Mikä ihmisessä on sellaista,että häntä kunnioitetaan heti ensi näkemältä
Oon ihmetellyt mikä mun kaverissa on sellainen piirre että kaikki arvostaa sitä ensi näkemältä? Mä oon tuntenut sen niin kauan läpi nuoruuden etten enää osaa arvioida kun ollaan jo aikuisia. Mut mitkä on sellaisia piirteitä ihmisessä, että ne niiku herättää kunnioitusta kautta linjan. Kukaan ei auo päätään sille ja kaikki kuuntelee kun se puhuu. Hänellä ei ole siis mitään erityisempiä hienoja vaatteita tai autoa tmv mikä voisi vaikuttaa.
Kommentit (85)
Tulee mieleen uuden Tuntemattoman Rokka. Kaikki kunnioittaa. Vanhala tekee hälle narsismitestin, kun kysyy, että ” Mitä jos vika onkin sinussa”. Rokka vastaa tähän rauhallisesti ja läpäisee testin. Vai osaako vain näytellä tuonkin? Jos kuvitellaan ettei olisi elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vakkari vauvapalstalainen oppii hyvin nopeasti että tällaisissa avauksissa on viisaampaa puhua "kaverista" kuin itsestä, koska aloittajiin suhtaudutaan lähes poikkeuksetta vihamielisesti ja halveksuvasti, olipa aihe mikä tahansa.
Ap:n - tuon heikkonmelisen mahtailijan - validi paikka on kiertoilmauuni. Itahan sinäkin sinne menolippu, kunhan olet seitankinkkusi saanut ruskistettua. Shuu shuu
Parta, laatikkoleuka, BMW 500-700 sarjasta sekä Kokoomuksen jäsenyys.
Miessukupuoli
Pituus
Taustatiedot, jos niitä on
Itse pienikokoisena naisena olen tämän vastakohta, ja sen kyllä huomaa. Mutta jos ihmiset tietävät koulutukseni ja ammattini, asia on heti aivan toinen.
Myönnetään, olen oppinut tietyissä tilanteissa ”lipsauttamaan” sen ammatin muka vahingossa, jos tuntuu, ettei kukaan kuuntele. Pienimmän riesan tie.
Joukossa ei taida olla naisia? Miksi?