Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Tänään koin elämäni yllärin, kun testiin piirtyi kaks viivaa ja digitaaliseen: raskaana 2-3. Oon täällä taustaillu koko ajan ja tarkoitus oli odottaa vielä hetki testaamista, koska ei ole MITÄÄN oireita. Yk oli 3 ja tällä hetkellä kp 31/28...
Eka lapsi olisi meille kummallekin (ollaan itse 27v ja 28v). Täytyy nyt vain toivoa, että kaikki menisi hyvin...
Apua, pahoittelen tota mielettömän isoa kuvaa :D Anteeksi!!! :D
JCK, voi miten ihana tuo 4v lohdutus! <3 Viime kuinen oli elämäni eka plussa eli esikoista haaveilen. Kaksi ihanaa, jo koululaista lapsipuolta mulla on, mutta he ovat meillä vain joka toinen viikonloppu.
TuuliAnna, 5+3 asti pääsin viime kuussa, plussaa ehdin saada r-testiin parisen viikkoa (viiva ei tosin koskaan vahvistunut ihan tummaksi asti), ennen kuin kävi ikävästi ja vielä töissä. Olin totaalisen murtunut ja vollotin putkeen pari päivää. Sitten pakotin itseni uskomaan, että tuo raskas kokemus oli positiivinen asia, koska nyt ainakin tiedän, että minun on mahdollista tulla raskaaksi.
Kiitos Ipa, kumpa oltais molemmat kohta samassa plussaketjussa! :)
ON: Viime kuussa oli kiinnittymisvuotoa dpo 11, nyt sitä ei ole näkynyt, mutta kiinnittymiskipua (ilmeisesti) on senkin edestä. Tätä kipua palvon, oikeesti nautin joka vihlaisusta! :D Aamulla piirtyi haalea viiva herkkään raskaustestiin! Pakkohan se oli nyt jo testata, kun viime kuussakin näkyi jo dpo 11. Tavallaan olen onnesta mykkyrällä ja toisaalta olen todella skeptinen sen viime kuun tilanteen vuoksi. Täytyy nyt vaan rauhassa odotella to/pe saakka, että jääkö menkat oikeesti tulematta ja vahvistuuko viiva kunnolla... Kohtukipujen lisäksi mahdollisesti plussaan liittyviä oireita on lievä närästys ja väsymys. En nuku ikinä päiväunia, mutta äsken en pysynyt millään hereillä ja nukuin 2 tunnin päikkärit...viltin alla, vaikka kotona on liki 30 lämmintä! :D Sellainen pieni mainostus vielä tähän loppuun, että ainuttakaan plussaa en saanut yk1-6. Yk7 päätin kokeilla Gelee Royalea ja plussa tuli (vaikka kesken sitten menikin). Jatkoin geleitä tässä kierrossa ja viiva piirtyi taas testiin. Molempina "plussakuukausina" olen ovuloinut heikommasta munasarjastani, nuo geleet mahdollisesti piiskasi vasemman munasarjan hereille. Tieteellisesti todistettua faktaa tämä ei ole, mutta turhaan pitkään tahkoneita suosittelen kokeilemaan, jos tuote muutoin sopii (siinä tais olla jotain rajoituksia).
Kovasti plussatuulia jokaiselle tähän ketjuun ja tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen! Tippuneille toivon lomakauden taikaa ja plussia ensi kuulle! <3
Rouva79, kp 27/30 (dpo 11) yk8
ONNEA NIINULII! Aika vahva viiva jo! :)
Päivitystä 7.7
Kuumeilijat
ipa86 kp 34/40 yk6
tunturi kp 16/24-26 yk 13
neppisnei kp 29/25-28 yk 3
hormonihirviö kp 18/31 yk1
zaron kp 29/26 yk 12
innu84 kp 26/~30 yk 12
ötökän elämää kp 39/35? yk 2
miiisu kp 41/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 23/29-30 yk2
nera kp 22/31-36 yk 4
mimmijaonni kp 26/33
vauveli2 kp 21/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 29/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 34/28-? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 20/26-29 yk 3
miiisu kp 20/? yk 11
vauvahaave1 kp 17/? yk 12
katjuska83 kp 28/27-29 yk 3
eve 1984 kp 26/28 yk 1
kaaoksen kuningatar kp 25/? yk ?
