Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on homoja/lesboja/transsukupuolisia/queer-ihmisiä-vastaan?

Vierailija
08.06.2014 |

Miksi? Saanko vielä toistaa: miksi? Tavallaan ymmärrän uskovaisten ihmisten vastalauseet, mutta entä te muut? Miksi saan niskaani niin paljon sontaa? Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnonvastaista. Ja ällöttävää.

Vierailija
2/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:14"]

Se on luonnonvastaista. Ja ällöttävää.

[/quote]

Miksi sen, että sinua ällöttää, pitäisi olla tärkeää? Sekin on luonnonvastaista, että ihminen lentää kentokoneilla, naputtelee tietokoneila, palstailee jne. Ja luonnossa esiintyy homoutta kaiken lisäksi. Lentokoneita ja palstoja ei esiinny, mutten ole kuullut, että ne ketään niin ällöttäisivät.

Kiitos vastauksesta kuitenkin. Haen tietoa siitä, miksi se on ihmisten mielestä niin järkyttävää. Kysyin, ja mun on siedettävä vastaukset, eikö totta? :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun esimerkiksi sitten pitäisi tehdä? Teeskennellä olevani "normaali"? Voin sanoa, että suurimman osan elämästäni olen tehnyt juuti niin, ja se on vain saanut mut turhautumaan.

ap

Vierailija
4/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:24"]Mitä mun esimerkiksi sitten pitäisi tehdä? Teeskennellä olevani "normaali"? Voin sanoa, että suurimman osan elämästäni olen tehnyt juuti niin, ja se on vain saanut mut turhautumaan.

ap

[/quote]

No millainen olet. Kerro omin sanoin lyhyesti ne asiat mitä haluat muiden silmissä olla.

Vierailija
5/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään heitä vastaan. En ymmärrä miten "homous" on heteroilta pois.
Itse siis olen hetero. Eikä muuten ole mitään niin ärsyttävää kuin homofobinen suomijunttimies ;)

Vierailija
6/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sua on kohdeltu huonosti?

Vierailija
7/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan ole mitään sua vastaan ja yhä enenevässä määrin varmaankin on näin.

Vierailija
8/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa kattella toisiaan hinkkaavia homoja. Jos Salkkareissa Elias ja pizzapoika suutelee tai muuten kyhnyttää, käännän pääni pois, koska se kuvottaa minua.

Vierailija
9/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:30"]En vain jaksa kattella toisiaan hinkkaavia homoja. Jos Salkkareissa Elias ja pizzapoika suutelee tai muuten kyhnyttää, käännän pääni pois, koska se kuvottaa minua.

[/quote]

No sut on opetettu noin. Oisko aika kyseenalaistaa? Viktoriaanisella ajalla porukota kuvotti ja pöyristytti jos naisen paljas nilkka näkyi.

Vierailija
10/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:30"]En vain jaksa kattella toisiaan hinkkaavia homoja. Jos Salkkareissa Elias ja pizzapoika suutelee tai muuten kyhnyttää, käännän pääni pois, koska se kuvottaa minua.

[/quote]

No sut on opetettu noin. Oisko aika kyseenalaistaa? Viktoriaanisella ajalla porukota kuvotti ja pöyristytti jos naisen paljas nilkka näkyi.

Vierailija
11/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ei minulla ole heitä vastaan mitään. Itseasiassa olen puolustanut seksuaalivähemmistöjen oikeuksia jostain yläasteelta lähtien kovaan ääneen, vaikka itse olenkin täysin hetero. Tai no, niin kuvittelin vielä reilu puoli vuotta sitten, kunnes aloitin salasuhteen toisen naisen kanssa. Ja ei, me emme halua kategorisoida itseämme mihinkään lokeroon, mutta helvetin hauskaa ja todella ihanaa meillä on ollut.

Vierailija
12/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:24"]Mitä mun esimerkiksi sitten pitäisi tehdä? Teeskennellä olevani "normaali"? Voin sanoa, että suurimman osan elämästäni olen tehnyt juuti niin, ja se on vain saanut mut turhautumaan.

ap

[/quote]

No millainen olet. Kerro omin sanoin lyhyesti ne asiat mitä haluat muiden silmissä olla.

[/quote]

Haluaisin, että olisin vain ihminen niin kuin muutkin, ettei tarvitsisi olla nainen tai mies. Haluaisin, ettei kukaan vierastaisi mussa vain sitä, että olemukseni rikkoo sukupuolirooleja. En mahda sille juuri mitään. Voin yrittää, muttei se ole sen arvoista, sen olen todennut, ja se on feikkiä. Ihan uskomatonta, millainen tabu sukupuoliroolien tajojen ulkopuolella liikkuminen tuntuu olevan. Kuulostan omissa korvissanikin ihan naurettavalta, kun ajattelen sitä, miten ihmiset muhun reagoivat liian usein, vaikken edes sanoisi sanaakaan. Ihan niin kuin se ei olisi totta, eihän kukaan nyt voi niin tehdä, mutta niin ne tekevät. Ja miksi?

ap

Vierailija
13/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:27"]

ap

[/quote]

[/quote]

Haluaisin, että olisin vain ihminen niin kuin muutkin, ettei tarvitsisi olla nainen tai mies. Haluaisin, ettei kukaan vierastaisi mussa vain sitä, että olemukseni rikkoo sukupuolirooleja. En mahda sille juuri mitään. Voin yrittää, muttei se ole sen arvoista, sen olen todennut, ja se on feikkiä. Ihan uskomatonta, millainen tabu sukupuoliroolien tajojen ulkopuolella liikkuminen tuntuu olevan. Kuulostan omissa korvissanikin ihan naurettavalta, kun ajattelen sitä, miten ihmiset muhun reagoivat liian usein, vaikken edes sanoisi sanaakaan. Ihan niin kuin se ei olisi totta, eihän kukaan nyt voi niin tehdä, mutta niin ne tekevät. Ja miksi?

ap

[/quote]

Äh, ainut ongelmasi on se, että mietit liikaa mitä muut ajattelevat. Ole vain rohkeasti sitä mitä olet, sillä juuri sellaisena sinä olet hyvä, kaunis ja rakastettava.

Vierailija
14/14 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on nykyisin sellainen trendi-ilmiö. Todella monella homolla ihan korvien välissä se syrjintä. Saihan se lakialoitekin huomattavasti enemmän ääniä, jossa sukup. neutraalia avioliittoa kannatettiin. Ehkä se on se itsensä ylikorostaminen, mikä monia ärsyttää, eikä itse homous niinkään.

Mitä minulla on homoja vastaan? Ei mitään erityisesti. Minulla on yleisesti kielteinen asenne sitä kohtaan, että nykyään kaikki pyörii seksin ympärillä. Jos kysymys olisi aidosti toisen ihmisen rakastamisesta, niin näitä keskusteluja ei tarvitsisi käydä. Hyvä liitto voi oikeasti pohjautua vain rakkauteen, eikä siihen tarvitse seksiä. Itseasiassa suhteen pitäisi ensisijassa pohjautua rakkauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan