Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalisvauvat 2015

07.06.2014 |

Tähän tähdätään.

Puoli vuotta yritystä piakkoin takana. Aika menee hurjaa tahtia. Alkaa pikkuhiljaa luovuttamaan.. Mieskin tuossa jo tokaisi, ettei ois arvannut, et tähän näin kauan menee, helppoahan se on sanoa, kun on jo kaksi omaa lasta. Sori negatiivinen, toivottavasti en aja ketään pakosalle!

Tervetuloa siis ne positiiviset, negatiiviset ja neutraalit ihmiset! ;)

tann kp 2/27-30 yk 6

Kommentit (278)

Vierailija
1/278 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa ilmoittautuu. Mietin tänään päivällä, että pitäiskö alottaa jo maaliskuun ryhmä ja nyt kun tulin kattomaan, ni täällähän olikin jo :) Kiitos Tann!

Mun kohdalla samoiten yk6. Kierrot on ollu ihan älyttömän pitkiä ja epäsäännöllisiä, kaiken kaikkiaan siis elokuusta lähtien olemme yrittäneet. Ovista tikuttelen jokaisessa kierrossa, tammi- ja toukokuussa sen sain ainoastaan näkymään plussana. Tammikuusta tuli tärppi, mutta meni kesken. Tähän kiertoon olis tarkotus ottaa clomit avuksi huomisesta alkaen.

Ipa kp4/40

2/278 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla pian ovulaatioaika taas. Ajattelin tikutella pitkästä aikaa.

kp 11\28 ja yk 11

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mäkin voisin tulla porukkaan. Tilanteeni on sellainen, että kierukka poistettu elokuussa ja sen jälkeen vauva on saanut tulla, mutta ei tulosta :( 4 lasta haaveilemme, jotka saivat alkunsa miltein ajatuksen voimalla ja siksi ihmetys on suuri miksi nyt vaan kestää?! No, vuosi tulee kohta täyteen ja lääkärissä voisi käydä näytillä.

Ikää on 34v. ja lapset 06, 08 ja 11.

Kp 14/24-26 yk12

4/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kanssa hypätä tänne mukaan, eli helmikuisista tiputtu.

Eli se olisi kp1/25-28 ja yk 3

Menkat vasta aluillaan ja nyt jo tuntuu ettei ne ikinä lopu! Tulee viikosta todella pitkä!

5/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, helmikuisista tiputtu ja yhä vain on suuri harmistus päällä.

Toinen lapsi yrityksessä (eka 4 v ja minä 34 v). 

kp 4/24-28, yk 6

6/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Kiitokset Tann ryhmän perustamisesta :) Mä tipuin itse suoraan tammikuisista tänne maaliskuisiin kun kierto venyi normaalia pidemmäksi. Nyt siis neljättä yrityskierrosta mennään. Mäkin ajattelin tässä kierrossa tuota ovista taas tikutella, viime kierrossa meni ovis tod. näk. ohi kun kuulostelin omaa kroppaa ihan väärin.. :/ Tsempit kaikille ja plussaonnea! :)

kp 10/32-40, yk 4

7/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yrityksessä olisi neljäs lapsi. Isommat 7v, 6v ja 3v. Itse vähän alle 30v ja mies vähän yli 30v. :)

[quote author="neppisnei" time="09.06.2014 klo 18:12"]

Mä voisin kanssa hypätä tänne mukaan, eli helmikuisista tiputtu.

Eli se olisi kp1/25-28 ja yk 3

Menkat vasta aluillaan ja nyt jo tuntuu ettei ne ikinä lopu! Tulee viikosta todella pitkä!

[/quote]

8/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itsekin voisin tuohon omaan viestiin vielä kirjoitella hiukan jatkoa: olen 23 ja mies 25, esikoisesta haaveillaan. :)

9/278 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan maalisvauvaaa toivomaan. Ollaan miehen kanssa jonkin verran päälle kolmekymppisiä ja pikkusisarus meidän kaksivuotiaalle olisi haaveissa. Ensimmäinen tarttui heti yk2:sta ja toivottavasti ollaan yhtä

onnekkaita tälläkin kertaa. Voin vaan kuvitella kuinka rankkaa on toivoa kuukaudesta toiseen ilman tärppiä, joten tsemppiä kaikille pidempään yrittäneille.

Peippi 18/31 yk1

10/278 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Me ollaan miehen kanssa 32v ja 33v. Kummallakin eka lapsi tilauksessa. Me ollaan yritetty jo vuosi vauvaa. Tänään käytiin aamulla lääkärissä, että halutaan lapsettomuushoitoihin. Ensin on verikokeita ja miehen spermatutkimus, sit seuraava lääkäri onkin TAYSsissa. On Kyl ihan sellainen olo kuin olis plussannut raskaustestillä :D Meillä ei ole hengen hätä vielä saada lasta, kun ollaan alle 2v oltu yhdessä, häät on lokakuussa ja Turkin matka marraskuussa <3 Mut toki lapsi on toivottu, odotettu ja mieluinen <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

11/278 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

mä voisin pikkuhiljaa uskaltautua liittyä tänne mukaan.. Mulla tilanne on se, että olin tässä hetki sitten vielä raskaana ja odottamassa tammikuun vauvaa, kunnes luonto päätti toisin ja sain keskenmenon :( toista lasta yritetään ja tietysti toivotaan, että pian meille sellainen suotaisiin :) nyt kierto alkaa olemaan puolessa välissä ja odotukset tärpin suhteen aika korkealla.. toivon meille kaikille plussatuulia! :) <3 

Toivoa täynnä 12/28-?, km jälkeen yk 1

12/278 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tähän ketjuun minäkin pääsen jo liittymään! :) Odotan kuukautisia alkaviksi 4-7 päivän sisällä, ja siitä alkaa ensimmäinen yrityskierto. Jos ekasta kerrasta onnistaisi, laskettu aika olisi 21.-24.3.