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
neljänsuora kp 26/28 yk ?
blackpanther kp 31/24-32 yk 7
elmu86 kp 30/27-28 yk2
tann kp 31/27-30 yk 6
niiinuli kp 31/28 yk 3
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
toivoa täynnä kp 28/28-? yk 1
tirppanen kp 26/25-28 yk 7
asistente1escolar kp 33/28 yk 11
pumpuli11 kp 31/32 yk 5
jck kp 31/24-28 yk 6
eitne kp 41/28-? yk 1
tuulianniina kp 26/25-28 yk 1
**
niiinulin lisäsin suoraan plussanneisiin :)
Oikein paljon tsemppiä pudonneille ja onnea plussanneille! :)
Lisäätkö Tann minut vielä mukaan, sitten kun päivität listaa seuraavan kerran? Tänään siis kp 27/30 yk8. Kiitos :)
Onnittelut plussanneille. tervetuloa uusille..
Ja mä siirryn tippuneiden listaan, mut hymyssä suin. Meillä kuitenkin esikoinen tullut salaa takaovesta, kuopus ekasta yrityksestä niin mielelläni otan muutaman harjoituskierroksen, (toki toivoen että se olisi sitten jonkun pidempään yrittäneen taakasta pois). Ja kun nyt ei kuitnekaan ole kyse että ei olis "onnistanut"., Vaan tämä ei voi olla muuta kuin erittäin varhainen keskenmeno. Vuoto on valtavaa, hyytymiä on paljon ja isoja ja kipujakin on normaali menkkihin verrattuna miljoonasti enemmän. Jos huomenna ei tilanne yhtään rauhoitu niin pakko varmaan iltapäivällä tarkistella neuvolan puolelta toiminta ohjeita. Mulla kun kuopuksen synnytyksen jälkeen jäi kohtu vuotamaan ja sitä jouduttiin aika reilustikkin lääkitsemään, niin en vaan luota omaan arviointikykyyni..
Tosi pahoillani tippuneille. ei voi muuta sanoa kun leuka pystyyn ja kohti tulevaa!!
ja melkoisesti satelee plussia, mahtista ;) vauvojavauvoja..
tein tänään vasta iltapäivällä testin uhkarohkeana apteekin omalla testillä, ja kyllä siihen tuli ihan 1-3min aikana se viiva jos toinenkin. Huomen aamusta teen sen varmistusvarmistus-testin ja kerron sitte mikä tilanne.
oireita ei edelleenkään, yhtään. Välillä ehkä sektiohaavaa repii? Ehkä se kohtu siellä kasvaa ;)
Onpas paljon plussanneita. Hyvä niin ja olisi tietenkin kiva liittyä itsekin mukaan. Ei vain ole kovin toiveikas olo.. Ovis bongattu ja nyt kai suunnilleen dpo 6 ja takana inhottava vatsatauti. Tsemppiä kaikille tippuneille, kyllä se vielä tärppää.
Vau! Täällähän on plussia satanu kaatamalla! ;) Onnea kaikille plussanneilla!
Lueskelin tuossa monta sivua, ku olin jääny hieman jälkeen.. kesäloma oli ja meni ja nyt vasta ilmat lämpeni, mut täytyy yrittää nauttia vaikka töissä täytyyki olla.
Tänään 8.7. kp 30/30-32 eikä oikeastaan oireita suuntaan tai toiseen. Tai miten sen nyt ottaa, saahan niitä jos keskittyy kunnolla. Selkeät oireet mitä on nyt ollu niin tissit kipeänä viikon ajan, mutta nyt yhtäkkiä ei enää toinen juuri ookkaan vaan toinen vain. Eilen vihlomiskipuja alamahassa pitkällisen mansikkamaalla kyykkimisen jälkeen. Tänään menkkamaisia kipuja pari kertaa ollu, nopeesti ohi meneviä. Siinäpä ne selkeät oireet.
