Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalisvauvat 2015

07.06.2014 |

Tähän tähdätään.

Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!

Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)

tann kp 2/27-30 yk 6

Kommentit (278)

41/278 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämamma88: Tuo typy oli kyllä kaikinpuolin ylläri.. Mulla itelläni useampi sisar, ja jokaisella oli ns. vaan yhtä laatua.. Yhellä siskolla poikia poikien perään.. :D Mulle tuli ekana tuo "sekoitus", että on kumpaakin spuolta.. Muistan ku nlatätikin povas mulle poikaa sydänäänien perusteella.. :D

Mutta jospa niitä tyttöpuolisia mummotettavia sit joskus tulis enemmänkin.. :) ja mitä omaa katrastani vertaan, ni pojat on himpunverran kyllä helpompia.. Jostain kumman syystä.. :D

42/278 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alko tänään, mutta kierron ollessa niin lyhyt, pääsen vielä toista kertaa yrittämään maalisvauvaa (: 

Miiisu kp 1/?? Yk: 11 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/278 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Iltatähti82: Olen todella pahoillani keskenmenostasi! :( Mä sain kolme viikkoa sittenmyös keskenmenon.. vuoto mulla kesti vain 4 päivää ja viikko keskenmenosta kävin gynellä, joka totesi, että kaikki on hyvin.. hän myös sanoi, ettei ole mitään lääketieteellistä syytä olla yrittämättä uutta raskautta heti perään.. yksiä kuukausia suositellaan vain sen takia, että sitten on helpompi määrittää laskettuaika. Nykyäänhän ton lasketun ajan saa määritettyä ultrassa. Eli siis, mikäli oma olo on vain sellainen, että uutta raskautta haluaa/jaksaa henkisesti  heti perää yrittään, niin siitä vain! :) Mutta siis ovulaation itse tunsin n. 2 viikkoa keskenmenosta. En oo varmaan koskaan noin selkeästi tuntenut sitä. Alavatsaa nipisti todella paljon, limaa erittyi ja halut oli pilvissä.. ehkä keho yrittää antaa vinkin keskenmenon jälkeen, että nyt touhuamaan! ;) Toivottavasti teillä tärppää pian! :)

Omaa oloa.. täällä piinailu jatkuu, vielä viikko pitäisi jaksaa odottaa, onko tärppi tullut.. Ainakin mulla on lämmöt koholla 37,4-37,6. Rinnat aristaa ja kihelmöi..vielä ei jaksa innostua liikaa, mutta vähän silti :) Plussatuulia kaikille!! 

Toivoa täynnä 21/28-? km jälkeen yk1

44/278 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa täynnä: Kuin myös, pahoitteluni keskenmenosi vuoksi.. :/

Jännä kun mainitsit tuosta ovulaatiostasi.. Itekkään en oo ennen sitä ees silleen tarkkaillu, mutta sen ns limaisuuden kyllä olen aina tiettyyn aikaan kiertoa bongannut.. Kuten myös nyt.. Mutta nyt hupina miehellekkin sanoin ma tai ti iltana, että nyt munasolu irtosi, kun vas. puolelta yhtäkkiä tuntui vihlaisu, ja varmaan joku "bing" äänikin.. :D :D :D Tai sit toi ääni kuulu vaan korvieni välistä, mutta se vihlasu oli kyllä ihan todellinen.. Ja samoja aikoja sitä limaakin siis tuli parina päivänä enemmälti.. Vaan saas nähhä.. Yritetty on, kun nyt sopivasti oltiin miehen kaa samassa kaupungissa.. =)

Miisulle pahoittelut tädin vierailusta.. :( Mutta, kerran peli ei vielä menetetty maaliskuunkaan osalta, niin paaaaaljonpaljon onnentuulahduksia sinne, kuin myös meille kaikille muillekkin! :)

45/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aika kuluu nopeasti. Kiitokset tann listan päivityksestä - siitä tajusin että tässähän alkaa olla kierto loppupuolella ja siten pientä jännitystä josko sitä voisi kerrasta raskautua. Mitään oireita tosin ei ole mutta viimeksikin ne tulivat vasta plussauksen jälkeen. jotenkin on rennompaa tämä toisen toivominen kuin ensimmäisen. Silloin oli ihan hirveä vauvakuume ja tietysti myös kamala pelko siitä että jos sitä lasta ei koskaan saataisikaan. Nyt kun yksi on niin ajattelen että jos ei tule enempää niin ollaan onnellisia tällä porukalla. Mitenkäs te muut? Onko iso pettymys jos pikkusisaruksia ei tulisikaan?

