Maalisvauvat 2015
Tähän tähdätään.
Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!
Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)
tann kp 2/27-30 yk 6
Kommentit (278)
Alkuun tietoa uusille joiden kanssa ei oo tunnettu että esikoisesta täällä haaveillaan, 19 ollaan molemmat miehen kanssa. Lapsi olis siis todella odotettu ja kovasti sitä edelleen täällä toivotaan. 4/-14 tuli keskenmeno n vk. 5+3 ja teroluteja täällä syödään, vaikka ei niistä apua ole sen kummemmin ollut jos ei syö kierrosta toiseen. Elokuussa (jos ei ole tärpännyt) niin saadaan viimein lähete keskussairaalaan tutkimuksiin että missä vika kun en raskaudu. Heinäkuussa kun tulee 1v yritystä mutta lääkäri just sillon lomalla.
Miiisu kp 18/?? Yk: 10 (11kk)
Heipsan, helmikuisista tiputtiin nyt tänne. Toista lasta kuumeillaan ja esikoisen kohdalla testi näyttää plussaa vasta n. vuoden yrityksen jälkeen. Kumminkin toiveikkaana ettei nyt ihan niin kauaa tarttis tällä kertaa odotella :)
kp 1/29-30 yk2
Moikka,odotetusti tipahdettiin helmikuisista jo kauan sitten. Nyt tänne maaliskuisiin yrittämään. Yk11 pärähti käyntiin. Olen 36v ja mies 43v ja kohta 2-vuotias esikoinen. Toiveissa toinen lapsi,esikko tuli eka kierrosta ja yhdellä peitonheilutuksella.
Miehellä todettu,että testoarvot ovat matalat,siitä haluttomuutta ja muita oireita. Nyt niitä selvitellään ja heti lähettivät spermatutkimuksiin,kun kuulivat että halutaan lisää lapsia. Niistä sitten jotain ehkä selviää ja saa mahdollista hoitoa. Huomenna miehen pitäisi rykäistä näyte kuppiin ;D ai kauheeta kun minua jännittää,miten se onnistuu...tollai paineen alla :/
Ensimmäistä kertaa sain tällä viikolla clearbluen digitestiin hymynaaman :) joka kuukausi olen kyllä liuskatesteillä saanut ovisplussaa. Talletuksia on tehty useasti tällä viikolla,joten piinailut alkakoon! Meinasin itsekin käydä gynellä lähiaikoina tarkistamassa paikat.
Toivotan KAIKILLE onnea plussailuun :)
Pahoittelut tippuneille :(
ANNIINA77 yk11 kp18/29
[quote author="Tunturi" time="11.06.2014 klo 11:55"]
Zaron: mä tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu...
Mulla aika lääkärille kuun lopussa ja katsotaan saataiskos tähän tilanteeseen selkoa miksi ei raskaus ala?
[/quote]
Tunturi ja Zaron: itse kävin tiistaina lääkärissä miehen kanssa. Helpotti kummasti :) Perjantaina kävin verikokeissa ja huomenna pitäisi kuulla tulokset. Toivottavasti nyt päästään pian Tays:siin tutkimuksiin. Jee.
ON: Maha ollut ovulaation jälkeen mahdoton. Alavatsassa paineen tunne. Toiv ei virtsatietulehdus tai flunssa :P
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Ja tänne siirryin minäkin, maalisvauvaa haaveilemaan.
Ikää 33, mies muutaman vuoden vanhempi ja molemmille ekaa yritetään. Kierto ollut jo piiitkään 31 pv, mut nyt sit yhtäkkiä kippasi viime kierrossa 36pvään! Yrityksiä vasta 3 takana, mut oma ikä jo mietityttää, joten ehkä vähän alkaa paine/pelko olla :/
Aattelin nyt tähän kiertoon ottaa Geleet kokeiluun, ei kai siitä haittaakaan olis... Viime kierrossa tikutin ekaa kertaa ovista, joka osu kp 19-20 kieppeille.Luulin saavani jotain tarkempaakin infoa omasta oviksen ajankohdasta, mut nyt kun kierto heittikin häränpyllyä, niin se on kai tikuteltava uudelleen...
