Olen avaruuskarhu. Kysy jotain.
Viisas avaruuskarhu vastaa odotellessaan planeettojenvälisellä lentokentällä. Alus Plejadeille on kuulemma kaksi tuntia myöhässä, ja mulla on tylsää. Mulla on reaaliaikainen yhteys internettiin madonreikäportaalin kautta. Se on täällä kentällä ilmainen.
-Avaruuskarhu
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:04"]
No mikä sun nimi on?
[/quote]
Sitä ei voi lausua sanoin, mutta toimisi viidellä sormellä lähinnä niin, että nostat kaksi etusormea ja vasemman pikkurillin pystyyn ja kierrät niitä alaspäin värisyttäen niitä. Itse ymmärtäisin sen varmaan, mutta suurin osa lajistani ei ole ollut niin paljon tekemisissä teidän epäkarhujen kanssa.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:07"]
Onko siellä karhukaisia?
Paljonko on taustasäteily tänään?
[/quote]
Ei taida olla teidän karhukaisianne, mutta ihailtavia pikku otuksia ovat.
Meinaatko avaruuden taustasäteilyä vai muuta taustasäteilyä? Kosminen taustasäteily on kaikkialla lähes sama tietääkseni. Lentokentän taustasäteilyä en tiedä... Eivät ilmoita sitä missään.
-Avaruuskarhu
Voi jee. Vielä puolitoista tuntia. Onneksi matka ei ole niin älyttömän pitkä kunhan pääsen siihen alukseen. Tai se ei ainakaan tunnu siltä. Olen vuokrannut itselleni kokonaisen saaren, jossa saan rauhassa syödä marjoja kaksi viikkoa.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:21"]
Onko näkynyt pesää?
[/quote]
Mulla on aina mukana puhallettava pesä.
-Avaruuskarhu
No kerro vaikkapa tämän illan oikeat lottonumerot. Mutta vain minulle, joohan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Niitä en ikävä kyllä tiedä. Mutta jos voisit osallistua kaikkiin kaikkien maailmankaikkuksien lottoihin, saattaisit voittaa suuremmalla todennäköisyydellä. Melkein kaikki älykkäät yhteiskunnat harrastavat lottoamista.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Niitä en ikävä kyllä tiedä. Mutta jos voisit osallistua kaikkiin kaikkien maailmankaikkuksien lottoihin, saattaisit voittaa suuremmalla todennäköisyydellä. Melkein kaikki älykkäät yhteiskunnat harrastavat lottoamista.
-Avaruuskarhu
[/quote]
Ja jos tietäisin, kertoisin kaikille. Myös meidän yhteiskunnassa on luvattu huomattava palkkio sille, joka todistaa yliluonnollisen maailman olemassaolon, ja ennustaminen kuuluu sen piiriin toistaiseksi. Se summa olisi huomattavasti isompi kuin lottovoitto, ainakin meillä.
-Avaruuskarhu
Mistä voi vuokrata saaria? Onko periaate sama kuin Telluksen mökkivuokra?
Miksi elämä tuntuu joskus niin kovin tyhjältä? Onko ihminen Maan älykkäin laji?
Yök. Täällä on jo muutenkin ahtaan klaustrofobista, ja yhden säleotuksen päätti kakara päätti sitten ottaa hengityssuojaimen pois, eikä sen vanhemmat sano mitään... Ne ei suinkaan pidä hengityssuojaimia suojellakseen itseään. Ne voi hengittää ihan kaikkea samaan tapaan kun toiset voi syödä vaikka mitä sontaa. Lakikin sanoo, että niiden on pakko käyttää hengityssuojaimia, ettei me muut kuolla niiden hengityksen löyhkään. Miten voi haista näin pahalta... Voi tulis jos se alus.... Kahvilakin on täynnä. Hirvee jono.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:42"]
Mistä voi vuokrata saaria? Onko periaate sama kuin Telluksen mökkivuokra?
[/quote]
No, Muki-yhtiö vuokraa eri kokoisia saaria. Superrikkaat voi vuokrata kokonaisia mantereita ja planeettoja, vaikka kuulemma niillä tehdään vaan jotain epäillyttäviä kokeita. En tiedä. Huhuavat, että niillä mantereilla ja planeetoilla on kokonaisia koeyhteiskuntia, jotka on rakennettu geneettisesti. Kokeillaan eri yhteiskuntamalleja siis ja sitten tuhotaan ne... Niin ne huhuaa, mutta hallitus kieltää huhut.
Meillä saaria, mökkejä ja kaikkea vuokraa yksi ja sama yhtiö. Niillä on monopoli.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:44"]
Miksi elämä tuntuu joskus niin kovin tyhjältä? Onko ihminen Maan älykkäin laji?
[/quote]
Elämä tuntuu tyhjältä, koska teillä on niin lyhyt marjastuskausi. Älykkyyttä voidaan mitata monin tavoin, mutta Maan vakituisista lajeista ihminen on älykkäin.
-Avaruuskarhu
Huoh, kohta se alus varmaankin jo tulee, mutta kuulkaa. Ne tulivat sanomaan, että painan liikaa, ja mut siirrettiin toiseen painoluokkaan... On muuten hankalaa olla välikokoa. Isommat on niin suuria, että ne talloo huomaamatta päälle, ja pienemmät rusentuu, jos vahinhossa istun niiden syliin. Meillä karhuilla ei tuo näkö ole niin hyvä... Tulee mukava matka...
-Avaruuskarhu