Peippi 28/31

Vierailija
46/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämamma teillä varmaan vilskettä piisaa poikalauman kans :D Ystävälläni on myös kolme poikaa. Kovasti he tyttöä yrittävät, mutta taitaa olla todellakin niin, että jotkut ihmiset saavat vain toista sukupuolta. 

Iltatähti tervetuloa mukaan. Muistan sut tuolta helmikuisista.Toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu hyvin! :)

Omia kuulumisia: Söin sillon niitä clomeja kp 5-9 ja kp12 kävin tikuttelemaan ovista. Tänään tuli testiin sellanen viiva, että siitä se etureuna on tumma (väh yhtä tumma kun testiviivakin), mutta se viiva sit haalenee sinne kontrolliviivaan päin mentäes. Tiedä sit miten sitäki pitäs tulkata.. Limojakin on. Tänään oli peittojen heiluttelua ja jos huomenna sais tehtyä juhannustaikoja. ;) 

Ipa kp16/40 yk6

47/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.6

Plussanneet

tann kp 14/27-30 yk 6
ipa86 kp 16/40 yk6
asistente1escolar kp 22/28 yk 11
tunturi kp 24/24-26 yk 12
neppisnei kp 11/25-28 yk 3
jck kp 14/24-28 yk 6
juliak kp 20/32-40 yk 4
peippi kp 28/31 yk 1
toivoa täynnä kp 21/28-? yk 1
hormonihirviö ?
zaron kp 10/26 yk 12
pumpuli11 kp 17/32 yk 5
innu84 kp 8/~30 yk 12
estella kp 23/30 yk 2
tirppanen kp 14/25-28 yk 7
blackpanther kp 20/24-32 yk 7
ötökkä kp 21/35? yk 2
miiisu kp 23/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 5/29-30 yk2
anniina77 kp 22/29 yk 11
nera kp 4/31-36 yk 4
mimmi1 kp 8/33
vauveli2 kp 3/26-33 yk 3

toivetta täynnä kp 11/30-32 yk 10

iltatähti82 kp 17/? (epävirallinen yk 6)
metsämamma88 ?

tähtipölyä kp 2/26-29 yk 3
miiisu kp 1/?? Yk: 11

48/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittipäs tuo listan loppupää nyt välejä tuonne.. Korjattakoon seuraavalla kerralla.

Ovis on taas. Järkky turvotus. Ovis käytetty kuitenkin ti-aamuna (oikeastaan vasta eilen alkoi ovis, tänään todnäk. varsinainen ovis) hyväksi ja tänään täytyy vielä peittoa heilutella, ennenkuin lähdetään reissuun :)

Oikein mainiota juhannusta kaikille kuumeilijoille! :)

49/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tervevain kaikki, olette kaikki plussanneet :D Piti kirjoittaa kuumeilijat, mutta mieli teki tepposet, enkä tuota enää näköjään tarkistanut!

Vierailija
50/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Tann, että tuo on ennuste ;) 

51/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin mukavaa, että tuo olisi plussanneiden lista ;)

Otin nyt ensimmäistä kertaa ovistestit käyttöön ja eilen illalla tulikin tikutettua ovis digimittarilla. Heti käytettiin kyllä tilaisuus hyväksi ja siihen taitaakin tältä kierrolta jäädä, kun on sukulaisia yökylässä juhannuksen ajan. Toivotaan tärppiä :)

52/278 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna onkin sitten kp23 eli jos olis tärpännyt, niin hedelmöitys olis tapahtunut. Mulla on ollut nyt 2pv ihan omituista viiltelyä kyljissä. Tuntuu kuin joku löis täysillä nyrkillä tai puukolla kylkeen. Ihan pakko ihan valittaa miehelle, kun sattuu. Ei onneksi kaupungilla tai bussissa tarvi kiljua.