Mutta näillä eväillä mennään etiäpäin!
Nera kp1/31-36, yk4
Mukava huomata, että täällä on aika paljon meitä +30 ikäisiä :)
Täällä ei mitään uutta, matalapainetta fiilisrintamalla.
Kierto ollut aina 28 pv, viimeksi yllättäen 24. Mitään selkoa mulla ei ole oviksen ajankohdasta. Omasta mielestäni tiedän aika tarkkaan ajankohdan, mutta nyt kun on tokaa kertaa käytössä ovistestit, on ruvennut epäilyttämään. Liuskat kun näyttävät jälleen kontrolliviivaa haaleampaa testiviivaa, mikä pitäisi tulkita negaksi. Viime kierrossa ei tullut minään päivänä voimakkaampaa viivaa. Onko vika testissä vai mussa, en tiedä.
(kp 11/24-28, yk 6)
Moikat kaikille!
Hyppään mukaan tänne kuumeilemaan tuolta helmikuisista. Maaliskuun vauva olisi enemmän kuin tervetullut :)
Toinen siis haaveissa ja pillerit jätetty pois jo lokakuussa. Mennään fiiliksen mukaan, tulee jos on tullakseen. Esikoista tehtiin n. vuosi. Esikoinen ensi kuussa jo 2,5v. Ikää minulla 28 ja mies 31.
Nyt kp6/33 menossa. Teroluteja olen nyt 2 kiertoa syönyt ja yksi setti olis vielä jäljellä.
Plussatuuia siis puhkun jokaiselle ja ulkonakin tuulee siihen malliin, et kumma jos ei nyt plussia ala tulla :) Juhannuskin tulossa ja silloinhan on hyvä niitä juhannustaikoja tehdä ;)
T.Mimmi
17.6.
tann kp 12/27-30 yk 6
ipa86 kp 14/40 yk6
asistente1escolar kp 20/28 yk 11
tunturi kp 22/24-26 yk 12
neppisnei kp 9/25-28 yk 3
jck kp 12/24-28 yk 6
juliak kp 18/32-40 yk 4
peippi kp 26/31 yk 1
toivoa täynnä kp 19/28-? yk 1
hormonihirviö ?
zaron kp 8/26 yk 12
pumpuli11 kp 15/32 yk 5
innu84 kp 6/~30 yk 12
estella kp 21/30 yk 2
tirppanen kp 12/25-28 yk 7
blackpanther kp 18/24-32 yk 7
ötökkä kp 19/35? yk 2
miiisu kp 21/?? yk 10 (11kk)
minja85 kp 3/29-30 yk2
anniina77 kp 20/29 yk 11
nera kp 2/31-36 yk 4
mimmi1 kp 6/33
**
vinkatkaa, jos jokin on aivan päin mäntyä, korjailen sit :)
Joo, eli minä oon 21v, mies 26. Molemmille pyörähtää vuosi lisää tämän vuoden aikana. Yritystä takana nyt puolisen vuotta, e-pillereitä söin n. 5v. Miehellä on jo kaksi lasta ennestään, jotka ei asu meidän kanssa. Itse toivon siis esikoista. Täti on alkanut tulemaan säännöllisin väliajoin kylään ja oviskin bongattu kerran tikuttamalla, sitten päätin, etten enää stressaa tällä asialla itseäni :)
Tipuin tänne kun helmikuun vauvakin jäi nyt sitten haaveeksi. kp 1/26-33 ja yk 3. Toivotaan, että tämä olisi plussaisa kuu kaikille. :)
Moikka vaan!
Ilmoittaudunpa minäki mukaan vaikka tämä kierto varmaan enemmän taustalla pyörin..
Hieman taustatietoja: ite olen 24v ja avopuoliso 36v, esikoista yritetään. Yritys alotettu aika lailla vuosi sitten, mutta alkuun periaatteella "tulee jos on tullakseen". Muutaman kuukauden päästä piti ruveta selvittelemään tarkemmin sitä "miten niitä lapsia tehdään", kun kouluaikojen käsitys molemmilla että se on heti kerrasta.. kuinkas sitten kävikään...