Olen pian 20 vuotta täyttävä ja mies on 31-vuotias. Yhteiseloa on takana reilu vuosi, ja heinäkuun alussa meillä on häät.

Mies on töissä ja itselläni on takana ensimmäinen vuosi opintoja ammattikorkeakoulussa.

Jätin e-pillerit vajaa kuukausi sitten kahden vuoden käytön jälkeen. Toukokuun viimeinen päivä tunsin ihan selkeästi ovulaation (munarakkula poksahti kun mies hieroi vatsaani kipeän tuntuisen munasarjan kohdalta :D). Tuolloin käytimme kuitenkin vielä kumia. Toivottavasti tulevassa kierrossa ovulaation huomaa yhtä hyvin! Testejä menin kylläkin jo innoissani ostamaan...

Tsemppiä kaikille raskautta toivoville!

13/278 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sittenkin. Takana yritystä jo syyskuusta asti ja kun kierto on 24-26 niin nyt jo yk 12.. nyt mieli maassa että eikö meille sitä yhteistä suodakaan... merkkasin jo kalenteriin että varaan ajan elokuulle perhesuunnitteluneuvolaan. 

Zaron 2/26

14/278 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaron: mä tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu...

Mulla aika lääkärille kuun lopussa ja katsotaan saataiskos tähän tilanteeseen selkoa miksi ei raskaus ala?

15/278 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minäkin voisin liittyä mukaan :) olen 25-vuotias ja miehen kanssa ensimmäistä yritetään. E-pillerit lopetin tammikuussa ja olisikohan nyt yk5 menossa. Kierto alussa oli hieman sekaisin, nyt kaksi kiertoa pysynyt 32 päivän paikkeilla. Ovulaatiota odotellessa, nyt kp10/32.

Onnea kaikille matkaan :)

16/278 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeksi jäi helmivauva.. :´( Siispä uutena nyt haaveilemassa tuosta maalisvauvasta.

Hieman taustaa, minä 30v ja mies 38v, esikoisesta haaveillaan. Nyt menossa jo yk 12, eli haaveiltu on jo aika kauan.. :( Kierto minulla yrityksen alusta ollut melko tasainen 28-30pv, lukuunottamatta kahta pidempää kiertoa, jotka molemmat olleet 36pv.

Nyt ei voi sanoa enää, että aika toivoton - vaan suorastaan luovuttanut olo. :(

Innu84 kp1/~ 30, yk 12

17/278 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki! Tulen uutena tänne. Yk2 meneillään, pikkukolmos-iltatähteä  tässä toivoskellaan. Minä 33v, mies 34v, isommat lapset vm 2006 ja 2008.

Kierukka poistettu toukokuun alussa, ja tää yk tais mennä puihin, koska ovis meni jo. Ellei sitten tärppi käynyt 2pv ennen sitä. Ovistestejä en ole käyttänyt, toivottavasti ei tarvitse mennäkään niin "järeisiin aseisiin". ;) Aiemmat lapsoset saaneet alkunsa toisesta kierrosta kumpainenkin, sen kummemmin yrittämättä, mutta nyt on jo ikää enemmän.

Estella kp 16/30

18/278 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sittenkin mukaan liityn vaikka piti pysytellä poissa. 25-vuotias pariskunta esikoista yrittänyt alulle, toistaiseksi ilman tuloksia. Ovis osuu varmaan juhannuksen tietämiin, sitä odotellessa :)

Tirppanen kp 7/25-28 yk 7

Vierailija
19/278 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on porukkaa tullut mukavasti. :) Tai noh, tuttuja nimiä niin monta, teille olisin jo plussia toivonut!

Omia kuulumisia.. Nyt on Clomit syöty tämän kierron osalta. Onneks! Mun maha ei sitä laktoosia sitten siedä vähääkään ja niissä pillereissähän sitä on. Turvotti, väänsi ja ärsytti. Nyt sit vain odotellaan. Onko täällä muita, ketkä clomeja käyttää? Missä vaiheessa niistä tulee niitä sivuoireita, jos on tullakseen? Siis rintakipua ym? Niitä ei ainakaan tässä vaiheessa ole. Lekuri sanoi, että kp15-21 pitäs ovis bongata, jos sellaisen noilla aikaan saa. Miten muilla on ajoittunu ovis clomikierroissa? Ja pitäskö kierron nyt lyhentyä noilla?

Ipa kp10/40

20/278 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun joukkoon -taas.. Nyt on siis kysta (dermoidi) munasarjasta poistettu, munasarjakin saatiin säästettyä. Hyvin oon tervehtynyt, leikkauksesta nyt yli 3 viikkoa. Vauvan teko jatkuu nyt siis ihan täysillä, vaikka tarkoitus olikin skipata tämä kierto. Ei oo kuitenkaan ehkäisyäkään käytetty, joten kaikkihan on mahdollista. Kaks lastahan mulla on ennestään 5- ja 7-vuotiaat ja yks enkelipoika rv 16+5 joulukuulta 2013. 

Tämä on nyt kai 7. yrityskerta.. kp 14 ja kiertopäivät on nyt heitelleet aika lailla.. 24-32. Ennen keskenmenoa oli säännöllinen kierto ja ennen sitä oon tullut myös helposti raskaaksi (eka 4. kierrosta, toinen pyhästä hengestä?! ja kolmas 2. kierrosta), mutta nyt näyttää kestävän..