Lämpöisiä plussatuulia kaikille! :) olispa itelläki ihana liittyä maalisvauvaa odottamaan.
Toivetta täynnä kp 30/30 - 32 yk 10
Heippa pitkästä aikaa - tai tässä kuukausi mennä ilman palstailua aika hyvin... lukemassa olen käynyt ja IHANUUS KUINKA PALJON PLUSSIA ON TULLUT!! Erityisesti te tutut Blackpanther,Tann, Ipa, Rouva...ketäs muita jo plussanneita tai melkein sinne jo päässeitä :) Onnea hirmuisesti!!! Ja plussatuulia kaikille muillekin :) Ja onnitteluja tietysti koko plussalistalle :)
ON: mä oon lomaillut, rättipäivät alkoi viimeksi kp33, tasan 14 vrk oviksesta..pääsin siis siihen, mitä oon aatellutkin, että luteelini on sopivan pituinen.. tässä kierrossa en ole ollenkaan edes miettinyt missä mennään ja tänään havahduin siihen, kun alavatsaa oikeelle ja kuumottaa koko kohdun seutua, erityisesti oikea puoli on ärhäkkä. Ovis oli oikeelta - tiedän, koska viimeksi oli vasemmalta :P Mitään oiretta ei ole, että olisin raskautunut, enkä niin uskokaan, koska taisimme olla lomalla oviksen aikoihin ja peitot ei heiluneet ei sitten yhtään jaetussa hotellihuoneessa :D mutta eipä sen olisi lie väliä, heilui ne tai ei. :) Yk11 on menossa kkm:n jälkeen ja syyskuussa eka aika hormonipolille - siihen saakka kuumeilen vain rennoin mielin :D
Weebee kp25/~30 yk11
Ei plussia ilman negoja. Mä sain tänä aamuna vihdoinkin testattua, ja kyllä ihan selvä nega tuli. Tänään siis kp 27/28, joten seuraavaa kiertoa odotellessa. Sinänsä nega ei ollut suuri yllätys, koska olen lähes varma, että ovulaatio on ollut torstaina 26.6. ja hommailut sattui tiistaille 24.6. sekä perjantai-illalle 27.6. Joten seuraavassa kierrossa täytyy ajoittaa paremmin. ;)
Onnea vielä kaikille plussanneille ja peukut kaikille yritystä jatkaville!
Huhtivauvoissa nähdään!
Minut voi lisätä plussanneisiin ;)
Onnea ÖE! :) Ja oijoi, hokasin nyt vasta, että Blackpantherkin on plussalistalla, hurjasti Onnea sinnekin! Ihanaa :) Ei muuta kun lisää vaan mahtavia plussia kehiin! Weebeelle erityisen kovasti sitä toivoisin.
Mun tämän aamun plussa oli selvästi eilistä vahvempi, mutta enpä karkeloi siitä vielä (vaikka ilahduinkin hurjasti). Vasta pe olis menkat myöhässä eli kovin aikasessa olen testeineni...ei vaan mahda itelleen mitään... Ja sen verran pitkään olen sitä negaa testannut, että nyt on pakko testata joka päivä, kun jotain muuta näkyy :D Ja toki viimekuinen heikosti vahvistuva plussa kurjan lopputuloksen kanssa kummittelee mielessä. Kumpa nyt kävisi paremmin.
Rouva, ihanaa! Onnea! Nyt jo uskaltanee onnitella ihan oikeastikin :)
Mulla tuli tänään 10 herkkään testiin selkeä, mutta ei tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa. Huolettaa miksi tuo hcg nyt noin hitaasti nousee. Ehkä mä vain kuulun siihen sakkiin, joilla se nousee hitaammin. Testaan loppuviikosta sitten noilla pregcheck-testeillä josko sitten olisi viivat jo tasavahvat. Neuvolaan en ole vielä soitellut.