Tässä ollaan nyt kierto toisensa jälkeen jouduttu pettymään eikä oloa ainakaan helpota se että lähipiirissä on yksi vasta synnyttänyt ja toiselle tulossa heinäkuussa.. toki olen onnellinen heidän puolesta.. Viime kierron loppupuolella n. 4-5pv ennen odotettujen menkkojen alkamista alkoi tuhruttelu, jota kesti pari päivää ja loppu siihen.. sehän laitto mielikuvituksen liikkeelle ja toiveet korkealle, mutta sitte kuitenki päivää ennen menkkojen alkua hanat aukesi ja tuntu että miten voikaan unelmat särkyä niin pahasti.. Nyt viikon jälkeen taas ajattelee että täältä sitä noustaan.. :)
Tässäpä reilusti omanapailua vain..
Tsemppiä hirmusesti kaikille tähän kiertoon ja toivotaan alkukevään lapsia tulevaksi! Juhannuskin on ihan kohta ;)
Toivetta täynnä kp 10/30-32 yk 10
Niin ja muistaakseni marraskuusta asti olen täällä roikkunut mukana ;)
Huomenta! En varsinaisesti tätä kuuta yk:na pidä, kun km sain about 2 vkoa sitten.. :/ mutta.. Te, joilla on km:sta "kokemusta", niin tunsitteko/huomasitteko/tjtn ovulaation kuinka monen viikon jälkeen km vuodon alkamisesta? Mulla siis reilu 2 vkoa sitten alkoi tyhjennysvuoto, ja hcg oli tippunut n. Viikossa 681 --> 17, eli oletan, että ois viime viikolla jo normilukemissa ollu.. No nyt muutamana päivänä tuli samanlaista limaa kuin ovulaation aikaan.. Eli varmuudeksi toki hyödynnettiin, vaikka en kyllä usko että noin nopiaa voisi kroppa alkaa toimimaan.. Ja toki oon googlannu taas kaiken mahd, ja ristiriitaisia ohjeita on tuostaki, miten nopiaa saa km jälkeen alkaa uutta yrittämään.. Hmph! Mutta, tälleen täällä...
Kerrottakoon vielä omat taustat, eli mulla ikää tänä vuonna tuleepi 32v, mies muutaman vuoden vanhempi. Eka ja viimmoinen yhteinen toiveissa, kummallakin ennestään jo muutama löytyy.. :)
Ja kp 16/? (jos tyhjennysvuodon 1 pv on 1kp), yk epävirallinen 6. Varsinaiset yk:t jatkuu syksyllä, kun saadaan sama katto pään päälle ja säännöllisempi rytmi peitonheilutteluun.. :P
Moro!
Mulla pojat 7v 4v ja 6kk, pillerit jätin pois 2kk sitten ja heti "tärppäsi", mutta se oli kemiallinen raskaus. Nyt juuri uusi ovulaatio takana, ja toivon todella että saisin maaliskuu vauvan! Olen kauhean malttamaton, joten pitkä aika odottaa kaksi viikkoa miten käy :) onneksi lapset pitää kiireisenä!
Onnea muillekin jännitykseen!
T:Neljättä poikaa toivova ♥
Eilen ja tänään ollut sellaiset kivut että vois ovista lykätä. Tosin tänään vasta kp10 että onkohan liian aikaista? Eipä mulla kierrotkaan kyllä silti pitkiä ole ku maksimissaan ollut 28pv.
Viime kierrossa tikuttelin ovista ja totesin ettei ole mun juttu. Lisää vaan stressiä mulla. Ajatukset kyllä muutenkin pyörii vauva-asioissa ja raskaudessa. Ja se tuntuu niin kaukaiselta tällä hetkellä! :(
Neppisnei kp10/25-28
Metsämamma88: Mulla myös kolme ekaa poikia, mut nelonen on tuo prinsessainen.. :) Mut jotenkin on tunne, että jos ja KUN vielä joku kaunis pv raskaudun, ni poika tulee.. :D Itse pikkusen tyttöä toivoisin, kun poikia on kaikki muut tuota yhtä lukuunottamatta.. Tulis vähä tasapainoa meijän perheeseen.. Mutta kun nyt vaan tulis normaali raskaus ja terve lapsi.. Odottavan aika on tälleen kuumevaiheessa vieläkin pidempi.. Huoah! Plussapuhureita siis joka suuntaan!!!