Mies haluaa, että tehdään hu raskaustesti, kun aion kuitenkin viiniä juoda. Ihanaa kyllä, kun on miehen kanssa rauhallinen viikonloppu maalla <3 Tosin vietetään Juhannus kera kummankin vanhemmat:D

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

53/278 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun ihanaa, olemme kaikki plussanneet :D ihan loistavaa. Toivottavasti niin käykin :)

Alkukierron tylsyys menossa........ Vaikka juu, esikoisen kohdalla oli erilainen jännitys niin silti kyllä sen plussan taas haluaisi nähdä :) Peippi kyselit et mitä jos ei toista enää tulis niin silloin toki nauttis esikoisen "toilailuista" mut en halua ajatella asiaa niin (etukäteen ainakaan).

Mukavan rauhallista jussia kaikille!!

54/278 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES! En ole ikinä ennen ollut onnellinen siitä, että menkat ovat alkaneet :D Tänään kp 1/31 ja tästä starttaa yk 1!!! :)

55/278 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä seuraanne helmikuisist tippuneena. Täällä siis yk 12 käynnistyi tänään. Terot käytössä nyt sit jo vissiin 6. Kiertoa. Ensi viikolla lapsettomuustutkimuksiin liittyen kokeisiin yms. Semmosta pitkää tuskaa ja piinaa täällä.:/ itse olen 25 ja mies 28. Esikoinen olisi todella toiveissa siis<3

Vierailija
56/278 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Vauvahaave1 :)

Mä sain tänä aamuna räikyvän punaisen ovisviivan. Clomeilla sain oviksen tulemaan, ilman niitä ei pahemmin näkyny. Vielä kun munasolu vain irtoaisi, simppa sen löytäisi, pääsisivät kohtuun ja kiinnityskin tapahtuisi.

Ipa kp18/40 

57/278 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä oviskipuja. To-iltana oli pientä kramppailua, mutta eilen illalla oli sellaista kipua, että huh. Joka ovis ei tuota ole, vaan oisko nyt toinen, vai kolmas kerta. Onko muilla tuollaista?

Vierailija
58/278 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tässä kierrossa oon ihmeissäni ollu pari pv! Alavatsa niinku ois turvoksissa ja aristaa. Sekstaillessa ihmeen herkkä ja niin tiukat paikat, että meinaa sattua. Lisäks tuntuu että olis rakko täynnä ja vessassa saa siks ravata vaikkei oikeesti ees hätä ole. Tänä aamuna tosiaan sain ovistestiin räikyvän tumman testiviivan ja tossa klo 16 tienoolla tunsin selkeen "plop"-nipistyksen vasemmalla. Mielestäni en kovinkaan usein ole ovista tuntenu, mutta tuo vihlonta oli pakko olla se. :D Peiton heilutteluja on ollu ny 3pv putkeen. Ajoitus pitäs siis olla kohdallaan. 

Ipa kp18

59/278 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tann, mulla oli kuukausi sitten eka ovulaatio pillereiden lopetuksen jälkeen. Kivut olivat hurjat  2 vrk ajan ennen ovulaatiota. Edeltävänä päivänä minua lisäksi alkoi huimata salilla ihan hirveästi... Sitten ovulaatiopäivänä mies hieroi mahaa, kuului *plop* ja kipu hellitti. Sen täytyi olla munarakkulan puhkeaminen :)

60/278 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muiden juhannus sujui?? Täällä rauhallisissa tunnelmissa, kylmässä ja sateisessa säässä. Oviskin varmaan oli menneellä viikolla, se jäi kyllä hyvin huonolle hyödyntämiselle.. Ukolla joku haluttomuusvaihe :( Ärsyttävää.. Muttei auta. 

17/25-28