Ehkä mut nyt tosiaan voi lisätä jo plussapinoon. Tuntuupa oudolta kirjottaa tuollaista :D Kolmesti ikinä olen saanu testeillä tässä viimisten 2v aikana oviksen kiinni, ekasta oviksesta lähti alulle pikkuneiti, toinen meni helmikuussa kesken ja nyt clomien avustuksella tämä kolmas. Toivon, että kaikki on ok vaikkei viiva ole vieläkään järkkytumma.
Ipa dpo17 ja 4+3
Päivitin jo tällepäivää, kun muutoksia on tapahtunut lyhyessä ajassa :)
Päivitystä 8.7
Kuumeilijat
tunturi kp 17/24-26 yk 13
neppisnei kp 30/25-28 yk 3
hormonihirviö kp 20/31 yk1
zaron kp 30/26 yk 12
innu84 kp 27/~30 yk 12
miiisu kp 42/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 24/29-30 yk2
nera kp 23/31-36 yk 4
mimmijaonni kp 27/33
vauveli2 kp 22/26-33 yk 3
toivetta täynnä kp 30/30-32 yk 10
iltatähti82 kp 35/28-? (epävirallinen yk 6)
tähtipölyä kp 21/26-29 yk 3
miiisu kp 21/? yk 11
vauvahaave1 kp 18/? yk 12
katjuska83 kp 29/27-29 yk 3
rva79 kp 28/30 yk 8
janetteo kp 39/30-37 yk 1
weebee kp25/~30 yk11
Plussanneet
Laralo kp ? yk ?
metsämamma88 kp 21/28 yk 2
juliak kp 28/32-40 yk 4
peippi 36/31 yk1
estella kp 30/30 yk 2
neljänsuora kp 26/28 yk ?
blackpanther kp 31/24-32 yk 7
elmu86 kp 30/27-28 yk2
tann kp 31/27-30 yk 6
niiinuli kp 31/28 yk 3
ötökän elämää kp 39/35? yk 2
ipa86 kp 34/40 yk6
Tippuneet
anniina77 kp 31/29 yk 11
toivoa täynnä kp 28/28-? yk 1
tirppanen kp 26/25-28 yk 7
asistente1escolar kp 33/28 yk 11
pumpuli11 kp 31/32 yk 5
jck kp 31/24-28 yk 6
eitne kp 41/28-? yk 1
tuulianniina kp 26/25-28 yk 1
kaaoksen kuningatar kp 25/? yk ?
eve 1984 kp 26/28 yk 1
Heipparallaa!
En oikein tiiä mihin sitä kuuluis, mutta jos lykkään ensi alkuun itseni tänne.
Tilannehan on siis se, että nyt menossa kp 35/28 ja raskaustesti nega.
Ongelmanahan on hormonikierukka, joka ainakin luullakseni pitäisi vielä olla paikoillaan (poistolangat katkesivat loop hoidossa huhtikuussa). Raskausoireita kyllä on, alavatsaa jomottaa, alaselkään särkee/kuumottaa, huonoa oloa, väsymystä, närästystä....
Luulin viikko sitten menkkojen tekevän tuloaan, sillä ne ovat olleet säännölliset kierukasta huolimatta, mut kun olivatkin myöhässä niin pari raskaustestiä tullut tehtyä ja kaikki negoja.
Tänään kävin lääkärissä valittelemassa alavatsakipuja ja ei ainakaa ole virtsatietuhlehdusta eikä kohtutulehdusta ja raskaustesti siellä nega. Suositteli vielä tekemään uuden testin muutaman päivän päästä ja laittoi lähetteen gynelle, mutta sanoi että voi mennä hieman aikaa, että sinne pääsen ultrattavaksi kun en ole kiireisimpien listalla.
Muilla kokemuksia hormonikierukasta ja siitä, että kahden vuoden päästä asennuksesta menkat olisivatkin vaan jääneet pois? Itse luulen, että nyt jotakin häikkää on...ja eipä tuo maailmanloppu olisi, jos siellä maalisvauva kasvaisi <3
On ihanaa huomata, että plussia on tullut niin paljon tässä porukassa! :) Onnea kaikille plussanneille!