Hei kaikille vauvakuumeisille!
Maalisvauva toiveissa, tammi-ja helmivauvat eivät olleet meille tarkoitettu eli siis yk3 mennään. Toinen vauva olisi kovin tervetullut. Meillä on siis reilu kaksivuotias tytär. Kierto on alkanut nyt harmillisesti heittelemään, aiemmin oli niin säännöllinen. Noh enivei kp1/26-29. Onnea matkaan kaikille!
Iltatähti82: Poikaa "toivon" koska muuta en osaa, tai en uskalla edes haaveilla tytöstä, koska toisen pojan jälkeen tein "surutyön" ja hyväksyin että omaa tyttöä en tule saamaan (kaikki mun rakkaimmat 8 ihmistä elämässä on miehiä, äitini kuollut kun olin lapsi, ei siskoja) niin olisi todella outoa saada tyttö elämääni :D mutta sehän olisi aivan uskomattomin juttu, kolmesti olen toiveeni saanut toteen että poikia olenkin halunnut eka, siitä olen oikein tyytyväinen.
Neljännessä pojassa olisi enemmän "hyviä" puolia, miehellä koneyritys, ja ehkä itsekin joku päivä siinä osallisena, niin olisi työmiehiä :) (todellisuudessa toivon että opiskelisivat ittensä jokskin viisaaksi ja saisivat helpommalla rahansa kuin metsässä ryöjätessä.)
Pääasia tosiaan kun vaan vielä saisi yhden ja terveenä. Raskausaika ollut joka kerta yhtä kamala väsymyksen takia pelkästään.
Tuliko teille tyttö aivan yllätyksenä? Tarkoitan kun meidän kummankin suvuissa on lähes kaikki poikia, että sen mukaan aika huono todennäköisyys tytön tulemiselle :D
Aloitin tästä uuden ketjun, mutta kysynpä täälläkin... Lopetin pillerit toukokuun alkupuolella. Tunsin selkeästi ovulaation 31.5. (käytimme vielä kumia, en voi olla raskaana). Viime viikon ajan nännit olivat kipeät lauantaihin asti, sitten kipu loppui kokonaan. Toissapäivänä minulla oli todella kovat menkkamaiset vatsakivut sekä turvotusta, mutta nuokin oireet loppuivat kuin seinään. Miten on mahdollista, että minulla on ollut ovulaatio ja pms-oireet sekä menkkakivut, mutta menkkoja ei ole tullut?
Kuinka teillä ovat kierrot normalisoituneet pillerien jälkeen? Itse söin pillereitä vain pari vuotta, ajattelin ettei se ehdi pahasti sotkea hormonitoimintaa... Olen kyllä vähän liian malttamaton...
Helmikuusta maaliskuuhun. Kovasti tuota pikkusisarusta on ajatus yrittää saada esikoiselle. Nyt siis virallisesti yk2. Ja kun tuo säännöllisyys kierroissa näköjään heittää härän pyllyä taas, oli hetken niin tasainen. niin oviksia on millon lie ja myöhään tais olla edellisessäki kierrossa. tikuttamaan en lähe, sittehän tämä menis liika totiseksi ;) mutta minun laskujen mukaan meillä myös olis juhannuksen aikana lupa tehdä taikoja.
Itellä myös tikittää tuo fossiili-ikä (30v) joten siksi kiirehdin näissä lapsiasioissakin, esikoinen pian vuoden vanha. Teille esikoista yrittäville, suosittelen käymään lekurissa, mulla venyi esikoisen tulo 1,5v ennenkuin menin lääkäriin, joka löysi kystan ainoasta toimivasta munasarjasta :) teroluttia ja siitä se lähti ja tärppäs. Okei, saatoin juuri silloin luovuttaa haaveilemasta omasta lapsesta.
mutta tsemppiä joka iikalla. eikä ressata liikaa kyllä se sieltä tulee when you least expect it.
ötökkä kp15/35?