Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisessä on sellaista,että häntä kunnioitetaan heti ensi näkemältä

Vierailija
01.01.2021 |

Oon ihmetellyt mikä mun kaverissa on sellainen piirre että kaikki arvostaa sitä ensi näkemältä? Mä oon tuntenut sen niin kauan läpi nuoruuden etten enää osaa arvioida kun ollaan jo aikuisia. Mut mitkä on sellaisia piirteitä ihmisessä, että ne niiku herättää kunnioitusta kautta linjan. Kukaan ei auo päätään sille ja kaikki kuuntelee kun se puhuu. Hänellä ei ole siis mitään erityisempiä hienoja vaatteita tai autoa tmv mikä voisi vaikuttaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasin ominaisuuksia, joita itse olen havainnut ihmisissä, joitä arvostan enemmän kuin muita:

- Älykkyys

- Erinomainen yleissivistys, tällaiset ihmiset tuntuvat tietävän kaiken

- Miellyttävä ääni

- Rauhallinen olemus

- Hyvä kuuntelija, joka saa tuntemaan että minun asiani kiinnostaa häntä

- Hyvä itsetunto, kantavat itseään varmuudella mutta eivät ole lainkaan ylimielisiä

+ Jotakin mitä en osaa sanoin kuvailla

Tällaisia ihmisiä tulee todella harvoin vastaan, joten en usko että puolet av-palstalaisia ovat karismaattisia tai sitten he määrittelevät sen eri tavalla. Ainoat tuntemani ihmiset, joita pidän tällä tavoin karismaattisina, ovat setäni, puolisoni isä (tosin hän ei ole kovin hyvä ja kiinnostunut kuuntelija), ja yksi kaverini. Lukiossa tiesin heitä enemmän, ja he ovatkin päässeet elämässään hyvin pitkälle.

Joukossa ei taida olla naisia? Miksi?

Vierailija
82/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen uuden Tuntemattoman Rokka. Kaikki kunnioittaa. Vanhala tekee hälle narsismitestin, kun kysyy, että ” Mitä jos vika onkin sinussa”. Rokka vastaa tähän rauhallisesti ja läpäisee testin. Vai osaako vain näytellä tuonkin? Jos kuvitellaan ettei olisi elokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkari vauvapalstalainen oppii hyvin nopeasti että tällaisissa avauksissa on viisaampaa puhua "kaverista" kuin itsestä, koska aloittajiin suhtaudutaan lähes poikkeuksetta vihamielisesti ja halveksuvasti, olipa aihe mikä tahansa.

Ap:n - tuon heikkonmelisen mahtailijan - validi paikka on kiertoilmauuni. Itahan sinäkin sinne menolippu, kunhan olet seitankinkkusi saanut ruskistettua. Shuu shuu

Vierailija
84/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, laatikkoleuka, BMW 500-700 sarjasta sekä Kokoomuksen jäsenyys.

Vierailija
85/85 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessukupuoli

Pituus

Taustatiedot, jos niitä on

Itse pienikokoisena naisena olen tämän vastakohta, ja sen kyllä huomaa. Mutta jos ihmiset tietävät koulutukseni ja ammattini, asia on heti aivan toinen.

Myönnetään, olen oppinut tietyissä tilanteissa ”lipsauttamaan” sen ammatin muka vahingossa, jos tuntuu, ettei kukaan kuuntele. Pienimmän riesan tie.