 8-9 / Pari ruisleivän palaa, päällä juuston viipale, voita, kinkkua, kurkkua ja 3 kupillista kahvia. Vettä.

Klo 11 > 2 munan munakas, herneitä, yrttejä, pikkutomaatteja, avocado, vettä.

Klo 15.30 > Skyr-rahka + omena, puolikas banaani.

Kahvi+maitoa, vettä.

Klo 18.30 > Pinaattikeitto ja pari ruisleivän palaa, kinkun siivuja, kurkkua, leivän päälle vähän voita, 1-2 lasia rasvatonta maitoa. Vettä.

Klo 21.30 - 22.30 välillä > Hedelmä, marjarahakaa tai joku sokeriton smoothie, vettä.

Yritän tiputtaa painoa noin 3 kiloa - olen nyt 175cm/70.5kg - ja yritän tiputtaa myös samalla rasvaprosenttia alaspäin noin 5%. Pitäis jättää nuo leivät pois ja lisätät kasviksien määrää, tiedän...mutta en just nyt pysty... :(

Liikunta: 

2 kertaa viikossa tunnin lihaskuntotreeni; kahvakuula tms.  + 1 intervallilenkki, jonka kesto 1h ).

Rasva% laskenut kuukaudessa 2.5%, mutta paino ei ole laskenut yhtään - tai itseasiassa se on noussut 0.5kg.

Mutta vartalo on kyllä kiinteytynyt ihan selvästi ja siksi en nyt just stressaa tuosta painosta. 

Mites sulla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

( Ap tässä vielä: tuossa siis tämän tulevan päivän safkat; viikon mittaan syön myös kerran pari grillattua kanaa ja pari kertaa viikossa kalaa, kerran viikossa punaista lihaa, mutta tänään aion nyt syödä tuon, mitä kirjoitin ).

Vierailija
2/3 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ja liikun näin

Tässä on yhden päivän ruoat, vaihtelua on paljon

aamu paprikamunakas,tomaattia,kermakahvi

päivä lihapullat kermakastikkeessa,paahdetut uunijuurekset,salaattia,kurkkua

ilta lohi-kasviskeitto,juustoleipänen voilla ja meetvurstilla

Liikuntana reipasta kävelyä 7-15 tuntia viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön tänään ( suunnitelma)

Puuroa, jonka päällä jogurttia ja soijarouhetta

Omena

Työpaikkaruokalasss lounas, jossa lautasella puolet salaattia ja puolet ruokaa, mitä nyt on, en tiedä

Omena

Varmaan karjalanpiirakka ja luumutomaatteja tms

Illalla rahkaa purkki, johon purkki ananasta

Liikuntana 2-3 kertaa viikossa kuntosalitreeni, pyöräilen salille 15 min suunta ja salitreeniin sisällettynä 30 minsaa aerobista

Kaksi kertaa viikossa 2-3 tunnin kävelylenkki

Vaihtelevasti kerran viikossa vesijuoksu ja sauvakävely tunnin. Nyt tosin jäi sauvakävely, kun sauvat pöllittiin!!! Eli toi vesijuoksu sitten tai vielä kuntosali

Työmatkat pyörällä 3-4 kiloa viikko, 15 minuuttia suunta

Oon fyysisesti ihan puhki ja itkettää, mutta kun laihdutus on mennyt yli ja joku pakkomielle saada paino 60 kiloon, lähtöpaino 90, paino nyt 81. Maaliskuun alusta ollut dietillä.

Oksennan, sormet kurkkuun, jos sorrun herkkuihin. Ahdistun pippaloista ja jo viikkoa etukäteen stressaan, mitä syön ja juon siellä.

Että näin. Vihaan tätä kroppaa.